MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Cygnus schreef:
(quote)

Dankzij het kaartje van de Blokker?

Misschien .

Paap_Floyd schreef:
Op m'n telefoon zit een goede camera, en die gaat mee.

Zelfde hier, heb geen zin om m'n SLR mee te zeulen.

Best grote groep dan (:

Ach, op de 40.525 (minus wat dubbele accounts?) die hsadden kunnen komen valt het best mee

Zeker:
- DjFrankie
- Protonos
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Tangmaster
- Ferre
- Niensel
- Paap
- Guitarwally
- Graf
- niels94
- maanvaarder
- Cygnus
- Paalhaas
- Rick
~Maarten

Nog niet zeker:
- Sietse

Paap_Floyd schreef:
Ach, op de 40.525 (minus wat dubbele accounts?) die hsadden kunnen komen valt het best mee

Kan best, maar volgens mij gaat dit de drukste meeting ooit worden. Zelfs de fameuze lustrum-meeting wist niet zoveel man (m/v) op de been te brengen.

Hm. In maart 2007 zaten we een dag voor het gebeuren op 22, totdat er 4 afzegden
Dus juich niet te vroeg bitte.

Die 4 waren vast teleurgesteld dat ik er niet bij was.

Paap_Floyd schreef:
Hm. In maart 2007 zaten we een dag voor het gebeuren op 22, totdat er 4 afzegden

Dat was toch in Den Bosch? Die was inderdaad goed bezocht.

GrafGantz schreef:
(quote)

Kan best, maar volgens mij gaat dit de drukste meeting ooit worden. Zelfs de fameuze lustrum-meeting wist niet zoveel man (m/v) op de been te brengen.

Haha, ik begin nu toch wel heel erg nieuwsgierig te worden naar welke gezichten bij welke users horen (:

Niensel schreef:
(quote)

Haha, ik begin nu toch wel heel erg nieuwsgierig te worden naar welke gezichten bij welke users horen (:

(afbeelding)

Dan kun je er tenminste al eentje herkennen.
Ik beloof niet dat Eefje ook meegaat.

Paap_Floyd schreef:

Bij de eerste meeting in Leiden waren er 19 mensen. Van de laatste presentielijst was iedereen er, behalve C-Mon, maar Lin kwam ook nog. Het zou leuk zijn als het er morgen 20 waren.

En als Eefje de Visser komt, kom ik misschien ook nog wel.

Neem je Eefje wel mee, Maarten? Anders herken ik je niet.

Slowgaze schreef:
(quote)

(afbeelding)

Dan kun je er tenminste al eentje herkennen.
Ik beloof niet dat Eefje ook meegaat.

Ik heb jou hoofd + die van Eefje wel al 100x gezien, dus dat wordt helaas geen verrassing meer :")

Leest er dan niemand ooit spoilers of zijn jullie niet nieuwsgierig?

Ik zag die spoiler niet, sorry Maarten

DjFrankie (moderator)
Morgen is het cafe meteen vol!

Stijn_Slayer
Vragen jullie je ook wel eens af wat er door het hoofd van Eefje schiet als ze Maarten signaleert bij een optreden?

Niets dan vreugde.

Stijn_Slayer schreef:
Vragen jullie je ook wel eens af wat er door het hoofd van Eefje schiet als ze Maarten signaleert bij een optreden?

ik denk 'oh crap, daar heb je hem weer..'

Sir Spamalot (crew)
Ik ga morgen letten op de gezichten van de uitbaters wanneer wij met zo'n groep de winkel komen binnengestormd...

Goed nieuws trouwens als mensen morgen naar top 10'en gaan kijken: ik zal er toch ook één hebben!

Sietse
en hier is het zeker na alle onzin gisteren op facebook nu een definitieve nee, puur uit zelf-bescherming omdat ik niet nog meer geld mag uitgeven aan muziek deze maand...

Sir Spamalot schreef:
Ik ga morgen letten op de gezichten van de uitbaters wanneer wij met zo'n groep de winkel komen binnengestormd...

Ja ik denk wel dat we zullen opvallen inderdaad

Ik moet wel zeggen dat het de vorige keer nogal proppen was bij het Vinylarchief. Samen met het zaterdagpubliek en de MuMe-groep was het snel bommetjevol in de zaak. En nu met een dergelijk grote groep vrees ik dat het echt gaat knellen.

Is het misschien een idee na een gezamenlijk bezoek aan de Waaghals de groep weer te splitten in CD-liefhebbers en vinyltijgers ? De vinyltijgers kunnen dan naar het Vinylarchief en de CD-fanaten naar Kroese waarna weer verzameld wordt in een café waar de vondsten onder genot van hapje/drankje geshowd kunnen worden. Dat voorkomt dat buiten de CD/vinylzaak mensen lang moeten dralen en wachten. Bijkomend voordeel: je hebt dan zelf ook meer tijd en ruimte om rustig te snuffelen en te keuren.

Enige nadelen van zo'n afspraak zijn een verhoogd verdwaalrisico en (tijdelijk) een kleinere groep waar je tegen kletsen kan

Lijkt me een goed voorstel. Ikzelf hoef niet zo naar dat vinylarchief en hoef ook geen uren kwijt te zijn aan het bezoeken van verschillende zaken. Kunnen we eerder de kroeg in.

Misterfool
Lijkt me een slim idee Maanvaarder. Verdwaalrisico lijkt me niet zo groot, aangezien er zo uit mijn hoofd al twee mensen meegaan die in Nijmegen wonen en drie die in nijmegen studeren.

Ja, en wat betreft 'verdwaalrisico'; we gaan maar naar Nijmegen.

DjFrankie (moderator)
wibro schreef:
Mochten jullie naar Nijmegen gaan dan zou je ook eens een kijkje moeten gaan nemen op de CD/Vinyl Markt op Cinemariënburg. Heb al heel wat CD's gekocht daar voor een prikkie. Albums van Talk Talk, Depeche Mode, Smashing Pumpkins etc. voor niet meer dan € 3,00 per CD.
Bij de laatste meeting in Nijmegen hadden we dit helaas overgeslagen.

Dit was een voorstel van Wibro, klinkt ook erg goed natuurlijk.

Misterfool schreef:
Lijkt me een slim idee Maanvaarder. Verdwaalrisico lijkt me niet zo groot, aangezien er zo uit mijn hoofd al twee mensen meegaan die in Nijmegen wonen en drie die in nijmegen studeren.

Punt 1, ik kan overal verdwalen en punt 2, wie is de derde student?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:35 uur

geplaatst: vandaag om 08:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.