De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:48 uur
Gewoon aan de centrumzijde van het station lijkt me het makkelijkst. En ja, 't is er nog altijd een bende.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:50 uur
GrafGantz schreef:
Gewoon aan de centrumzijde van het station lijkt me het makkelijkst. En ja, 't is er nog altijd een bende.
Waar die (nood)winkel van de Free Record Shop staat, als die er nog staat tenminste.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 20:59 uur
Volgens mij wel ja. Maar het gekke is dat ik vrijwel nooit aan die kant van het station kom. Ik ga elke dag met de trein naar werk maar woon vlakbij de achterzijde van het station, dus aan de voorzijde heb ik eigenlijk nooit wat te zoeken. Als ik de stad in ga ga ik op de fiets en dus niet via CS...
Ben dus eigenlijk ook wel benieuwd hoe het er aan die kant voor staat met de werkzaamheden voor de nieuwe stationshal
Ben dus eigenlijk ook wel benieuwd hoe het er aan die kant voor staat met de werkzaamheden voor de nieuwe stationshal

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 21:14 uur
Ik was er zaterdag voor het laatst en het is voorlopig nog niet klaar. Heb niet de indruk dat er de laatste maanden veel veranderd is.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 21:30 uur
Ze zijn in elk geval erg druk aan de achterzijde, en dan vooral onder de sporen in de toekomstige reizigerstunnel. Dus dat valt inderdaad niet zo erg op aan de buitenkant.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 21:34 uur
Het is me nog niet duidelijk. Wordt de ontmoetingsplek dus die noodwinkel van de Free Record Shop waar wibro het over heeft, laten we zeggen bij de bak van Marco Borsato
?
?
0
titan (crew)
geplaatst: 12 oktober 2011, 21:38 uur
Onlangs is het feit dat de verbouwing van het centraal station van Rotterdam exact halverwege is gevierd. Het is dus zeker voorlopig nog niet klaar. De FRS aan de centrumzijde lijkt me de meest voor de hand liggende plek om af te spreken.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 21:38 uur
Ja, gewoon daar dus. Er komen sowieso genoeg mensen die ik reeds van gezicht ken (voorlopig 10 van de 12, mezelf uiteraard niet meegerekend), dus ik zal de groep heus niet mislopen.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 21:47 uur
Oh, we hebben ook nog geen tijd afgesproken. Vroeg in de middag misschien, 13.00?
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 21:50 uur
Maakt mij niet uit, is toch vlakbij. Ik ga waarschijnlijk gewoon lopend naar CS 

0
geplaatst: 13 oktober 2011, 12:28 uur
Ferre Clabau schreef:
Had graag eens afgekomen, Gunter, maar het is die dag Sinner's Day...
Had graag eens afgekomen, Gunter, maar het is die dag Sinner's Day...
Prima. Dan ga ik veel new wave platen kunnen scoren op de beurs, me dunkt.

Al had ik dat misschien toch wel liever in gezelschap van MuMe vrienden gedaan.
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 13:17 uur
Ik ben die dag in Rotterdam, maar heb opleiding tot 16.00. Misschien haak ik daarna wel aan. Iemand die ik kan bellen waar men zit?
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 14:58 uur
tangmaster schreef:
tot 5 november, tijd?
tot 5 november, tijd?
Svendra schreef:
Oh, we hebben ook nog geen tijd afgesproken. Vroeg in de middag misschien, 13.00?
Iedereen akkoord of is dit te laat? Winkels gaan op zaterdag natuurlijk reedsch om 17:00 uur dicht enzo.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:14 uur
Mijn plannen zijn om rond 9u00 in Oostende te vertrekken, waarschijnlijk neem ik nog iemand mee in Aalter. Ik reken op een rit van 230 km in dik 2 uren. ETA Rotterdam voor de noen, kunnen we nog een frietje steken
. Tip gevraagd met beste plaats om mijn auto te parkeren. Ik denk dat 12u00 in het station ons meer tijd geeft om de platenzaken te verkennen, gezien het vroege sluitingsuur.
. Tip gevraagd met beste plaats om mijn auto te parkeren. Ik denk dat 12u00 in het station ons meer tijd geeft om de platenzaken te verkennen, gezien het vroege sluitingsuur.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:41 uur
Sir Spamalot schreef:
waarschijnlijk neem ik nog iemand mee in Aalter.
waarschijnlijk neem ik nog iemand mee in Aalter.
Wie zou dat toch kunnen zijn

