MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
GrafGantz schreef:
ANTWERPEN welke datum past jou het best

06 augustus:
- Ploppesteksel
- Arno
- Ferre

13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
- Jazper

Ik had over het hoofd gezien dat ik zaterdag 6 augustus niet vrij ben.
Zodoende heb ik mezelf hierboven op die datum geschrapt.

Deze meeting is eigenlijk opgezet in samenspraak met DjFrankie.
Ik zie dat hij nog niet heeft ingevuld. Ook freddze zou van de partij kunnen zijn.
Niemand belet om op zaterdag 6 augustus zonder mij samen te komen.

Dan doe ik het de week later nog eens over met de anderen.

DjFrankie (moderator)

06 augustus:
- Ploppesteksel
- Arno
- Ferre

13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
- Jazper
- DjFrankie (onder klein voorbehoud)

29 Juli in Utrecht
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool

Ik moet mijzelf van de lijst halen, ik loop vanaf die week een aantal weken mee bij het bedrijf van mijn vader dus kan ik pas om een uur of 4 in Utrecht zijn. Dit is natuurlijk te laat dus ik schrijf me maar van de lijst. Volgende keer meer geluk

Had graag meegewild, helaas zijn m'n ouders dan jarig..

Leuk dat ze allebei op de zelfde dag geboren zijn. Toevallig ook.

Mijn oom en tante hebben dat ook, maar dat terzijde

Misterfool
Ataloona schreef:
29 Juli in Utrecht
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool

Inhakend op het bericht van Scientist. Als we met zijn allen nou om half 3 afspreken bij het"bord" in het Centraal Station. Zal voor mij nog voldoende zoekwerk worden, omdat ik nog nooit in utrecht ben geweest, laat staan het centraal station. Dus als jullie een nogal zoekende brillemans zien, met luiheidsbaardje, dat zou ik wel eens kunnen zijn.

Half 3 bij "het bord" vind ik goed. Een aantal van jullie kan ik wel makkelijk herkennen, dus wat zoeken betreft zal het wel meevallen.

Ik zeg doen! (:
En Misterfool, het bord is daar echt niet te missen :'')

Stijn_Slayer
Ik vergeet helemaal dat ik op vrijdagmiddag post moet lopen. Euh... als het aantal poststukken meevalt ga ik m'n best doen om wat eerder op te staan.

Vanaf een uur of 7/8 word ik in Arnhem verwacht op een feestje. Krap, krap, maar misschien lukt het.

29 Juli in Utrecht
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool
Arrie

Misschien dat ik jullie nog passeer op het station want ik ga de 29e naar Roermond via Utrecht

Kom je dan nog even gedag zeggen?

Trouwens, hoe gaan we elkaar vinden, want er staan heel veel mensen daar, en ik weet nou niet echt hoe jullie hoofden er uit zien :'')

Mariel en ik zijn makkelijk, 2 lange meisjes die er gay uit zien omdat ze altijd hand in hand lopen.

Sir Spamalot (crew)
Ik ben zelf een "ervaringsdeskundige" van drie meetings (Breda, Antwerpen en Nijmegen), het zal wel loslopen. Damn, ik had er graag bij geweest in Utrecht, spijts de afstand, maar ik zit in het buitenland. Antwerpen op 13 augustus (als dat de datum wordt) gaat voor mij nog altijd door, lang weekend, goed gezelschap en een aantal stevige aankopen doen in de plaatselijke zaken. En nadien een Vedett drinken!

we zullen zien ja
jammer dat je er niet bij kan zijn!

Sir Spamalot (crew)
@Niensel: enjoy!

@dazzler: de wereld mag vergaan dat ik daar niet zal zijn! De vorige keer begin januari was een prachtige dag, spijts dat den freddze niet uit zijn "nest" (West-Vlaams voor bed) was geraakt.

06 augustus:
- Ploppesteksel
- Arno
- Ferre

13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
- Jazper
- jellorum

Arrie schreef:
Kom je dan nog even gedag zeggen?

Als ik een groepje weirdo's zie staan en vermoed dat jullie het zijn, waarom niet

Rijsel is trouwens ook een fijne stad met veel opties én exotisch ! (en niet ver)

Sir Spamalot schreef:
Antwerpen op 13 augustus (als dat de datum wordt) gaat voor mij nog altijd door, lang weekend, goed gezelschap en een aantal stevige aankopen doen in de plaatselijke zaken.

Vinyl Records in de Aalmoezenierstraat zal misschien gesloten zijn. Die gast heeft een nieuwe winkel geopend wat verderop in de Volkstraat, Coffee & Vinyl (adres en openingsuren). Ik weet niet of het zijn bedoeling is met de tijd die twee winkels open te houden maar vandaag was in ieder geval enkel Coffee & Vinyl open.

En speciaal voor jou Sir, misschien ook eens de Metalzone in A'pen bezoeken. Wat cd's betreft, een interessanter aanbod dan in de Rots Rock Concern denk ik. Er ligt daar in ieder geval ook nog de cd van Distant Thunder (Welcome the End), mocht je die willen. Wel een paar euro duurder dan in Vosselaar.

Sir Spamalot (crew)
Kronos, duizend maal dank voor deze info!

Eveningguard schreef:
Leuk dat ze allebei op de zelfde dag geboren zijn. Toevallig ook.

Haha ja klopt, en ik ben één dag daarvoor jarig.

Yann Samsa
jellorum schreef:
Rijsel is trouwens ook een fijne stad met veel opties én exotisch ! (en niet ver)
Ik ben voor!

06 augustus:
- Ploppesteksel
- Arno
- Ferre

13 augustus:
- dazzler
- Sir Spamalot
- Ploppesteksel
- Graf
- Jazper
- jellorum
- freddze

lambf
29 Juli in Utrecht
Rick
Niensel
Marielsel
Scientist
Stijn (mischien)
Misterfool
Arrie
lambf (wss, mss niet)

Jeuj, nog meer mensen

Stijn_Slayer
Ik zal me moeten afmelden. Postaantallen zijn net weer wat gestegen, dus dan lukt 't me niet om een beetje op tijd in Utrecht te zijn. 8 uur 's ochtends opstaan zie ik nml. ook niet zo zitten (dat lukt me niet eens in dit vakantie ritme ).

Volgende keer dan maar. Enjoy allemaal!

Luilak.
Ik moest vandaag om 7 uur op...

Ik morgen om 6 uur. Maar ik heb dan ook nog geen vakantie. En de 29ste moet ik werken.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:15 uur

geplaatst: vandaag om 07:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.