De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2011, 11:49 uur
Ik heb als scholier/student ook een bijbaan gehad maar het was me heus wel toegestaan om af en toe vrij te nemen. Of is er hier sprake van slavenarbeid?
0
geplaatst: 11 juli 2011, 11:54 uur
Hoe is het mogelijk, elke keer dat er een MuMe meting in Vlaanderen (dit keer Antwerpen) georganiseerd wordt, wat voor mij vanuit Zeeuws Vlaanderen qua afstand supergunstig is, heb ik dat weekend al wat staan of ben ik op vakantie zoals nu het geval zal zijn 

0
geplaatst: 11 juli 2011, 15:36 uur
GrafGantz schreef:
Ik heb als scholier/student ook een bijbaan gehad maar het was me heus wel toegestaan om af en toe vrij te nemen. Of is er hier sprake van slavenarbeid?
Mee eens, voor mij was vrijkrijgen erg makkelijk, moet te doen zijn hoor.
Het ligt er gewoon aan hoeveel mensen zich inschrijven. Ik denk dat er meer mensen vrij zijn op een zaterdag dan een vrijdag. Ik denk dat we de 16e het best kunnen schrappen, veel te weinig mensen. Dan zou er een nieuwe datum op een zaterdag bij moeten komen. Ik dacht aan de 21e.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 15:37 uur
Welke datum past jouw het best?
29 Juli in Utrecht
Ataloona
rock-rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (misschien)
21 Juli in Utrecht
Ataloona
De 16e vervalt dus i.v.m. te weinig inschrijvingen.
29 Juli in Utrecht
Ataloona
rock-rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (misschien)
21 Juli in Utrecht
Ataloona
De 16e vervalt dus i.v.m. te weinig inschrijvingen.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 16:15 uur
GrafGantz schreef:
Beetje jammer dat een zaterdaghulp eigenlijk maar 3 vrije zaterdagen per jaar mag.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 18:18 uur
Stel niet te hoge eisen! Zes personen is al een mooi aantal, misschien kan je er nog twee persoonlijk via een PM proberen te benaderen, dan heb je een prima aantal (eventueel nog rekening houdend met een late afzegging, hou je alsnog een mooi aantal over)
Ik kan helaas niet, verblijf dan in Tsjechië.
Ik kan helaas niet, verblijf dan in Tsjechië.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 18:20 uur
Ik wil ook wel graag wat oudere users ontmoeten in principe, ik kan me voorstellen dat de meesten dan op vrijdag niet kunnen. Nu hebben we een jeugdmeeting.
Weer eens een keer een grote meeting lijkt mij wel wat
Weer eens een keer een grote meeting lijkt mij wel wat

0
Misterfool
geplaatst: 11 juli 2011, 18:22 uur
29 Juli in Utrecht
Ataloona
rock-rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool(mischien)
21 Juli in Utrecht
Ataloona
29 Juli in Utrecht
Ataloona
rock-rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool(mischien)
21 Juli in Utrecht
Ataloona
0
geplaatst: 11 juli 2011, 18:35 uur
29 Juli in Utrecht
Ataloona
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool(mischien)
21 Juli in Utrecht
Ataloona
Rick
29 Juli in Utrecht
Ataloona
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool(mischien)
21 Juli in Utrecht
Ataloona
Rick
0
geplaatst: 11 juli 2011, 18:50 uur
Masimo schreef:
Stel niet te hoge eisen! Zes personen is al een mooi aantal, misschien kan je er nog twee persoonlijk via een PM proberen te benaderen, dan heb je een prima aantal (eventueel nog rekening houdend met een late afzegging, hou je alsnog een mooi aantal over)
precies. (:
0
ClassicRocker
geplaatst: 11 juli 2011, 21:01 uur
Niensel schreef:
precies. (:
precies. (:
Wie weet melden er zich in grote getalen verliefde vrijers en wordt er om je gevochten. Kijk je een beetje uit dat je niet teveel harten breekt.

