MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Misterfool
Protonos studeert Politicologie in Nijmegen als ik het goed onthouden heb.

Ik verdwaal altijd en overal.

maar ik ga dan ook niet alleen rondlopen ofzo

DjFrankie schreef:
(quote)

Dit was een voorstel van Wibro, klinkt ook erg goed natuurlijk.

Dat is inderdaad wel een aanrader, toen ik 2 maanden geleden in Nijmegen was en wat tijd over had heb ik daar voor 20 euro 8 cd's gekocht en bijna allemaal special editions. O.a. een 3CD-versie van The Teardrop Explodes - Kilimanjaro (1980).

In Nijmegen is het trouwens bijna onmogelijk te verdwalen, er zijn maar een paar grote winkelstraten. Als je vanaf Kroese alleen maar rechtdoor richting de kerk loopt kom je al bijna bij Waaghals uit. Ben er in ieder geval maar 1 keer geweest en had alles binnen no-time gevonden.

Kroese, Waaghals, CD/Vinylmarkt, ik neem een grote tas mee...

Bij Senor Hernandez willen ze ook nog wel eens leuke LP's hebben. Ze hebben maar een klein assortiment (het is dan ook eigenlijk een stripwinkel) maar wat ze hebben is vaak behoorlijk goed (veel noiserock, ambient, screamo, dat soort dingen) Zit ook in de straat van de Samson en om de hoek bij Vinylarchief...

Als ze Orchid hebben wil ik daarheen!!!

Maar dan wel op CD...

herman schreef:
(quote)

Dat is inderdaad wel een aanrader, toen ik 2 maanden geleden in Nijmegen was en wat tijd over had heb ik daar voor 20 euro 8 cd's gekocht en bijna allemaal special editions. O.a. een 3CD-versie van The Teardrop Explodes - Kilimanjaro (1980).

Ok, daar ga ik dus zekers te weten heen

Ik ook.

De CD/Vinyl markt is er niet elke zaterdag. Ik zal morgenochtend daarom eerst eens poolshoogte nemen. Ik heb sinds de ontdekking daarvan al 22 CD's gekocht, allemaal voor een prikkie. Ik weet wel dat vanaf 1 maart elke 1e en 3e zaterdag de handelaren in CD's/vinyl daar aanwezig zullen zijn.

info http://www.dynamitebeurzen.nl/

Ik ga jullie denk ik stiekem volgen morgen

Wow, nog geen afhakers

Verbaast je dat? Ik ga eens langzaam richting het station voor een treinritje van 2 uur...

Ja. Dat verbaast me. Er zijn altijd wel afhakers op het laatste moment

Mensen alvast veel plezier!!!

DjFrankie (moderator)
Dank U Korenbloem,
ik stap om 12.15 op de Veolia trein richting Nijmegen

Ik vertrek om 12:30 met de fiets vanuit mijn huisje. Wat heb ik het toch weer goed getroffen

Ik positioneer mijn bevallige bips in n'n Syntustrein om twaalf uur. Nu ga ik eerst nog de krant uitlezen, mijn tanden poetsen en mijn oma rijst brengen.

Misterfool
Deze meneer is zojuist ingestapt in de trein naar nijmegen

Trein naar Utrecht gecancelled waardoor ik de aansluiting naar Nijmegen mis. Deze jongen gaat 1 uur niet halen helaas.

En dáarom moeten we dus een centraal telefoonnummer afspreken

Anders spreken we gewoon af naar welke winkel we eerst gaan, dan kan Grafje ons daar meeten? Als ie de weg kent. Of iemand moet hem bij het station ophalen. Ik weet niet hoe laat je dan wel komt trouwens

Oh, zie net dat mijn nieuwe schema me 3 over 1 in Nijmegen brengt. Valt dus alleszins mee.

Praise the lord, halleluwah.

Graf spoort eindelijk.

niels94 schreef:
(quote)

Als ze Orchid hebben wil ik daarheen!!!

Maar dan wel op CD...

neen, die zullen ze denk ik niet hebben maar ik heb die albums volgens mij zelf ooit voor een paar dollar op het internet besteld, dus het moet niet zo moeilijk zijn om daar aan te komen toch?

2MY
Slowgaze schreef:
mijn oma rijst brengen.

Klinkt als het begin van een spannend avontuur! Blijf wel op het paadje en vraag maar niet naar haar grote tanden.

Ik kom om 13:06 aan op Nijmegen CS. Ik hoop dat jullie dan nog niet weg zijn.

Jawel.

Ik heb vanmorgen al mijn slag geslagen op de CD/Vinyl markt. 7 CD's en 2 DVD's rijker geworden en dat voor de totale som van € 22,50

Je hebt toch nog wel wat leuks voor ons overgelaten?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:24 uur

geplaatst: vandaag om 10:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.