De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2011, 11:53 uur
GrafGantz schreef:
Antwerpen klinkt interessant, maar het is te ver vooruit om al met zekerheid te zeggen dat ik aanwezig zal zijn
Antwerpen klinkt interessant, maar het is te ver vooruit om al met zekerheid te zeggen dat ik aanwezig zal zijn
idem hier.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 12:24 uur
Ik zou er eventueel ook kunnen zijn. Niet zo ver met de trein vanuit Gent.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 14:46 uur
Ik houd het ook in gedachten, lijkt me leuk eens door Antwerpen (alweer anderhalf jaar niet geweest) te struinen met een aantal van jullie.
Maar ik moet later even kijken of het ook echt wel goed uitkomt.
Maar ik moet later even kijken of het ook echt wel goed uitkomt.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 16:37 uur
GrafGantz schreef:
Ook ik sluit me bij Micha aan.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 16:58 uur
De datum van 6 augustus is flexibel.
Het zou in ieder geval tijdens de eerste helft van augustus zijn.
Heb je zelf een betere datum in gedachten, meld het dan online.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 17:55 uur
dazzler schreef:
Een week later kan dus ook . Eerst het interesse en animo peilen van de users.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 18:49 uur
Hm, onze grote vriend Sietse is op 2 augustus jarig en viert wellicht z'n verjaardag op 6 augustus. Of misschien een week daarvoor, dat mag hij uiteraard helemaal zelf bepalen. Dus ik hou nog even een slag om m'n arm.
Of ik word helemaal niet uitgenodigd, dat kan natuurlijk ook
Of ik word helemaal niet uitgenodigd, dat kan natuurlijk ook

0
geplaatst: 20 juni 2011, 18:52 uur
Antwerpen is voor mij redelijk dichtbij, maar de kans is groot dat ik 6 aug in Cuba zit en dan is het een behoorlijk eind weg.
Kans is aanwezig dat ik er bij ben.
Kans is aanwezig dat ik er bij ben.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 23:44 uur
ANTWERPEN welke datum past jou het best
06 augustus:
- dazzler
13 augustus:
- dazzler
Vul gerust verder aan.
06 augustus:
- dazzler
13 augustus:
- dazzler
Vul gerust verder aan.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 juni 2011, 06:11 uur
06 augustus:
- dazzler
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
Vul gerust verder aan.
06 augustus:
- dazzler
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
Vul gerust verder aan.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 08:49 uur
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
Vul gerust verder aan.
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
Vul gerust verder aan.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 09:40 uur
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
- Arno
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
Vul gerust verder aan.
Al heb ik het gevoel dat ik ook iets te doen heb op 6 augustus. Maar ik kan me zo gauw niet herinneren wat.
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
- Arno
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
Vul gerust verder aan.
Al heb ik het gevoel dat ik ook iets te doen heb op 6 augustus. Maar ik kan me zo gauw niet herinneren wat.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 09:50 uur
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
- Arno
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
Vul gerust verder aan.
Maar wellicht kan ik 6 augustus ook gewoon...
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
- Arno
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
Vul gerust verder aan.
Maar wellicht kan ik 6 augustus ook gewoon...
0
Yann Samsa
geplaatst: 24 juni 2011, 20:42 uur
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
- Arno
- Ferre
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
Vul gerust verder aan.
De 13e kan ik waarschijnlijk ook, maar ik realiseer me dat het de dag voor Dour is. Alle rust is welkom, dus... Liever de 6e...
06 augustus:
- dazzler
- Ploppesteksel
- Arno
- Ferre
13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
Vul gerust verder aan.
De 13e kan ik waarschijnlijk ook, maar ik realiseer me dat het de dag voor Dour is. Alle rust is welkom, dus... Liever de 6e...
0
geplaatst: 24 juni 2011, 22:19 uur
Ferre Clabau schreef:
Ik ga ook naar Dour, het festival dat op 14 juli begint.

