De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juni 2011, 22:12 uur
Arrie schreef:
Ik ben het dus met je eens. Ik wou al een paar keer eerder komen, maar telkens lukte het toch niet.
(quote)
Ik ben het dus met je eens. Ik wou al een paar keer eerder komen, maar telkens lukte het toch niet.
Je hebt allemaal dezelfde
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:12 uur
DjFrankie schreef:
Vorige keer in Nijmegen was Lukas verre weg de jongste maar dat hij dat erg vond? Denk het niet,
Vorige keer in Nijmegen was Lukas verre weg de jongste maar dat hij dat erg vond? Denk het niet,
Lukas is oud geboren

0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:13 uur
DjFrankie schreef:
Maar er waren totaal geen vrouwen en zo'n stierenbal is wel wat anders voor een jonge vlinder.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juni 2011, 22:14 uur
Wij willen ws een weekendje antwerpen boeken (met de vrouw), kan die ook shoppen.

0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:20 uur
Vorige keer was Ferre Clabau er bij in Antwerpen.
En hij kon als youngster behoorlijk verbluffend uit de hoek komen.
Vraag het maar aan een krasse metal knar als Sir Spamalot.
Programmaatje dat ik voor ogen heb voor Antwerpen.
Verzamelen in de Saturn alwaar een behoorlijk CD aanbod aan betaalbare prijzen te vinden is.
Daarna een kijkje gaan nemen in Vinyl Records waar je behoorlijk wat wave
en obscuriteiten kan vinden tegen een weliswaar stevige prijs ... maar voor wat hoort wat.
http://www.vinylrecords.be/
Een pak Belgische frieten met bijhorende sauzen en frituurwaren proeven.
Een frisse pint om dat alles even door te spoelen en een eerste inventaris op te maken.
En 's namiddags uren vertoeven in de Record Collector
waar ze naast een behoorlijk aantal 50s en 60s CDs werkelijk alles
maar dan ook alles op vinyl hebben. Zowel in tweedehands als overstocks.
En tegen eerlijke prijzen.
Record Collector | Antwerpen Studentenstad - antwerpenstudentenstad.be
En wie met de trein komt kan nog wat naborrelen vlakbij het station.
Daar is namelijk nog een Media Markt. Daar maken we de eindbalans op.
En hij kon als youngster behoorlijk verbluffend uit de hoek komen.
Vraag het maar aan een krasse metal knar als Sir Spamalot.
Programmaatje dat ik voor ogen heb voor Antwerpen.
Verzamelen in de Saturn alwaar een behoorlijk CD aanbod aan betaalbare prijzen te vinden is.
Daarna een kijkje gaan nemen in Vinyl Records waar je behoorlijk wat wave
en obscuriteiten kan vinden tegen een weliswaar stevige prijs ... maar voor wat hoort wat.
http://www.vinylrecords.be/
Een pak Belgische frieten met bijhorende sauzen en frituurwaren proeven.
Een frisse pint om dat alles even door te spoelen en een eerste inventaris op te maken.
En 's namiddags uren vertoeven in de Record Collector
waar ze naast een behoorlijk aantal 50s en 60s CDs werkelijk alles
maar dan ook alles op vinyl hebben. Zowel in tweedehands als overstocks.
En tegen eerlijke prijzen.
Record Collector | Antwerpen Studentenstad - antwerpenstudentenstad.be
En wie met de trein komt kan nog wat naborrelen vlakbij het station.
Daar is namelijk nog een Media Markt. Daar maken we de eindbalans op.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 juni 2011, 22:23 uur
GrafGantz schreef:
Zal wellicht ook een geldkwestie zijn denk ik. Eerst de treinreis, daarna gaat iedereen druk cd's en elpees kopen, tussendoor ergens de kroeg in en aansluitend nog ergens een hapje eten. Dat is voor veel scholieren/studenten wellicht een te grote hap uit het maandelijks budget.
Zal wellicht ook een geldkwestie zijn denk ik. Eerst de treinreis, daarna gaat iedereen druk cd's en elpees kopen, tussendoor ergens de kroeg in en aansluitend nog ergens een hapje eten. Dat is voor veel scholieren/studenten wellicht een te grote hap uit het maandelijks budget.
Dat is wel zo inderdaad. Dan liever doordeweeks met gratis OV, wat cd's kopen, een frietje en daarna nog één of twee biertjes.
Om nou pakweg 70 euro er doorheen te jagen gaat mij wat te ver.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:26 uur
Stijn_Slayer schreef:
70 euro voor de hele dag teveel bedoel je? Of 70 euro aan cd's?
Heb de laatste meeting zo'n 150 euro uitgegeven denk ik, maar ik had het geluk van een goedkope NS dagkaart van de Kruidvat, retour R'dam - Nijmegen kostte me daarom maar 15 euro.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:27 uur
In Zwolle of Utrecht zal mij welleens goed uitkomen met meetings, Antwerpen is mij toch echt te ver en te duur. Als er wat vaker jongeren komen kom ik ook vaker, dat zeker 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 juni 2011, 22:30 uur
GrafGantz schreef:
Heb de laatste meeting zo'n 150 euro uitgegeven denk ik, maar ik had het geluk van een goedkope NS dagkaart van de Kruidvat, retour R'dam - Nijmegen kostte me daarom maar 15 euro.
(quote)
Voor de hele dag inderdaad. Dat gaat het wel minstens worden als je een treinreis, eten, drinken en cd's moet betalen. De studiefinanciering gaat hier rechtstreeks naar pa, en zoals je vast wel weet zijn Sandd uitzuigers. Prioriteiten...
En om nou gierig te gaan zitten doen op zo'n meeting is ook weer zoiets.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 22:43 uur
Wanneer ik er weer genoeg geld voor heb kom ik wel op zo'n meeting, dus dan ben ik er in ieder geval Ataloona
.
.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:23 uur
Mij lijkt zo'n meeting ook wel leuk. Ik val dan toch nog wel onder de jongeren? 

