MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Nog steeds niks bekend over tijdstip?
Ik ben in ieder geval 19 februari vrij, dus ben aanwezig.

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:

Ik ben in ieder geval 19 februari vrij, dus ben aanwezig.

Leuk Leon. Ik zie je dan.

Zijn we in ieder geval al met twee man.
Kun je al bijna een muziekquiz voor in elkaar gaan zetten.

DjFrankie (moderator)

In dat geval..

Ik zie nog of ik dan kan.

wibro schreef:
De Onderbroek heet tegenwoordig "De Grote Broek" en wordt nu gebruikt voor allerlei culturele activiteiten.

De Grote Broek is het hele complex bestaande uit verschillende onderdelen

Zo heb je de Klinker waar je lekkere soep kunt eten en waar allerlei meetings zijn en zo. En de Onderbroek is de kelder waar feesten en showtjes zijn.

http://www.grotebroek.nl/

nog een voorlaatste update

PLATENBEURZEN Vlaanderen
http://www.kdx.be/nl/beurskortrijk.php

06/02 - Platenbeurs Xpo Kortrijk:
- dazzler
- freddze
- jellorum

Sir Spamalot en Ferre Clabau hebben afgezegd (snif).
Voorlopig dus enkel een pint voor freddze en jellorum.

Mijn idee is: afspreken vanaf 10.00u en om een uur of 13.00u
een hapje eten en een slok drinken bij het uitvoerig bespreken
en becommentariëren van de eigen en mekaars vangst.

Nog mensen geïnteresseerd? Reageer maar.

Yann Samsa
PLATENBEURZEN Vlaanderen
http://www.kdx.be/nl/beursk...

- dazzler
- freddze
- jellorum
- Ferre

Sir Spamalot heeft afgezegd (snif).
Voorlopig dus enkel een pint voor freddze en jellorum.

Mijn idee is: afspreken vanaf 10.00u en om een uur of 13.00u
een hapje eten en een slok drinken bij het uitvoerig bespreken
en becommentariëren van de eigen en mekaars vangst.

Nog mensen geïnteresseerd? Reageer maar
-----------------------

Jep, ik heb besloten toch maar af te komen - maar niet volledig in MuMe verband.
Het is meer als weerzien met een vriend, die nu zit op kot in Kortrijk + Aangezien een jeugdbewegingactiviteit werd afgelast, en er opeens ook meer budget is, kan ik toch maar 'es een kijkje gaan nemen. Ik ga me, omdat dat makkelijker ligt o.v.v. vervoer en zo, aanpassen aan zijn uren. Waardoor ik dus niet om 10u aanwezig zal zijn ,etc,etc: hou dus vooral geen rekening met mij. Ik wou enkel melden dat ik jullie waarschijnlijk zal zien

Maar wanneer we elkaars pad kruisen stel ik voor om natuurlijk gezellig samen verder te speuren

Hiep hoi !!!

tangmaster
19 februari voor mij ok

19 februari kom ik ook.

Wat is een geschikte tijd: begin van de middag?

En wat wordt de lokatie: Trianon, Blaauwe Hand, Samson, de Mug, Nieuwe Maan, Café Jos, Onderbroek? Ik lees dat Trianon o.k. is voor grote groepen dus dat is misschien een goede meeting point.

Meeting veteraan en/of Nijmegenkenner: doe een finaal voorstel!

Ik heb zonet mijn budget er zo'n beetje doorheen gejaagd dus ik kom niet. (Ik kan ook niet maar ja )

Veel plezier in ieder geval en hpelijk tot de volgende keer!

Svendra schreef:
19 februari kom ik ook.

En wat wordt de lokatie: Trianon, Blaauwe Hand, Samson, de Mug, Nieuwe Maan, Café Jos, Onderbroek? Ik lees dat Trianon o.k. is voor grote groepen dus dat is misschien een goede meeting point.

Trianon is misschien voor de grootte van de groep de meest ideale plek, maar het ligt wel buiten het centrum (evenals café jos trouwens). Onderbroek is nogal een krakersgebeuren . Heel leuk, maar misschien voelt niet iedereen zich daar op z'n plek (bovendien is dat ding volgens mij alleen met speciale gelegenheden open). Blaauwe Hand is erg klein.