0
Yann Samsa
geplaatst: 25 juni 2011, 02:32 uur
Soms ben ik zo even helemaal weg. Veel verandert er niet: 13e lukt niet, 6e waarschijnlijk wel.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 21:46 uur
Dat zijn ze bijna altijd eigenlijk, maar Antwerp is voor veel Nederlanders ook weer niet zo ver natuurlijk. Moet wel bekennen dat op de meetings veelal wat oudere (en uiteraard mannelijke) users afkomen, dus als je het leuk vindt om in je vrije tijd platenzaken af te struinen en te ouwehoeren over muziek met een groep "vaderfiguren" dan moet je zeker komen 
Waarmee ik uiteraard niet bedoel dat je niet welkom bent op een MuMe-meeting, hoe meer zielen, etc...

Waarmee ik uiteraard niet bedoel dat je niet welkom bent op een MuMe-meeting, hoe meer zielen, etc...
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:02 uur
GrafGantz schreef:
Moet wel bekennen dat op de meetings veelal wat oudere (en uiteraard mannelijke) users afkomen, dus als je het leuk vindt om in je vrije tijd platenzaken af te struinen en te ouwehoeren over muziek met een groep "vaderfiguren" dan moet je zeker komen
Moet wel bekennen dat op de meetings veelal wat oudere (en uiteraard mannelijke) users afkomen, dus als je het leuk vindt om in je vrije tijd platenzaken af te struinen en te ouwehoeren over muziek met een groep "vaderfiguren" dan moet je zeker komen

Als dat zo is, is het misschien leuk om met de jongere users onder elkaar wat te regelen. Ik heb overigens niks tegen de oudere users hoor
.Dus Niensel, als je iets wilt regelen kunnen we wel eens wat andere users aanspreken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 juni 2011, 22:05 uur
Als er wat jongeren komen ben ik daar op zich ook wel voor in.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:07 uur
Mwah, hoeft van mij niet per se een aparte meeting voor te zijn. Lijkt me leuker als de jongeren ook gewoon naar de algemene meeting gaan. Ik denk er in ieder geval wel over om naar de meeting in Antwerpen te komen.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:07 uur
Een "mixed bag" lijkt me leuker eigenlijk, maar om de een of andere reden haken de jongeren vaak af omdat er te weinig jongeren komen. En dan wordt het dus een soort van "self-fulfilling prophecy".
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:08 uur
rock-rick schreef:
Als dat zo is, is het misschien leuk om met de jongere users onder elkaar wat te regelen. Ik heb overigens niks tegen de oudere users hoor
.
Dus Niensel, als je iets wilt regelen kunnen we wel eens wat andere users aanspreken.
(quote)
.Dus Niensel, als je iets wilt regelen kunnen we wel eens wat andere users aanspreken.
Voor dat doel, vrind, zijn andere sites - zgn contact-sites; voor sommigen zit daar muziek in.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 juni 2011, 22:09 uur
Jong en oud tegelijk is inderdaad het leukste, maar om de één of andere reden komt het er nooit van.
Ligt er voor mij alleen aan waar het is. Ik heb gewoon geen zin om twee uur te reizen (zeker niet als in het weekend m'n OV niet geldig is).
Ligt er voor mij alleen aan waar het is. Ik heb gewoon geen zin om twee uur te reizen (zeker niet als in het weekend m'n OV niet geldig is).

0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:10 uur
GrafGantz schreef:
Een "mixed bag" lijkt me leuker eigenlijk, maar om de een of andere reden haken de jongeren vaak af omdat er te weinig jongeren komen. En dan wordt het dus een soort van "self-fulfilling prophecy".
Ik ben het dus met je eens. Ik wou al een paar keer eerder komen, maar telkens lukte het toch niet.

0
DjFrankie (moderator)
Vorige keer in Nijmegen was Lukas verre weg de jongste maar dat hij dat erg vond? Denk het niet,
0
Ik vind zo'n "mixed bag" ook leuk, maar mijn vakantie komt er ook aan. Ik weet dus niet of ik het naar die meeting in Antwerpen redt qua geld.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:11 uur
Zal wellicht ook een geldkwestie zijn denk ik. Eerst de treinreis, daarna gaat iedereen druk cd's en elpees kopen, tussendoor ergens de kroeg in en aansluitend nog ergens een hapje eten. Dat is voor veel scholieren/studenten wellicht een te grote hap uit het maandelijks budget.
* denotes required fields.