De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 01:19 uur
3 september?
10 september?
17 september?
Ik vroeg aan mijn moeder of we in september iets te doen hadden en zei vroeg waarom ik dat wilde weten, dus ik legde uit dat ik met mensen van een muziek site ergens ging afspreken. Mijn moeder: "Spreek je wel op een beetje neutrale plek af, zodat je, als het je niet bevalt, zo weg kan?"
10 september?
17 september?
Ik vroeg aan mijn moeder of we in september iets te doen hadden en zei vroeg waarom ik dat wilde weten, dus ik legde uit dat ik met mensen van een muziek site ergens ging afspreken. Mijn moeder: "Spreek je wel op een beetje neutrale plek af, zodat je, als het je niet bevalt, zo weg kan?"

0
geplaatst: 1 juli 2011, 09:47 uur
rock-rick schreef:
Mijn moeder: "Spreek je wel op een beetje neutrale plek af, zodat je, als het je niet bevalt, zo weg kan?"
Mijn moeder: "Spreek je wel op een beetje neutrale plek af, zodat je, als het je niet bevalt, zo weg kan?"
Mama.

0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:06 uur
Haha als ik zeg dat ik mensen van internet wil ontmoeten , word ik aan het huis vastgebonden zodat ik niet weg kan xd
Ik ontvoer rizz wel, of neem iemand mee die hier ook lid moet worden van mij :")
Maar waarom niet in de vakantie?
Ik ontvoer rizz wel, of neem iemand mee die hier ook lid moet worden van mij :")
Maar waarom niet in de vakantie?
0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:15 uur
Het lijkt me hoe dan ook erg leuk om te zien hoe jullie nou echt zijn. 

0
Gallow
geplaatst: 1 juli 2011, 11:17 uur
rock-rick schreef:
"Spreek je wel op een beetje neutrale plek af, zodat je, als het je niet bevalt, zo weg kan?"
"Spreek je wel op een beetje neutrale plek af, zodat je, als het je niet bevalt, zo weg kan?"
En ik wilde net voorstellen om met z'n allen in een haaienkooi te gaan...
0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:27 uur
rock-rick schreef:
3 september?
10 september?
17 september?
3 september?
10 september?
17 september?
Zaterdagen = werken ):
0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:33 uur
Wat mij betreft zou zondag ook kunnen, dus 4, 11 of 18 september.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:35 uur
Tja, dan is er alleen geen cd winkel open ofzo.. Koopzondag haha!
0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:50 uur
Ik heb mn vrije dagen al gebruikt haha :'')
Waaaaarom niet in de vakantie?
Waaaaarom niet in de vakantie?
0
geplaatst: 1 juli 2011, 11:52 uur
Zou voor mij ook nog wel mogelijk zijn, alleen hoi123 komt dat niet zo goed uit. Ook moet ik dan trouwens wat rustig aan doen met geld.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 12:00 uur
Maar als we nou zeggen dat het een goedkoop dagje wordt? Die hemagevallen zijn tot 21 augustus geldig, en dan heb je voor 14,50 je reis. Vervolgens spreek je met jezelf een maximaal bedrag af voor cds, en uit eten kan makkelijk onder de 20 blijven. Als iedereen heel goedkoop wil zelf onder de 10 haha (:
0
geplaatst: 1 juli 2011, 12:08 uur
15 voor de reis
20 voor het eten
30 misschien voor muziek
65 moet wel lukken denk ik. Stel dan eens wat datums voor.
20 voor het eten
30 misschien voor muziek
65 moet wel lukken denk ik. Stel dan eens wat datums voor.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 12:20 uur
Ik ga naar Sziget van ongeveer 6/7 tot 16/17 augustus. De andere datums kan ik wel.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 14:23 uur
Misschien een beetje teleurstellend, maar het wordt toch een 'misschien' voor mij; heb eigenlijk hetzelfde probleem als Niensel. Maar de kans is er wel dat ik kom, ongeveer 50%. 
(Ik ga denk ik trouwens, naast deze meeting waar ik dus misschien heen ga, ook nog even een mini-meetinkje in Haarlem organiseren, voor de mensen die in de buurt wonen of gewoon heel erg zin hebben om toch naar Haarlem te gaan.)

