De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 23 januari 2011, 08:33 uur
Sir Spamalot schreef:
6 februari 2010 platenbeurs Kortrijk, dat lukt misschien maar ik kan nog niet bevestigen.
23 januari 2010 platenbeurs Mechelen, dat zie ik ik wel zitten, ik laat nog iets weten.
6 februari 2010 platenbeurs Kortrijk, dat lukt misschien maar ik kan nog niet bevestigen.
23 januari 2010 platenbeurs Mechelen, dat zie ik ik wel zitten, ik laat nog iets weten.
Het zal twee keren niets worden, vrees ik.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 10:06 uur
Sir Spamalot schreef:
(quote)
Ai! Jammer !!
Voor mij wordt het eentje in mineur, want quasi geen budget. Ik ga wel, maar of ik veel zal scoren is wat anders...
Voor zij die alsnog willen afzakken naar de platenbeurs in Mechelen straks, ik zal daar rond 14 uur zijn.
Minderbroedersgang 5
2800 Mechelen
Stuur gerust een PM ivm afspreken.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 14:11 uur
Ik vertrek zo naar de platenbeurs, ben daar tenlaatste om 15 uur ...
Wie alsnog daar wil afspreken, stuur gerust een smsje op 0486 36 43 11
Wie alsnog daar wil afspreken, stuur gerust een smsje op 0486 36 43 11
0
geplaatst: 23 januari 2011, 14:55 uur
Een musicmeter meeting in Nijmegen? Hmm, ik ben dan wel niet zo heel actief meer hier, maar dat zie ik wel zitten! Ik ga eens kijken of ik er eventjes bij zal kunnen zijn.
Wat betreft kroegen kan ik jullie inderdaad Samson, In de Blaauwe Hand en De Nieuwe Maan aanraden, maar ook De Mug is een enorm leuk kroegje. En wanneer jullie het niet erg vinden om een bus te pakken, moeten jullie zeker niet aan Café Jos voorbij gaan! Het café is niet super goedkoop, maar het heeft niet voor niets de titel 'meesterschenkerij'.
El Sombrero moet je zeker niet doen. Dat is een van de meest foute uitgaansgelegenheden van Nijmegen, waar je al blij mag zijn wanneer er New York, New York in techno-versie gedraaid wordt. En wat betreft dat spaanstalige: dat is natuurlijk 'Una Paloma Blanca' (en dit meen ik serieus).
Hoewel De Fuik érg gezellig kan zijn, is dit ook meer een uitgaansgelegenheid geworden, net als Twee Keer Bellen en Bascafé overigens. De Fiets is wel leuk, maar niet heel speciaal.
Wat betreft platenzaken, moeten jullie het Vinylarchief overigens zeker niet overslaan. En ook Señor Hernandez heeft een klein, maar zeer alternatief en interessant aanbod. Laatst nog de witte variant van Machinefabriek - Marijn voor 5 euro uit de bak weten te plukken. En ze hebben er ook verschillende platen van Envy.
Tot zover mijn do's en dont's
Wat betreft kroegen kan ik jullie inderdaad Samson, In de Blaauwe Hand en De Nieuwe Maan aanraden, maar ook De Mug is een enorm leuk kroegje. En wanneer jullie het niet erg vinden om een bus te pakken, moeten jullie zeker niet aan Café Jos voorbij gaan! Het café is niet super goedkoop, maar het heeft niet voor niets de titel 'meesterschenkerij'.
El Sombrero moet je zeker niet doen. Dat is een van de meest foute uitgaansgelegenheden van Nijmegen, waar je al blij mag zijn wanneer er New York, New York in techno-versie gedraaid wordt. En wat betreft dat spaanstalige: dat is natuurlijk 'Una Paloma Blanca' (en dit meen ik serieus).
Hoewel De Fuik érg gezellig kan zijn, is dit ook meer een uitgaansgelegenheid geworden, net als Twee Keer Bellen en Bascafé overigens. De Fiets is wel leuk, maar niet heel speciaal.
Wat betreft platenzaken, moeten jullie het Vinylarchief overigens zeker niet overslaan. En ook Señor Hernandez heeft een klein, maar zeer alternatief en interessant aanbod. Laatst nog de witte variant van Machinefabriek - Marijn voor 5 euro uit de bak weten te plukken. En ze hebben er ook verschillende platen van Envy.
Tot zover mijn do's en dont's

