De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2012, 15:25 uur
Ik had gisteren een mini-meeting met Jazper. Aardige kerel wel.
0
geplaatst: 10 april 2012, 15:29 uur
Ataloona schreef:
Vanmiddag t/m morgen een minimeeting tussen korenbloem (Stefan), Paalhaas (Teun) en mijzelf bij Stefan thuis. Belooft een gezellige avond/nacht te worden met bier, films en natuurlijk de bekerfinale
Vanmiddag t/m morgen een minimeeting tussen korenbloem (Stefan), Paalhaas (Teun) en mijzelf bij Stefan thuis. Belooft een gezellige avond/nacht te worden met bier, films en natuurlijk de bekerfinale
...En dat bleek heel gezellig! Buiten een vrij zwakke bekerfinale en veel gepraat onder de films (al was dat nog wel het leukste
) was het een zeer leuke avond en nacht. Het bier ging in het begin behoorlijk snel, maar we gingen uiteindelijk toch niet volledig door de voorraad heen. Na wat behoorlijke discussies over vrouwen tijdens de film Shame (die zich daar prima voor leent) viel Teun in slaap voordat we Southland Tales gingen kijken (die hij zo graag wou zien
). Gelukkig heeft ie nog wel de blowfilms The Big Lebowski en Don't Be a Menace... meegemaakt. We hebben het ook nog voor elkaar gekregen om te slapen, toe maar. Een geslaagde meeting dus 
En natuurlijk wil ik Stefan nog bedanken voor zijn gastvrijheid en Teun voor de lift naar station 'T Harde (wat een gehucht blijft het toch).
0
Sietse
geplaatst: 10 april 2012, 21:45 uur
als er binnenkort weer eens een "grote" meeting is moet ik wellicht mijn gezicht maar weer eens laten zien...
0
geplaatst: 10 april 2012, 21:54 uur
Arrie schreef:
Geinig, gister was hier ook al een miniminimeeting, met twee leden: Rock-Rick en ik. Game-middagje
Geinig, gister was hier ook al een miniminimeeting, met twee leden: Rock-Rick en ik. Game-middagje
Ataloona schreef:
korenbloem (Stefan), Paalhaas (Teun) en mijzelf bij Stefan thuis. Belooft een gezellige avond/nacht te worden met bier, films en natuurlijk de bekerfinale
korenbloem (Stefan), Paalhaas (Teun) en mijzelf bij Stefan thuis. Belooft een gezellige avond/nacht te worden met bier, films en natuurlijk de bekerfinale
Vreemd, ergens dacht ik dat het wel met muziek zou hebben te maken...

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 april 2012, 19:16 uur
Op 20 mei is er in Venray een popquiz. Mede georganiseerd door mij.
Het team van MuMe (o.a Oldfart en pjh1967 ), zoeken nog een 4de persoon. Wie heeft zin?
Ook aanwezig Deric Raven en RKDEV, dus een mini meeting hebben we al.
Het team van MuMe (o.a Oldfart en pjh1967 ), zoeken nog een 4de persoon. Wie heeft zin?
Ook aanwezig Deric Raven en RKDEV, dus een mini meeting hebben we al.
0
geplaatst: 13 april 2012, 22:39 uur
DjFrankie schreef:
De Blije Vegertjes?

0
geplaatst: 15 april 2012, 12:40 uur
De Blije Vegertjes zijn compleet !!! L_T_B, Oldfart, rinzwind en pjh1967. Zin in.
0
Misterfool
geplaatst: 27 mei 2012, 23:42 uur
Heren en dames, is er mischien animo om van de zomervakantie ergens in belgië of nederland weer een mume-meeting te organiseren. Zo lijkt mij een mume-meeting in antwerpen erg leuk 