(Ik ga denk ik trouwens, naast deze meeting waar ik dus misschien heen ga, ook nog even een mini-meetinkje in Haarlem organiseren, voor de mensen die in de buurt wonen of gewoon heel erg zin hebben om toch naar Haarlem te gaan.)
0
geplaatst: 1 juli 2011, 14:46 uur
als het voor de meeste beter uitkomt in haarlem, kan dat wat mij betreft ook wel hoor :'')
Is het daar een beetje leuk dan? (nooit geweest geloof ik)
Tenzij er mensen zijn die dat echt te ver vinden?
Is het daar een beetje leuk dan? (nooit geweest geloof ik)
Tenzij er mensen zijn die dat echt te ver vinden?
0
geplaatst: 1 juli 2011, 14:56 uur
Allebei kan ook, natuurlijk. Hoe meer meetings, hoe beter. 
Ik weet dat er in ieder geval twee goede platenzaken zijn, waarvan één een kleine die eigenlijk gefocust op jazz, americana en blues is, maar eigenlijk heel erg veel (vooral oude) platen en cd's in ieder genre heeft. De andere is een stuk groter en heeft een uitgebreider aanbod.

Ik weet dat er in ieder geval twee goede platenzaken zijn, waarvan één een kleine die eigenlijk gefocust op jazz, americana en blues is, maar eigenlijk heel erg veel (vooral oude) platen en cd's in ieder genre heeft. De andere is een stuk groter en heeft een uitgebreider aanbod.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 15:00 uur
Natuurlijk kan allebei ook haha, maar dan zit je weer met het probleem dat er nogal veel mensen niet te veel willen uitgeven, en je moet dan 2x reizen etc. ;p
0
geplaatst: 1 juli 2011, 15:03 uur
Welke bedoel je precies, Roeland? Die op het Marsmanplein vind ik niks, veel te duur.
Anyway, er kan toch náást de meeting in Utrecht nog een mini-meeting in Haarlem?
Anyway, er kan toch náást de meeting in Utrecht nog een mini-meeting in Haarlem?
0
geplaatst: 1 juli 2011, 15:09 uur
Of gewoon in Haarlem, Utrecht, Amsterdam, Groningen, Maastricht en Apeldoorn (:
Beter alleen in Utrecht en Haarlem ja.
Beter alleen in Utrecht en Haarlem ja.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 15:16 uur
Weet ik, ik probeerde alleen te zeggen dat het mij weinig uit maakt als het voor iedereen die naar Utrecht wilde komen makkelijker is om naar Haarlem te gaan, want dan verplaatsen we de hele boel daar heen.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 15:50 uur
Laten we gewoon ook een meeting houden in Utrecht, dat zal voor veel mensen wel bereikbaar zijn. Ligt immers in het midden van het land
Als er een meeting in Utrecht komt kom ik sowieso. Eerst maar eens zien hoeveel mensen er misschien willen komen.
Anders doen we het zo, wie naar Utrecht wil en/of naar Haarlem.
Utrecht:
Ataloona
Haarlem:
Ataloona (misschien)
Als er een meeting in Utrecht komt kom ik sowieso. Eerst maar eens zien hoeveel mensen er misschien willen komen.Anders doen we het zo, wie naar Utrecht wil en/of naar Haarlem.
Utrecht:
Ataloona
Haarlem:
Ataloona (misschien)
0
geplaatst: 1 juli 2011, 15:51 uur
Of, zoals Arrie zegt, allebei.
Utrecht:
Ataloona
Hoi (misschien)
Haarlem:
Ataloona (misschien)
Hoi
Maar er zijn vast ook nog andere.
edit: Funky Harlem Records is de enige, als ik de Sounds even niet meetel. Ik neem aan dat er in Utrecht meer zaken zijn..
Utrecht:
Ataloona
Hoi (misschien)
Haarlem:
Ataloona (misschien)
Hoi
Arrie schreef:
Welke bedoel je precies, Roeland? Die op het Marsmanplein vind ik niks, veel te duur.
Oh, die bedoelde ik inderdaad. Welke bedoel je precies, Roeland? Die op het Marsmanplein vind ik niks, veel te duur.
Maar er zijn vast ook nog andere.edit: Funky Harlem Records is de enige, als ik de Sounds even niet meetel. Ik neem aan dat er in Utrecht meer zaken zijn..
0
geplaatst: 1 juli 2011, 16:02 uur
De locaties zijn voor mij geen probleem. Ligt meer aan de datum. De meeting van Antwerpen is misschien ook nog een optie.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 16:44 uur
Utrecht:
Ataloona
Hoi (misschien)
Niensel
Marielsel
Haarlem:
Ataloona (misschien)
Hoi
Niensel
Marielsel