0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:40 uur
Ach, zou heel graag een meeting willen hebben, maar Antwerpen of Nijmegen is gewoon veel te ver weg. Als jullie een keer een meeting in Haarlem en omstreken willen houden, ben ik van de partij. 

0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:43 uur
Zou voor mij ook mooi uitkomen
Maarja, dat is voor anderen weer ver.
Maarja, dat is voor anderen weer ver.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:45 uur
Neem dan gewoon zelf het initiatief in plaats van in je luie stoel zitten te wachten. 
Ik heb de meeting van Antwerpen wel in mijn achterhoofd zitten, maar ik kijk tegen die tijd wel of het uitkomt. Ben er alweer bijna twee jaar niet geweest en het is een veelste leuke stad.
Overigens is Antwerpen helemaal niet zover weg als het klinkt: naar Groningen ben ik twee keer zolang onderweg. Vanaf Den Haag HS is Antwerpen maar 1 uur en 20 minuten rijden.

Ik heb de meeting van Antwerpen wel in mijn achterhoofd zitten, maar ik kijk tegen die tijd wel of het uitkomt. Ben er alweer bijna twee jaar niet geweest en het is een veelste leuke stad.
Overigens is Antwerpen helemaal niet zover weg als het klinkt: naar Groningen ben ik twee keer zolang onderweg. Vanaf Den Haag HS is Antwerpen maar 1 uur en 20 minuten rijden.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:47 uur
Dan doen we een mini-meeting in Haarlem. Voor mij ook om de hoek van de deur. Nog meer gegadigden daarvoor? 

0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:48 uur
herman schreef:
Neem dan gewoon zelf het initiatief in plaats van in je luie stoel zitten te zitten.
Ik ben het ook van plan, maar ik denk dat het pas ergens na augustus of juist heel erg binnenkort het beste uitkomt. Dus nu regelen heeft nog even geen zin. Neem dan gewoon zelf het initiatief in plaats van in je luie stoel zitten te zitten.

0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:49 uur
Ik kan best naar een mini meeting in Haarlem komen denk ik.
Je kan toch nu alvast voor na augustus regelen? Dan is het alvast duidelijk en kan je alvast een datum vrij houden.
Je kan toch nu alvast voor na augustus regelen? Dan is het alvast duidelijk en kan je alvast een datum vrij houden.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:51 uur
Ik kan denk ik ook wel komen, maar nogmaals; na de vakantie komt iets beter uit.
0
geplaatst: 30 juni 2011, 23:54 uur
Goede. Ik ga morgen zelf wel even door met initiatief nemen, nu ga ik toch echt slapen.
Maar als iemand van jullie door wil gaan met plannen, houd ik jullie zeker niet tegen.
Maar als iemand van jullie door wil gaan met plannen, houd ik jullie zeker niet tegen.

0
geplaatst: 1 juli 2011, 00:00 uur
Ik heb rond de 25e wel iets van een verjaardag, maar voor de rest zou ik ieder weekend in september kunnen. Hebben anderen hier nog interesse in, of bepaalde datums waarop ze kunnen?
0
geplaatst: 1 juli 2011, 00:17 uur
Haarlem is voor mij wel weer de andere kant van de wereld, maar je hebt nu bij de hema van die kaarten onbeperkt reizen 2e klas voor 14,50, dat kan voor velen een goed idee zijn?
Verder moeten de oude rijke mensen gewoon lief zijn en mee gaan naar een goedkoop cafe om te eten ofzo, gewoon niet moeilijk doen (:
Hier is bv een geweldig cafe waar je voor 5 euro een complete, overheerlijke warme maaltijd hebt, zulke dingen moeten er toch overal wel zijn?
En over het feit dat er allemaal mannen zijn, achja, daar kan ik wel mee leven zolang niemand verkrachtingsplannen heeft (:
En verder denk ik dat je een plaats als Utrecht moet nemen, lekker centraal, alle treinen gaan er naar toe, en het is een studentenstad, dus vast ook veel goedkope dingen! (:
Verder moeten de oude rijke mensen gewoon lief zijn en mee gaan naar een goedkoop cafe om te eten ofzo, gewoon niet moeilijk doen (:
Hier is bv een geweldig cafe waar je voor 5 euro een complete, overheerlijke warme maaltijd hebt, zulke dingen moeten er toch overal wel zijn?
En over het feit dat er allemaal mannen zijn, achja, daar kan ik wel mee leven zolang niemand verkrachtingsplannen heeft (:
En verder denk ik dat je een plaats als Utrecht moet nemen, lekker centraal, alle treinen gaan er naar toe, en het is een studentenstad, dus vast ook veel goedkope dingen! (:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 00:27 uur
Utrecht dus (: nu alleen nog een datum (: maar kan dat morgen, ik slaap xd
0
geplaatst: 1 juli 2011, 00:42 uur
rock-rick schreef:
Ik heb rond de 25e wel iets van een verjaardag, maar voor de rest zou ik ieder weekend in september kunnen. Hebben anderen hier nog interesse in, of bepaalde datums waarop ze kunnen?
Ik zou net als Dazzler gewoon wat data voorstellen en kijken wanneer de meeste mensen kunnen.
Dat werkt altijd het beste, anders ben je pagina's lang aan het discussiëren zonder iets concreet te maken. 
* denotes required fields.