0
geplaatst: 23 januari 2011, 16:01 uur
De Blaauwe Hand is idd leuk en zit naast De Waaghals. Dus je rolt zo van platenzaak naar toog.
El Sombrero is idd "fout", hoewel ik er als student wel lol beleefd heb.
En vroeger had je nog de HBO-soos; was ook leuk met redelijk goede muziek. Heet nu anders dacht ik en ik weet niet of het nog wat is.
El Sombrero is idd "fout", hoewel ik er als student wel lol beleefd heb.
En vroeger had je nog de HBO-soos; was ook leuk met redelijk goede muziek. Heet nu anders dacht ik en ik weet niet of het nog wat is.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 19:46 uur
Eerst een kleine update.
Eens benieuwd of c-moon wat op de kop heeft kunnen tikken in Mechelen?
jellorum schreef:
PLATENBEURZEN Vlaanderen
06/02 - Platenbeurs Xpo Kortrijk:
- dazzler
- freddze
- jellorum
PLATENBEURZEN Vlaanderen
06/02 - Platenbeurs Xpo Kortrijk:
- dazzler
- freddze
- jellorum
0
geplaatst: 23 januari 2011, 20:43 uur
wouter8 schreef:
En wanneer jullie het niet erg vinden om een bus te pakken, moeten jullie zeker niet aan Café Jos voorbij gaan! Het café is niet super goedkoop, maar het heeft niet voor niets de titel 'meesterschenkerij'.
En wanneer jullie het niet erg vinden om een bus te pakken, moeten jullie zeker niet aan Café Jos voorbij gaan! Het café is niet super goedkoop, maar het heeft niet voor niets de titel 'meesterschenkerij'.
Bij een bezoek aan Nijmegen is een bezoek aan Café Jos - een van mijn stamcafé's - een must.

Chameleon Day schreef:
De Blaauwe Hand is idd leuk en zit naast De Waaghals. Dus je rolt zo van platenzaak naar toog.
Zonder meer aan te bevelen. De Blaauwe Hand - het oudste café in Nijmegen - is best een gezellige kroeg maar wel wat klein. Het zit gauw vol, zeker op zaterdag. De Waaghals als platenzaak mag je natuurlijk nooit overslaan. Ik heb daar al heel wat CD's gekocht. Ze hebben vaak ook interessante aanbiedingen. Laatst nog 3 CD's gekocht van de Cocteau Twins voor slechts € 6,90 per stuk.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 20:54 uur
wibro schreef:
Bij een bezoek aan Nijmegen is een bezoek aan Café Jos - een van mijn stamcafé's - een must.
Dat is toch die kroeg met het enorme aanbod speciale biertjes? Of vergis ik me nu? Het is alweer lang geleden voor mij. Maar wel buiten het centrum. Niet handig.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 20:58 uur
Chameleon Day schreef:
Dat is toch die kroeg met het enorme aanbod speciale biertjes? Of vergis ik me nu? Het is alweer lang geleden voor mij.
(quote)
Dat is toch die kroeg met het enorme aanbod speciale biertjes? Of vergis ik me nu? Het is alweer lang geleden voor mij.
Neen, je vergist je niet. Ze hebben meer dan 100 verschillende soorten biertjes en ook een uitgebreid assortiment whisky's.