12u00 is mooi uur én parkeertips, titan? of iemand anders?
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:41 uur
Sir Spamalot schreef:
Tip gevraagd met beste plaats om mijn auto te parkeren.
Tip gevraagd met beste plaats om mijn auto te parkeren.
Vrijwel alles tot in de verre omtrek van het centrum (dus inclusief de buitenwijken om het centrum heen) is betaald parkeren dus ik hoop niet dat je de illusie hebt om hem ergens gratis te stallen. Let alleen wel op dat als je hem niet in een heuse parkeergarage stalt je alleen maar met chipknip kunt betalen en niet contant. Kosten voor een hele dag komen naar verwachting niet onder de 10 euro, tenzij je na sluitingstijd van de winkels direct weer naar huis gaat.
Goedkoopste wat je kunt vinden is 50 cent voor 20 minuten, duurste is 50 cent voor 10 minuten (bijvoorbeeld de P-garage voor het station, maar als je nog een hapje wilt eten achteraf ben je dan in totaal rond de 25 euro kwijt voor parkeren). Het dichtstbijzijnde gebied in de goedkoopste categorie bevindt zich direct aan de noordzijde van het station, dus het verstandigste is denk ik om in een van de straten hier een plekje te zoeken, en dan bij voorkeur uiteraard zo dicht mogelijk bij het station. Nadeel van deze straten is wel dat je op zaterdagavond ook moet betalen, in de straten die net wat verder van het station liggen kan je vanaf 18:00 uur gratis parkeren. Maar zoveel later dan 18:00 uur zullen we het vast niet maken.
En een laatste "waarschuwing": bij betalen in de straten betaal je vooraf en moet je dus van tevoren al de eindtijd aangeven. Als je bang bent dat dit een probleem oplevert kan je het beste een straat kiezen waar je na 18:00 niet hoeft te betalen, dan kies je 18:00 uur als eindtijd en hoef je je verder nergens zorgen om te maken. In dat geval is het een goede optie om bijvoorbeeld in de Schepenstraat een plekje te zoeken (zo rond de kruising met de Statensingel: hier dus). Dan kan je via de Spoorsingel in een minuut of 5 naar het station lopen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:46 uur
@ Graf, bedankt! Ik lig er niet van wakker of ik nu moet betalen of niet. Ik zoek alleen een nabije en veilige plaats voor mijn karretje. Ik denk dat een parkeergarage de beste oplossing is en met contant én Visakaart zal ik wel buiten geraken
.
Edit: de parking aan de Sint-Jacobsplaats lijkt me wel wat.
@ bone machine: ik zou het begot niet weten
. PM volgt nog!
.Edit: de parking aan de Sint-Jacobsplaats lijkt me wel wat.
@ bone machine: ik zou het begot niet weten
. PM volgt nog!
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 15:58 uur
Als je veilig wilt kan je ook bij mij in de straat parkeren (krappe 20 minuten lopen van CS), zet ik m'n vriendin de hele dag voor het raam om te controleren 

0
geplaatst: 26 oktober 2011, 16:01 uur
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 16:03 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik wist niet eens dat er daar ook een parking is. Lijkt me toch nog wel een stukje lopen naar het station, niet? Dan lijkt me de parking onder het Schouwburgplein een betere optie eigenlijk,
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 16:04 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 oktober 2011, 16:09 uur
Graf, een klein kilometertje, denk ik: klik, en goed voor de fysiek.
0
titan (crew)
geplaatst: 26 oktober 2011, 16:33 uur
bone machine schreef:
parkeertips, titan? of iemand anders?
parkeertips, titan? of iemand anders?
Je kan je auto bij een park & ride bij een metrostation buiten het centrum (waar je wel gratis kunt parkeren) zetten en dan de metro nemen.
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 16:50 uur
Er wordt gezocht naar een nabije p-plaats, geld is blijkbaar geen bezwaar 

0
titan (crew)
geplaatst: 27 oktober 2011, 09:49 uur
Dat idee had ik al, als je ziet wat er zoal aangeschaft wordt op zo'n dag.
* denotes required fields.