MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
tangmaster
28-07-12
- korenbloem
- Paap
- Misterfool
- Status Seeker
- Casartelli
- tangmaster
- rock-rick
- Brunniepoo (twijfel)
- wibro
- inquestos (twijfel)

Zoals ik het nu zie wordt de spoeling wel erg dun.

Misterfool
Status Seeker, Casartelli, Tangmaster, korenbloem en ik komen, als de meeting doorgaat ,dus wel. 5 man is aan de krappe kant voor een meeting; al heeft een kleine groep ook zeker zijn voordelen. Bij de mume-meeting in februari was er een veel grotere groep, maar daar heb ik ook maar met enkele mume'ers echt gesproken. De mume-meeting in utrecht was kleinschaliger, maar daardoor ook enorm gezellig.

tangmaster
Een kleine groep is niet erg als een ieder dan ook maar komt. Van mij mag het doorgaan ondanks een kleine groep.

Is 5 niet te weinig, Ik weet niet hoever een ieder moet reizen? Hebben Paap, Brunniepoo en rock-rick zich ook afgemeld?

Casartelli (moderator)
Ik moet helemaal van Amsterdam-West naar Amsterdam-Centrum reizen, dus ik vind het in beginsel best.

Amsterdam was het plan hè? Ik kom gewoon nog steeds.

Overigens kan een kleine groep gewoon heel gezellig zijn, zoals Luke al zei.

rock-rick schreef:
Amsterdam was het plan hè? Ik kom gewoon nog steeds.

Ja jij kan eerder beginnen met de post.

Ja .

Overigens zag ik de tijd 12:30 staan. Dat ga ik niet redden.

Misterfool
Welke tijd zou jij wel kunnen redden, Rick?

Het zal minstens 3 uur worden denk ik. Als ik jou zou kunnen bellen wanneer ik er ongeveer ga zijn, kunnen jullie alvast gaan winkelen. Dan kom ik wel naar een bepaalde plek toe of iets dergelijks.

Casartelli (moderator)
Even telefoonnummers uitwisselen is sowieso wel praktisch.

korenbloem schreef:
Is 5 niet te weinig, Ik weet niet hoever een ieder moet reizen? Hebben Paap, Brunniepoo en rock-rick zich ook afgemeld?

Als iemand me de garantie kan geven dat het dienblad met bier deze keer over iemand anders spullen heengaat, dan ben ik er bij...

tangmaster
Als een ieder nou even laat weten dat ie komt, dan komen we een stuk verder, en niemand mag met de dienbladen smijten

Brunniepoo schreef:
(quote)

Als iemand me de garantie kan geven dat het dienblad met bier deze keer over iemand anders spullen heengaat, dan ben ik er bij...

Ook ik ben nog altijd van plan van de partij te zijn; jammer dat twee hoofdacts hebben afgezegd (te weten Graf en Teun), de andere namen zeggen me weinig, kan natuurlijk ook interessant worden.

Ik heb net een interessant avondje achter de rug (inclusief overnachting bij oom Agent. Ben ik nog welkom?), heb een broertje dood aan rondshoppen bij platenzaken, en ga 1230 sowieso niet halen, dus ik laat later vandaag nog wel weten wat het wordt. Ik ben de Joker dus.

inquestos schreef:
Ik heb net een interessant avondje achter de rug (inclusief overnachting bij oom Agent. Ben ik nog welkom?), heb een broertje dood aan rondshoppen bij platenzaken, en ga 1230 sowieso niet halen, dus ik laat later vandaag nog wel weten wat het wordt. Ik ben de Joker dus.

Ah, ben jij dat? Je was nogal in het nieuws de laatste tijd...

Casartelli (moderator)
tangmaster schreef:
Als een ieder nou even laat weten dat ie komt, dan komen we een stuk verder, en niemand mag met de dienbladen smijten

Ik ben erbij en ik zal van de dienbladen afblijven.
Dat maakt voorlopig 7 man!

Misterfool
Waar willen we ons gaan verzamelen bij amsterdam CS?
Voor de freerecord, Wellicht?

Casartelli (moderator)
Lijkt me een fijn plan. Hebben we vorige keer in R'dam ook gedaan, met dien verstande dat de FRS gesloten bleek te zijn. Volgens de website bestaat hij in A'dam echter nog wel. Ik weet niet zeker of ik het ga halen (ga eerst een andere boodschap in de stad doen, waarvan ik niet precies weet hoe lang het duren gaat), dus we wisselen nog wel even telefoonnummers uit voor het geval dat.

Vorige week was de FRS er nog.

Uhm, het wordt een beetje treurig zo, maar ik moet helaas afzeggen.

Aanhoudende rug-/nek-/schouderklachten zorgen ervoor dat ik het vooral heel rustig aan moet doen. En een MuMe-meeting draagt daar niet aan bij.

Wie zijn er dan wel om 12.30?

korenbloem, misterfool, status seeker, tangmaster en ik? (en eventueel casartelli?)

tangmaster
om 12:30 ben ik er. Bij de FRS.

rock - rick komt ook nog later. Maar waar zit de FRS op centraal eigenlijk?

In de westhal. Naast de roltrap naar perron 7 en 8, zeg ik uit mijn hoofd.

Als de NS meewerkt, moet ik er rond 12.15 al kunnen staan.

Zijn jullie trouwens van plan om in Amsterdam te lunchen? Zo niet, dan eet ik thuis alvast wat.

Casartelli (moderator)
ik neem eventueel wel een bammetje mee... ben hollander genoeg om (althans hier in nl) buiten de deur lunchen maar zonde van het geld te vinden. Voor een hapje warm eten aan het eind van de middag houd ik me dan wel weer aanbevolen (en daar zijn ook genoeg budgetvriendelijke opties voor)

lunch: nee
diner: ja

Ik ben er ook op tijd. Beslis dan wel wat ik doe met de lunch. Hapje eten s'aonds sta ik zeker voor open.

Inmiddels heb ik een paar mensen op Facebook terug kunnen vinden. De volgende personen kon ik nog niet vinden:

- Tangmaster
- Brunniepoo
- korenbloem
- Inquestos

Kan ik jullie op Facebook terugvinden, zodat ik een idee heb naar wie ik moet zoeken ? Ik ben zelf trouwens onder dezelfde naam op Facebook terug te vinden en ben ook lid van de MuMe-groep.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:11 uur

geplaatst: vandaag om 11:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.