0
geplaatst: 23 januari 2011, 21:03 uur
O ja, natuurlijk de whisky's! Volgens mij heb ik er een keer een whisky-menu voorgeschoteld gekregen. Verschillende smaken proeven en zo. Of fantaseer ik dat nu?
0
geplaatst: 23 januari 2011, 21:05 uur
Voor groepen is misschien Trianon in Nijmegen ook wel handig.
Op zaterdag is het daar niet al te druk.
Ze hebben een leuke muziek zaal waar vaak wordt opgetreden.
Op zaterdag is het daar niet al te druk.
Ze hebben een leuke muziek zaal waar vaak wordt opgetreden.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 21:16 uur
Ik zie net dat op 19 februari daar in de muziekzaal een popquiz (carnaval ?) is vanaf 21:00 uur.
Zaterdag 26 februari vanaf 23:00 bezet.
Naar El Sombrero ga ik nog op mijn leeftijd niet naar toe. Ga liever buiten staan.
Zaterdag 26 februari vanaf 23:00 bezet.
Naar El Sombrero ga ik nog op mijn leeftijd niet naar toe. Ga liever buiten staan.
0
geplaatst: 23 januari 2011, 21:31 uur
Chameleon Day schreef:
O ja, natuurlijk de whisky's! Volgens mij heb ik er een keer een whisky-menu voorgeschoteld gekregen. Verschillende smaken proeven en zo. Of fantaseer ik dat nu?
Nee, dat fantaseer je zeker niet! Ze hebben er inderdaad ruim honderd verschillende soorten bier (ik durf zelfs te zeggen ruim 150), En tamelijk veel whisky's. Overigens vond ik het erg leuk dat de whisky menu's niet alleen 'standaard' kroegwhisky's bevatte (Talisker, Oban etc.) maar ook bijvoorbeeld een whisky-menu met whisky van 1 huis, maar dan verschillende vormen (Single Barrel etc.).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 januari 2011, 23:41 uur
Svendra schreef:
Reminder: dit was een van de plannen voor Nijmegen, 19 februari.
Zwak puntje is wel: komen we inderdaad opdagen met 10 personen?
(quote)
Reminder: dit was een van de plannen voor Nijmegen, 19 februari.
Zwak puntje is wel: komen we inderdaad opdagen met 10 personen?
10 personen moet zeker lukken, ik kom in ieder geval met de trein, is 40 kilometer.
Wat er georganiseerd wordt , ik vind het prima en pas me aan!
Ik kwam vroeger bij de onderbroek maar die zal wel niet meer bestaan?
Of weten mensen uit Nijmegen hier nog wat over?
0
geplaatst: 23 januari 2011, 23:53 uur
De Onderbroek heet tegenwoordig "De Grote Broek" en wordt nu gebruikt voor allerlei culturele activiteiten.
0
geplaatst: 24 januari 2011, 11:31 uur
Als ik dat allemaal zo lees krijg ik ook zin om te komen. Ik kom dan in mijn onderbroek naar "De Grote Broek". Ik stel voor om als een voorafje wat wijnen te gaan proeven. Als hoofdgerecht van een whiskey-menu te genieten, om de boel als desert wat "af' te blussen met het nuttigen van diverse merken bier. (het liefst buienlandse merken). Daarna gaan we dan met zijn allen, of wie nog bij zinne is flink over muziek te gaan debatteren onder het genot van een stevige joint.
Ik ben bang dat ik zelf op het laatst lallend en brallend door de politie afgevoerd ga worden. Liederen van Frans Brauer zingend! Gaat het zo'n dag worden? Laat het me weten, dan kan ik een week vrijaf nemen bij mijn baas!
Ik ben bang dat ik zelf op het laatst lallend en brallend door de politie afgevoerd ga worden. Liederen van Frans Brauer zingend! Gaat het zo'n dag worden? Laat het me weten, dan kan ik een week vrijaf nemen bij mijn baas!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 24 januari 2011, 17:22 uur
Ik heb er misschien over gekeken, maar is er al een plaats en tijdstip van samenkomst in Nijmegen?
0
geplaatst: 24 januari 2011, 17:29 uur
dazzler schreef:
Eerst een kleine update.
Eerst een kleine update.
(quote)
Bedankt voor de interesse - die is er dus toch!
HET HELE OEUVRE - of toch bijna - van RORY GALLAGHER !!!!!! Joepie ! (dat beperkte budget is dus ook al ruim overschreden!)
))) & ;-oVerder nog een fijn cd'tje van THE FALL - The Frenz Experiment en de jongste van THE POSIES, aan € 5
0
geplaatst: 24 januari 2011, 17:31 uur
c-moon schreef:
HET HELE OEUVRE - of toch bijna - van RORY GALLAGHER !!!!!! Joepie ! (dat beperkte budget is dus ook al ruim overschreden!)
))) & ;-o
Verder nog een fijn cd'tje van THE FALL - The Frenz Experiment en de jongste van THE POSIES, aan € 5
(quote)
))) & ;-oVerder nog een fijn cd'tje van THE FALL - The Frenz Experiment en de jongste van THE POSIES, aan € 5
Het lijkt mijn werk wel. Daar worden budgetten ook bepaalt, om later weer overschreden te worden.
0
geplaatst: 24 januari 2011, 17:51 uur
bonothecat schreef:
Het lijkt mijn werk wel. Daar worden budgetten ook bepaalt, om later weer overschreden te worden.
(quote)
En worden ze bepaald met een d of met een t ?
)
0
geplaatst: 24 januari 2011, 17:56 uur
c-moon schreef:
)
(quote)
) Sneltypen heeft altijd het risico op spelfouten. Mij een beetje op spelfouten wijzen, let jij maar op je budgetten

0
geplaatst: 24 januari 2011, 18:27 uur
bonothecat schreef:
Sneltypen heeft altijd het risico op spelfouten. Mij een beetje op spelfouten wijzen, let jij maar op je budgetten
(quote)
Sneltypen heeft altijd het risico op spelfouten. Mij een beetje op spelfouten wijzen, let jij maar op je budgetten
Oh Oh!
)
0
geplaatst: 24 januari 2011, 22:58 uur
Sietse schreef:
ik ben er de 19e misschien ook bij
Dan mag jij de BOB worden.ik ben er de 19e misschien ook bij
0
geplaatst: 24 januari 2011, 23:02 uur
Als we nu dichtbij het station iets afspreken hoeft Sietse niet iedereen naar huis te brengen. 

0
geplaatst: 25 januari 2011, 00:51 uur
Grote kans dat ik ook aanwezig ben.
Tenminste als het tijdstip bekend is.
Tenminste als het tijdstip bekend is.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 januari 2011, 11:08 uur
Leuk Leon, hoorde trouwens van iemand van mijn team over een recensie bij de Twilight Singers, dat dit een geweldige recensie was van ene Deric Raven.
Van team The Outsiders zei ik hem.
* denotes required fields.