Dan blijven dus Samson, De Mug en Nieuwe Maan over, waarvan ik de laatste twee niet echt goed ken. Ik laat het aan iemand anders over vanaf hier

Je hebt in de wijk Bottendaal ook nog café Maxim, ook een van mijn stamcafé's. Het nadeel is dat het wel buiten het centrum ligt maar wel kort bij het NS station.

Svendra schreef:
19 februari kom ik ook.

Vroeg in de middag kun je denk ik het best naar de Blaauwe Hand gaan. Het ligt namelijk naast platenzaak "De Waaghals". Kun je daar na of voor de borrel even lekker snuffelen.

- dazzler
- freddze
- jellorum
- Ferre

Taking off now ...

Kos
Wat lees ik? Nijmegen? Wat leuk. .

Kos
Rufus schreef:
Voor groepen is misschien Trianon in Nijmegen ook wel handig.
Op zaterdag is het daar niet al te druk.
Ze hebben een leuke muziek zaal waar vaak wordt opgetreden.

Trianon lijkt me voor een MuMe meeting idd wel goed, al moet het dan wel net een gezellige avond zijn.

Kos
wibro schreef:
Je hebt in de wijk Bottendaal ook nog café Maxim, ook een van mijn stamcafé's. .

Welk cafe is NIET jouw stamcafe Wim? .

Elk café is mijn stamcafé als ze maar lekker Belgisch bier hebben.

Zaterdagavond 19 februari 2011 is Trianon bezet.

Sir Spamalot (crew)
Sir Spamalot schreef:
Ik heb er misschien over gekeken, maar is er al een plaats en tijdstip van samenkomst in Nijmegen?

Pro memorie.

Tja, hoe laat spreken wij af in Nijmegen. Wie is er trouwens met het initiatief gekomen?

titan (crew)
Ik zou zeggen 13:00 bij het station.

sq
Ik ben er ook. ik ben geen initiatiefnemer want ik weet in Nijmegen vrij weinig te vinden al kom ik er wel eens (7 heuvelenloop).

Titan´s statement lijkt evenwel een doorbraak. Moeten we een lijstje maken?

Ja ik ben 13.00 op station Nijmegen 19 februari en ik hoop dat er iemand is die een beetje de weg weet naar diverse platenzaken en/of stamkroegen (van wie dan ook).

titan
sq
wibro..
sir spamalot..

Tips voor CD zaken ..
..

Ja ik ben 13.00 op station Nijmegen 19 februari en ik hoop dat er iemand is die een beetje de weg weet naar diverse platenzaken en/of stamkroegen (van wie dan ook).

titan
sq
wibro..
sir spamalot
Graf

Tips voor CD zaken ..
..

titan
sq
wibro..
sir spamalot
Graf

Tips voor CD zaken ....

Geef nooit meer geld uit dan dat je wilt, spreek bijvoorbeeld een bedrag met jezelf af.

Oh, voor degenen die via of vanaf R'dam reizen: ik neem zoals het er nu naar uitziet de trein van 11:20 naar Utrecht (aldaar overstappen) en kom dan om 13:03 aan op Nimwegen CS. Stuur maar een pm voor eventuele samenreistreindates.

titan
sq
wibro..
sir spamalot
Graf
deric raven (rond die tijd in Nijmegen, kom echter aan de andere kant Nijmegen binnen)

Tips voor CD zaken

Waaghals (alternatiever; op de 2e verdieping ook 2e hands; kelder met elpees)
Kroesse 9breed assortiment; geen elpees; vrij goedkoop; vaak mooie nieuwere aanbiedingen)
Vinylarchief ( grotendeels elpees; ook cd's, niet altijd goedkoop, maar regelmatig pareltjes tegen gekomen)

Ik weet dat DjFrankie ook van plan is om te komen.

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:

Ik weet dat DjFrankie ook van plan is om te komen.

titan
sq
wibro..
sir spamalot
Graf
deric raven (rond die tijd in Nijmegen, kom echter aan de andere kant Nijmegen binnen)
DjFrankie (ook met de trein zorg dat ik om 13.00 op het station ben, spreken we daar een speciaal punt af)?

deric raven schreef:
ik hoop dat er iemand is die een beetje de weg weet naar diverse platenzaken en/of stamkroegen (van wie dan ook)

Het wordt voor mij m'n eerste bezoek ooit aan Nijmegen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:50 uur

geplaatst: vandaag om 22:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.