0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:06 uur
ClassicRocker schreef:
Wie weet melden er zich in grote getalen verliefde vrijers en wordt er om je gevochten. Kijk je een beetje uit dat je niet teveel harten breekt.
(quote)
Denk het niet hoor, zo leuk ben ik niet :'')
Jullie zijn echt geen meisjes gewend hier zeg ;p
0
ClassicRocker
geplaatst: 11 juli 2011, 21:10 uur
Niensel schreef:
Als ik 10 jaar jonger was geweest, was ik als een blok voor je gevallen.

0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:23 uur
ClassicRocker schreef:
(quote)
Nou, dat vind ik lief!
0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:29 uur
Misschien is Niensel wel de nick van een 52 jarige uitgerangeerde ambtenaar met een penetrante zweetlucht, een nicotineverslaving en een dikke witte harige pens.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:29 uur
0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:31 uur
dix schreef:
Misschien is Niensel wel de nick van een 52 jarige uitgerangeerde ambtenaar met een penetrante zweetlucht, een nicotineverslaving en een dikke witte harige pens.
(quote)
Shit, betrapt!
0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:32 uur
Niensel schreef:
Shit, betrapt!
Shit, betrapt!
Maar daar valt ClassicRocker voor ... als ie 10 jaar jonger was geweest

0
Lukk0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:34 uur
Die zou dan wel de tijd hebben meegemaakt dat er nog 'echte muziek' gemaakt werd. Echt heel aantrekkelijk 

0
geplaatst: 11 juli 2011, 21:46 uur
ClassicRocker schreef:
Zullen wij eens afspreken in het Vroesenpark?
(quote)
Zullen wij eens afspreken in het Vroesenpark?
6 of 7 augustus wordt het vast gezellig!
0
Misterfool
geplaatst: 11 juli 2011, 21:55 uur
tien jaar geleden ben ik voor de zandbak gevallen, dat deed best pijn 
zijn er eigenlijk een beetje goede cd-zaken in Utrecht

zijn er eigenlijk een beetje goede cd-zaken in Utrecht
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 juli 2011, 14:19 uur
Besefte me wel ineens dat van 16 jul tot 16 aug de OV niet geldig is. Hoewel Utrecht verder nog wel te doen is voor mij.
Ik dacht laat ik het even melden voor het geval dit voor anderen nog iets uitmaakt.
Waarschijnlijk beslis ik pas kort van tevoren of ik wel of niet ga. Opties open houden, je weet nooit wat er nog meer op je pad komt (zeker in de vakantie). Het hangt er ook een beetje vanaf wie er nog meer gaat komen.
Ik dacht laat ik het even melden voor het geval dit voor anderen nog iets uitmaakt.
Waarschijnlijk beslis ik pas kort van tevoren of ik wel of niet ga. Opties open houden, je weet nooit wat er nog meer op je pad komt (zeker in de vakantie). Het hangt er ook een beetje vanaf wie er nog meer gaat komen.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 19:56 uur
29 Juli in Utrecht
Ataloona
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool(mischien)
Nog meer mensen? (:
En anders, hoelaat, waar en wat? :'D
Ataloona
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool(mischien)
Nog meer mensen? (:
En anders, hoelaat, waar en wat? :'D
0
Misterfool
geplaatst: 15 juli 2011, 19:58 uur
Ataloona
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Misterfool
Stijn (mischien)
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Misterfool
Stijn (mischien)
0
geplaatst: 20 juli 2011, 10:17 uur
Ik moet 's ochtends nog wat cleanroom-werk doen hier, denk dat ik rond 2/3 uur in utrecht kan zijn, maar ik sta overal voor open, dus doe vooral een suggestie.
Uit voorgaande meetings is bekend dat het bord op het station en de Stairway to Heaven goede meet-locaties zijn

* denotes required fields.