De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
ClassicRocker
geplaatst: 8 juli 2012, 18:47 uur
Ik kom de 28ste ook niet, ik blijf lekker thuis koffie drinken...

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 juli 2012, 18:56 uur
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Rizz
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- Teunnis
- wibro
- inquestos (twijfel)
15 man en dan moeten Arrie en GrafGantz zichzelf er nog bij zetten. Lijkt me een redelijk potentieel.
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Rizz
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- Teunnis
- wibro
- inquestos (twijfel)
15 man en dan moeten Arrie en GrafGantz zichzelf er nog bij zetten. Lijkt me een redelijk potentieel.
0
geplaatst: 8 juli 2012, 19:05 uur
Poeh, Amsterdam is ver weg voor mij, met de trein is dat toch een uur of 2. Als het een keer wat dichterbij is neem ik wel deel aan een Musicmeter Meeting.
0
geplaatst: 8 juli 2012, 22:13 uur
Ja, volgens mij kan ik dan wel...
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Rizz
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- Teunnis
- wibro
- inquestos (twijfel)
- Graf
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Rizz
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- Teunnis
- wibro
- inquestos (twijfel)
- Graf
0
geplaatst: 17 juli 2012, 10:06 uur
Ok, ik kwam er gisteren achter dat Thierry (voorheen injunjoe, nu maanvaarder) wellicht z'n verjaardag viert op de 28e. In dat geval ben ik niet aanwezig op de meeting.
0
geplaatst: 17 juli 2012, 13:35 uur
Moet mezelf van de lijst schrappen, ga net die dag weg op vakantie.
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Rizz
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- wibro
- inquestos (twijfel)
- Graf (twijfel)
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Rizz
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- wibro
- inquestos (twijfel)
- Graf (twijfel)
0
Rizz
geplaatst: 17 juli 2012, 14:42 uur
Mijn naam weggehaald, ik moet dat weekend verhuizen 
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- wibro
- inquestos (twijfel)
- Graf (twijfel)

28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- wibro
- inquestos (twijfel)
- Graf (twijfel)
0
geplaatst: 17 juli 2012, 14:44 uur
Mensen die niet meegaan kunnen altijd nog meedoen met mijn CSL-marathon. 

0
geplaatst: 17 juli 2012, 15:07 uur
Papartis schreef:
Al meer bekend zoals hoe laat, waar e.d en wat voor progamma?
Al meer bekend zoals hoe laat, waar e.d en wat voor progamma?
Programma is volgens mij altijd hetzelfde. Verzamelen op het station en dan op weg naar allerhande platen- en cd-winkels. Tussendoor een drankje en na afloop een hapje eten.
0
geplaatst: 17 juli 2012, 15:10 uur
Maar neem altijd voor de zekerheid je croquetset mee. Je weet maar nooit.
0
geplaatst: 17 juli 2012, 15:39 uur
Ja, Amsterdam staat bekend om z'n lekkere croquetten, daar heb je een goed punt.
0
Sietse
geplaatst: 17 juli 2012, 17:21 uur
Tevens heb ik nog geen geschikt concert of wat dan ook in de avond gevonden.
Mogelijk dat er de komende 2 weken nog iets voor bij komt, maar lijkt er niet op...
De zomerperiode is natuurlijk altijd wat rustiger.
Mogelijk dat er de komende 2 weken nog iets voor bij komt, maar lijkt er niet op...
De zomerperiode is natuurlijk altijd wat rustiger.
0
geplaatst: 22 juli 2012, 23:19 uur
Hm, ik vrees toch te moeten passen dit keer, vooral uit financiële overwegingen. Paar flinke uitgaven te verduren gehad de afgelopen tijd en moet de week na de meeting ook weer naar Amsterdam afreizen vanwege de verjaardag van de meneer boven mij. Tevens heb ik nog wat concerten in de planning waar ik nog kaartjes voor moet kopen en heb ik nog een relatief dure vakantie in het verschiet.