0
geplaatst: 28 mei 2012, 00:11 uur
Sietse schreef:
als er binnenkort weer eens een "grote" meeting is moet ik wellicht mijn gezicht maar weer eens laten zien...
Ik ook. Mits het in het werkschema past natuurlijk.
0
Sietse
geplaatst: 28 mei 2012, 13:17 uur
Ja, no offense maar ik reis niet af naar Antwerpen voor een meeting. Maar volgens mij is er nog nooit een in Amsterdam geweest of heb ik dat mis?
0
Misterfool
geplaatst: 28 mei 2012, 14:26 uur
Op zich zou ik Amsterdam ook heel leuk vinden, maar het zou ook leuk zijn voor de belgische leden op deze site als eens in hun land de Meeting wordt georganiseerd.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 17:21 uur
Misterfool schreef:
Op zich zou ik Amsterdam ook heel leuk vinden, maar het zou ook leuk zijn voor de belgische leden op deze site als eens in hun land de Meeting wordt georganiseerd.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt er al een hele lange tijd geprobeerd een meeting in België te regelen, maar dat loopt toch altijd stuk. Of dat is op MovieMeter en ik haal er wat door elkaar.Op zich zou ik Amsterdam ook heel leuk vinden, maar het zou ook leuk zijn voor de belgische leden op deze site als eens in hun land de Meeting wordt georganiseerd.
0
Yann Samsa
geplaatst: 28 mei 2012, 17:35 uur
Hitler heeft voor '39 ook vele keren geprobeerd verkozen te... Wait, bad example.
Ah, we doen het gewoon in Antwerpen, komaan
Ah, we doen het gewoon in Antwerpen, komaan

0
geplaatst: 28 mei 2012, 17:42 uur
In België zijn er al enkele meetings doorgegaan hoor. Zelf was ik bij eentje in Antwerpen aanwezig in 2011 waar zowel Belgen als Nederlanders waren.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 17:44 uur
Ja, ik wilde het net zeggen. Dat moet halverwege augustus geweest zijn want ik was verhinderd vanwege de verjaardag van m'n oma.
0
Yann Samsa
geplaatst: 28 mei 2012, 17:46 uur
Daar was ik ook bij. Met Gunter, Fredze, sq en vele andere toffe mensjes. Wil niet zeggen dat we het niet nog eens kunnen doen, toch?
Doen we het meteen op de verjaardag van Graf z'n oma.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 17:47 uur
De meest geslaagde van de laatste jaren was natuurlijk de Rotterdam meeting. Goed weer, grote opkomst en er hoefde niet zo veel gelopen te worden tussen de diverse locaties
.
.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 17:47 uur
Ferre Clabau schreef:

0
Yann Samsa
geplaatst: 28 mei 2012, 17:49 uur
Internet legendes moeten virtueel blijven, schat.
Dan kunnen we het ook in Leuven doen. Oké, de kans dat we een deftige muziekwinkel vinden is klein, maar in een uur loop je het volledige centrum Louvain af
Dan kunnen we het ook in Leuven doen. Oké, de kans dat we een deftige muziekwinkel vinden is klein, maar in een uur loop je het volledige centrum Louvain af

0
Yann Samsa
geplaatst: 28 mei 2012, 17:51 uur
Brussel dan, Délirium Café. Meer dan 2000 bieren en een plaatsje in The Guiness Book Of Records. Santé!
0
geplaatst: 28 mei 2012, 17:52 uur
Misterfool schreef:

Misterfool schreef:
Inderdaad, al was het maar om het lekkere bier:
(afbeelding)
Ah. Inderdaad, al was het maar om het lekkere bier:
(afbeelding)

0
Yann Samsa
geplaatst: 28 mei 2012, 17:54 uur
Zal niet lukken hoor. Jullie een wietpas? Wij een streekbieren pas, verdomme! 

0
Misterfool
geplaatst: 28 mei 2012, 17:59 uur
Masimo: het hoeft elkaar natuurlijk niet uit te sluiten.
* denotes required fields.