MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
Ploppesteksel schreef:
In België zijn er al enkele meetings doorgegaan hoor. Zelf was ik bij eentje in Antwerpen aanwezig in 2011 waar zowel Belgen als Nederlanders waren.

Leffe en de record collector, mensen wat een goeie zaak !!

DjFrankie schreef:
(quote)

Leffe en de record collector, mensen wat een goeie zaak !!

Gij hebt nog nooit gepoogd te onderhandelen met dien madam achter de toog. Man, man - living proof of the angry Bertha, raised in the cave (Jimmy Castorbunch), hating every inch of the Ne(an)derthalers.

Ik stel een meeting op de Seychellen voor. Zijn we meteen van die NL/BE-discussie af.

+1

@ Paap

maar ik vind het voorstel amsterdam opzich geen slecht idee. Daar zijn vast nog wel wat leuke platenzaken? En het is een prima stad om 's middags een lekker biertje te nuttigen

Amsterdam klinkt me top. Kan ik tenminste om 2 uur 's nachts nog de trein naar huis pakken.

korenbloem schreef:

maar ik vind het voorstel amsterdam opzich geen slecht idee. Daar zijn vast nog wel wat leuke platenzaken? En het is een prima stad om 's middags een lekker biertje te nuttigen

Valt nog tegen en ze liggen ook niet echt bij elkaar in de buurt.

Ik ga zelf altijd naar Concerto in Amsterdam. Fijne platenzaak en goed te bereiken met de tram (dicht bij het Leidseplein bovendien). Op een goede 25 minuten loopafstand van CS. Bovendien is een meeting in Amsterdam vrij makkelijk (lijkt mij) te combineren met een leuk optreden in Paradiso of Melkweg. En anders is er vast ergens een aangenaam politieoptreden.

Rhythm & Poetry schreef:
En anders is er vast ergens een aangenaam politieoptreden.
Krijg er zin in.

(afbeelding)

Brunniepoo schreef:
(quote)

Valt nog tegen en ze liggen ook niet echt bij elkaar in de buurt.
Bij Concerto kan ik me wel al een uurtje vermaken anders

tangmaster
Amsterdam hmm, ja maar dan wel met dat Politiekorps.

Sietse
Amsterdam heb je naast Concerto de volgende aangename pitstops (wel vooral vinyl):
Record Friend
Record Palace
Fame
Rushhour (voor de Dans en niet-Westerse muziek fanaten)
Distortion

(en nog een stuk of 5 andere plekken waar ik echt nooit kom)

Concerto is wel direct 5 winkels in 1, dus voor menig bezoeker die er nooit komt best wel leuk.

Sietse
ps. als het Amsterdam wordt wil ik best wat suggesties doen voor wat te drinken, maar de schaft mag iemand anders sjeffen (want daar ben ik zelf waarschijnlijk niet eens bij)

Amsterdam? Prima en dicht bij huis.

zullen we het een keer op een dag doen dat ik vrij ben , dan is het helemaal mooi!

Sietse schreef:
Amsterdam heb je naast Concerto de volgende aangename pitstops (wel vooral vinyl):
Record Friend
Record Palace
Fame
Rushhour (voor de Dans en niet-Westerse muziek fanaten)
Distortion

Poeh, als je die allemaal aan wil doen dan heb je wel meteen een gezonde wandeling

Op de Prinsengracht heb je verder nog Second Life Music, daar hebben ze in ieder geval ook cd's en bij Back Beat in de Jordaan ook.

Stefan, als jij even alle mogelijke data neerplempt, geven wij wel aan wanneer wij kunnen.

Sietse
Ahh, ja dat zijn er inderdaad twee waar ik wel eens langs fiets maar nooit binnen ga.

Brunniepoo schreef:
Op de Prinsengracht heb je verder nog Second Life Music
Ieder zijn ding, maar mijn winkel is het niet. Het is vooral storend dat het één grote puinboel is.

Bij mijn laatste bezoek aan Concerto maar liefst 5 albums gekocht waarvan drie van The Church. Dus, een bezoek aan Concerto zie ik wel zitten.

Sietse schreef:

btw Onder een aangename pitstop versta ik een goede kroeg met heel veel Belgische bieren.

pim556 schreef:
(quote)
Ieder zijn ding, maar mijn winkel is het niet. Het is vooral storend dat het één grote puinboel is.

O, ik vind het ook niet de meest fantastische winkel hoor, het is er alleen wel een waar ze cd's hebben en die globaal op de weg van Concerto naar Fame ligt

Sietse
wibro schreef:
Bij mijn laatste bezoek aan Concerto maar liefst 5 albums gekocht waarvan drie van The Church. Dus, een bezoek aan Concerto zie ik wel zitten.

(quote)

btw Onder een aangename pitstop versta ik een goede kroeg met heel veel Belgische bieren.

Dan hebben wel altijd de Zotte voor je, daar moet het best lukken.

Amsterdam zal voor mij sowieso een go moeten zijn, ook zeer goed te bereiken.. (itt. Nijmegen )

zo ver

Jammer, er komen zo te zien echt een paar users die ik heel graag eens zou ontmoeten, maarja, dit is wel érg ver voor mij.

Je kunt overnachten bij Thomas. Zijn vloer ligt lekker.

Kom gewoon naar Groningen

Paap_Floyd schreef:
Stefan, als jij even alle mogelijke data neerplempt, geven wij wel aan wanneer wij kunnen.

Goed:

Het wordt dus Amsterdam?

Enkele datums als voorstel:

16-06-12

30-06-12

7-7-12 (twijfel geval hier)

14-07-12 (twijfel geval hier)

28-07-12

niels94 schreef:
Jammer, er komen zo te zien echt een paar users die ik heel graag eens zou ontmoeten, maarja, dit is wel érg ver voor mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:16 uur

geplaatst: vandaag om 02:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.