De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 13 januari 2012, 20:16 uur
Protonos studeert Politicologie in Nijmegen als ik het goed onthouden heb.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 20:20 uur
Ik verdwaal altijd en overal.
maar ik ga dan ook niet alleen rondlopen ofzo
maar ik ga dan ook niet alleen rondlopen ofzo
0
geplaatst: 13 januari 2012, 20:29 uur
DjFrankie schreef:
Dit was een voorstel van Wibro, klinkt ook erg goed natuurlijk.
(quote)
Dit was een voorstel van Wibro, klinkt ook erg goed natuurlijk.
Dat is inderdaad wel een aanrader, toen ik 2 maanden geleden in Nijmegen was en wat tijd over had heb ik daar voor 20 euro 8 cd's gekocht en bijna allemaal special editions. O.a. een 3CD-versie van The Teardrop Explodes - Kilimanjaro (1980).
In Nijmegen is het trouwens bijna onmogelijk te verdwalen, er zijn maar een paar grote winkelstraten. Als je vanaf Kroese alleen maar rechtdoor richting de kerk loopt kom je al bijna bij Waaghals uit. Ben er in ieder geval maar 1 keer geweest en had alles binnen no-time gevonden.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 20:33 uur
Kroese, Waaghals, CD/Vinylmarkt, ik neem een grote tas mee...
0
geplaatst: 13 januari 2012, 20:50 uur
Bij Senor Hernandez willen ze ook nog wel eens leuke LP's hebben. Ze hebben maar een klein assortiment (het is dan ook eigenlijk een stripwinkel) maar wat ze hebben is vaak behoorlijk goed (veel noiserock, ambient, screamo, dat soort dingen) Zit ook in de straat van de Samson en om de hoek bij Vinylarchief...
0
geplaatst: 13 januari 2012, 20:53 uur
0
geplaatst: 13 januari 2012, 21:56 uur
herman schreef:
Dat is inderdaad wel een aanrader, toen ik 2 maanden geleden in Nijmegen was en wat tijd over had heb ik daar voor 20 euro 8 cd's gekocht en bijna allemaal special editions. O.a. een 3CD-versie van The Teardrop Explodes - Kilimanjaro (1980).
(quote)
Ok, daar ga ik dus zekers te weten heen

0
geplaatst: 13 januari 2012, 22:23 uur
De CD/Vinyl markt is er niet elke zaterdag. Ik zal morgenochtend daarom eerst eens poolshoogte nemen. Ik heb sinds de ontdekking daarvan al 22 CD's gekocht, allemaal voor een prikkie. Ik weet wel dat vanaf 1 maart elke 1e en 3e zaterdag de handelaren in CD's/vinyl daar aanwezig zullen zijn.
info http://www.dynamitebeurzen.nl/
info http://www.dynamitebeurzen.nl/
0
geplaatst: 14 januari 2012, 10:12 uur
Verbaast je dat? Ik ga eens langzaam richting het station voor een treinritje van 2 uur...
0
geplaatst: 14 januari 2012, 10:14 uur
Ja. Dat verbaast me. Er zijn altijd wel afhakers op het laatste moment 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2012, 10:35 uur
Dank U Korenbloem,
ik stap om 12.15 op de Veolia trein richting Nijmegen
ik stap om 12.15 op de Veolia trein richting Nijmegen
0
geplaatst: 14 januari 2012, 10:35 uur
Ik vertrek om 12:30 met de fiets vanuit mijn huisje. Wat heb ik het toch weer goed getroffen 

0
geplaatst: 14 januari 2012, 10:37 uur
Ik positioneer mijn bevallige bips in n'n Syntustrein om twaalf uur. Nu ga ik eerst nog de krant uitlezen, mijn tanden poetsen en mijn oma rijst brengen.
0
Misterfool
geplaatst: 14 januari 2012, 10:58 uur
Deze meneer is zojuist ingestapt in de trein naar nijmegen
0
geplaatst: 14 januari 2012, 11:06 uur
Trein naar Utrecht gecancelled waardoor ik de aansluiting naar Nijmegen mis. Deze jongen gaat 1 uur niet halen helaas.
0
geplaatst: 14 januari 2012, 11:08 uur
En dáarom moeten we dus een centraal telefoonnummer afspreken
Anders spreken we gewoon af naar welke winkel we eerst gaan, dan kan Grafje ons daar meeten? Als ie de weg kent. Of iemand moet hem bij het station ophalen. Ik weet niet hoe laat je dan wel komt trouwens
Anders spreken we gewoon af naar welke winkel we eerst gaan, dan kan Grafje ons daar meeten? Als ie de weg kent. Of iemand moet hem bij het station ophalen. Ik weet niet hoe laat je dan wel komt trouwens

0
geplaatst: 14 januari 2012, 11:11 uur
Oh, zie net dat mijn nieuwe schema me 3 over 1 in Nijmegen brengt. Valt dus alleszins mee.
0
geplaatst: 14 januari 2012, 11:34 uur
niels94 schreef:
Als ze Orchid hebben wil ik daarheen!!!
Maar dan wel op CD...
(quote)
Als ze Orchid hebben wil ik daarheen!!!

Maar dan wel op CD...
neen, die zullen ze denk ik niet hebben
maar ik heb die albums volgens mij zelf ooit voor een paar dollar op het internet besteld, dus het moet niet zo moeilijk zijn om daar aan te komen toch?
0
geplaatst: 14 januari 2012, 11:39 uur
Slowgaze schreef:
mijn oma rijst brengen.
mijn oma rijst brengen.
Klinkt als het begin van een spannend avontuur! Blijf wel op het paadje en vraag maar niet naar haar grote tanden.
0
geplaatst: 14 januari 2012, 11:52 uur
Ik kom om 13:06 aan op Nijmegen CS. Ik hoop dat jullie dan nog niet weg zijn. 

0
geplaatst: 14 januari 2012, 11:53 uur
Ik heb vanmorgen al mijn slag geslagen op de CD/Vinyl markt. 7 CD's en 2 DVD's rijker geworden en dat voor de totale som van € 22,50 

* denotes required fields.