0
geplaatst: 22 juli 2012, 23:20 uur
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- wibro
- inquestos (twijfel)
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Casartelli
- tangmaster
- Sietse
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- titan
- wibro
- inquestos (twijfel)
0
titan (crew)
geplaatst: 23 juli 2012, 10:43 uur
GrafGantz schreef:
Hm, ik vrees toch te moeten passen dit keer, vooral uit financiële overwegingen.
Hm, ik vrees toch te moeten passen dit keer, vooral uit financiële overwegingen.
Dat geldt ook voor mij, mijn verhuizing heeft er financieel gezien toch wel behoorlijk ingehakt.
0
Misterfool
geplaatst: 23 juli 2012, 10:48 uur
Zo wordt de groep wel behoorlijk gedecimeerd
. Vraagje aan de mensen die, net als ik, blijven plakken: hoe laat moeten we in amsterdam zijn(12:30 wellicht?) en waar verzamelen we precies(ergens op amsterdam centraal neem ik aan?).
. Vraagje aan de mensen die, net als ik, blijven plakken: hoe laat moeten we in amsterdam zijn(12:30 wellicht?) en waar verzamelen we precies(ergens op amsterdam centraal neem ik aan?).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 juli 2012, 11:00 uur
Gaat wel hard zo ja. 
Houd maar 12.30 A'dam CS aan ja.

Houd maar 12.30 A'dam CS aan ja.
0
geplaatst: 24 juli 2012, 12:44 uur
Waar op centraal station spreken we af?
p.s. ik twijfel nog wel een klein beetje aangezien ik 's avonds ook een afspraak ergens heb. Maar moet wel goedkomen.
p.s. ik twijfel nog wel een klein beetje aangezien ik 's avonds ook een afspraak ergens heb. Maar moet wel goedkomen.
0
Sietse
geplaatst: 24 juli 2012, 17:44 uur
zeer zeer zeer slecht nieuws...door een fout op mijn werk hebben ze de roosters gedurende mijn afwezigheid door ziekte volledig omgegooid...en rara wie moet er komende zaterdag werken en kan geen van zijn collega's met hem ruilen...
Veel plezier zonder mij dus...
Tips qua platen/cdwinkels
- Concerto in de Utrechtsestraat (zowel voor vinyl als cd's een zeer goede zaak, groot aanbod en mensen met kennis achter de toonbank. Verkopen ook films (nieuw en 2e hands) en strip/kunstboeken/graphic nivels) Verre weg de beste winkel van Amsterdam)
- Fame in Magna Plaza (nog niet geweest, maar naar horen zeggen nog steeds behoorlijk groot, vooral groot aanbod pop/rock muziek dus ideaal voor de gemiddelde bezoeker van deze site. Wel vrij duur.)
- Distortion in de Westerstraat (alleen vinyl, maar voor de vinyljunk wel een winkel om eens te zijn geweest. Chaos al om, maar zoveel parreltjes, vooral als je meer experimentele muziek zoekt)
- RushHour in de Spuistraat (met name dance, techno, dubstep en wereldmuziek, weinig cd's, veel platen)
- Record Friend in de Sint Antoniesbreestraat (alleen vinyl, groot aanbod nieuw en 2e hands, vooral veel jaren 70 en 80 spul. Let Op: nieuw en 2e hands wil nog wel eens door elkaar staan, soms heel duur)
- Red Light Records aan het Oudekerksplein (in dit geval ACHTER de kerk) (alleen vinyl. de jongste platenzaak van Amsterdam (sinds afgelopen vrijdag open (ben er zelf nog niet geweest, maar daar komt morgen verandering in), klein, maar sfeervol. Aanbod weet ik niet, maar ik verwacht vrij divers aangezien het verbonden is aan Red Light Radio, en bonus: de winkel zit tussen de Big Mommas op de Wallen, dus ook voor het oog nog wat aangenaams
)
Veel plezier zonder mij dus...
Tips qua platen/cdwinkels
- Concerto in de Utrechtsestraat (zowel voor vinyl als cd's een zeer goede zaak, groot aanbod en mensen met kennis achter de toonbank. Verkopen ook films (nieuw en 2e hands) en strip/kunstboeken/graphic nivels) Verre weg de beste winkel van Amsterdam)
- Fame in Magna Plaza (nog niet geweest, maar naar horen zeggen nog steeds behoorlijk groot, vooral groot aanbod pop/rock muziek dus ideaal voor de gemiddelde bezoeker van deze site. Wel vrij duur.)
- Distortion in de Westerstraat (alleen vinyl, maar voor de vinyljunk wel een winkel om eens te zijn geweest. Chaos al om, maar zoveel parreltjes, vooral als je meer experimentele muziek zoekt)
- RushHour in de Spuistraat (met name dance, techno, dubstep en wereldmuziek, weinig cd's, veel platen)
- Record Friend in de Sint Antoniesbreestraat (alleen vinyl, groot aanbod nieuw en 2e hands, vooral veel jaren 70 en 80 spul. Let Op: nieuw en 2e hands wil nog wel eens door elkaar staan, soms heel duur)
- Red Light Records aan het Oudekerksplein (in dit geval ACHTER de kerk) (alleen vinyl. de jongste platenzaak van Amsterdam (sinds afgelopen vrijdag open (ben er zelf nog niet geweest, maar daar komt morgen verandering in), klein, maar sfeervol. Aanbod weet ik niet, maar ik verwacht vrij divers aangezien het verbonden is aan Red Light Radio, en bonus: de winkel zit tussen de Big Mommas op de Wallen, dus ook voor het oog nog wat aangenaams
)
0
tangmaster
geplaatst: 24 juli 2012, 18:06 uur
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Casartelli
- tangmaster
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- wibro
- inquestos (twijfel)
Dus dit is tot nu toe de groep.
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Casartelli
- tangmaster
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- Papartis
- wibro
- inquestos (twijfel)
Dus dit is tot nu toe de groep.
0
geplaatst: 24 juli 2012, 18:36 uur
Dat was het plan, maar toen ik dat aangaf, had ik nog geen werk. Heb ik daarna niet meer bij stilgestaan (wel balen). Ik zou pas rond zes uur in Amsterdam kunnen zijn.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 juli 2012, 07:54 uur
Mag ik inmiddels toch eens voorzichtig informeren wie er - buiten korenbloem, Misterfool, tangmaster en naastgetekende - nog wel komen?
Ik zie hierboven nog wel een lijstje van tien (Papartis mag er nog tussenuit, die had zich al afgemeld), maar daaronder zeker vijf namen die enkel meer dan een maand geleden hun naam een keer op de lijst gezet hebben en die ik er hierna hier niet meer over 'gehoord' heb. En dan komt de ondergrens der kritische massa toch wel een beetje in zicht en kunnen we misschien beter een andere datum (buiten de schoolvakanties?) overwegen?
Ik zie hierboven nog wel een lijstje van tien (Papartis mag er nog tussenuit, die had zich al afgemeld), maar daaronder zeker vijf namen die enkel meer dan een maand geleden hun naam een keer op de lijst gezet hebben en die ik er hierna hier niet meer over 'gehoord' heb. En dan komt de ondergrens der kritische massa toch wel een beetje in zicht en kunnen we misschien beter een andere datum (buiten de schoolvakanties?) overwegen?
0
geplaatst: 25 juli 2012, 08:10 uur
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik überhaupt wel kom. Dit ook vanwege het kostenplaatje. De 4-daagseweek in Nijmegen - 4-daagse inmiddels voor de 26e keer uitgelopen - heeft mij behoorlijk wat geld gekost. Ook het mooie weer nu hakt er bij mij qua uitgaven behoorlijk in. Voor mij mag de datum verplaatst worden naar het najaar.
* denotes required fields.