De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2006, 18:47 uur
Ik wordt via Rotterdam geleid, zo blijkt bij verder nazicht:
Mechelen11:09
Antwerpen-Berchem 11:28 11:31
Roosendaal(Gr) 11:54 11:54
Roosendaal 11:57 12:00
Dordrecht 12:23 12:24
Rotterdam Centraal 05.01.07 12:36
Rotterdam Centraal 12:41 2236 sneltrein
Schiedam Centrum 12:46 12:46
Delft 12:54 12:54
Den Haag HS 13:02 13:02
Den Haag Laan van Nieuw Oost Indie 13:04 13:04
Leiden Centraal 13:14
Mechelen11:09
Antwerpen-Berchem 11:28 11:31
Roosendaal(Gr) 11:54 11:54
Roosendaal 11:57 12:00
Dordrecht 12:23 12:24
Rotterdam Centraal 05.01.07 12:36
Rotterdam Centraal 12:41 2236 sneltrein
Schiedam Centrum 12:46 12:46
Delft 12:54 12:54
Den Haag HS 13:02 13:02
Den Haag Laan van Nieuw Oost Indie 13:04 13:04
Leiden Centraal 13:14
0
geplaatst: 27 december 2006, 09:57 uur
Hoe staat het ervoor met de Groningen meeting? Ben inmiddels neergestreken in het huis van MontyBruce. In ieder geval misschien het eerste huis uitwisselingsproject van mensen van Musicmeter 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 27 december 2006, 12:11 uur
Ja, Groningen is nog wel vaag... De 22e is reeds geweest... De 29e werd ook genoemd, maar wie, wat, waar, hoe laat...
0
geplaatst: 27 december 2006, 12:31 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 27 december 2006, 14:12 uur
Wat gaan we trouwens allemaal in Leiden doen en tot hoe laat ongeveer?
0
geplaatst: 27 december 2006, 15:23 uur
ik probeer ook in Leiden te komen, is wel een leuk stadje volgens mij 

0
SelmaDuim
geplaatst: 27 december 2006, 15:23 uur
De kans is groot dat ik er ook bij ga zijn in Leiden, want als het goed is ben ik net die dag toevallig vrij. Ik hou jullie op de hoogte. 

0
geplaatst: 27 december 2006, 16:27 uur
titan schreef:
Wat drinken, platenzaken langs, kletsen over Mume/muziek, etc. Als er nog meer suggesties zijn, hoor ik het graag.

0
geplaatst: 27 december 2006, 17:15 uur
Krijgen we ook iets van het stadje zélf te zien?
Lijkt me wel interessant....
En verder: ja we zien wel, hoofddoel is toch elkaar te ontmoeten en wat (bij) te kletsen (in real life)
Lijkt me wel interessant....
En verder: ja we zien wel, hoofddoel is toch elkaar te ontmoeten en wat (bij) te kletsen (in real life)

0
geplaatst: 27 december 2006, 17:42 uur
We lopen wel langs de Burcht en over het Rapenburg.
Dat zijn de meest toeristische dingen, afgezien van sommige musea.
0
geplaatst: 27 december 2006, 17:51 uur
En het huis van Soldaat van Oranje natuurlijk.
Overigens ben ik voor gewoon wat drinken en een beetje ouwehoeren. Platenzaken bezoeken vind ik niet echt een hele leuk sociale bezigheid.
Overigens ben ik voor gewoon wat drinken en een beetje ouwehoeren. Platenzaken bezoeken vind ik niet echt een hele leuk sociale bezigheid.
0
geplaatst: 27 december 2006, 17:52 uur
gemaster schreef:
Dat drinken en ouwehoeren vind ik ok hoor

Platenzaak: mag, maar moét niet...
En iets van het stadje ZIEN, is voor mij toch wel ook een belangrijk pluspunt!

0
geplaatst: 27 december 2006, 18:02 uur
c-moon schreef:

(quote)

Als je van ver komt, kan ik me wel voorstellen dat je dan ook wel wat van Leiden wil zien. Dat hele eind om alleen een cafe van binnen te zien is ook weer zo wat.
En Leiden heeft nog wel wat meer te bieden dan de Burcht en het Rapenburg (waar volgens mij sowieso niet zo heel veel te zien is).

Maar afijn...
0
geplaatst: 27 december 2006, 18:55 uur
De Morspoort, de voorkant van het gemeentehuis, Naturalis.. zoveel interessants heeft Leiden nou ook weer niet 

0
geplaatst: 27 december 2006, 20:35 uur
Het beeld van Rembrandt. Het Rapenburg is niet dermate interessant, maar misschien wel in de buurt liggende dingen als het Gerecht en het Van der Werffpark (waar ooit een schip is ontploft) enzo. Ben het verder wel met Gemaster eens over platenzaken. Nu komen we daar op zich vanzelf wel langs, dus mochten sommige mensen zich echt niet kunnen inhouden....
0
geplaatst: 28 december 2006, 14:07 uur
Ik wil eigenlijk wel even... ik kom ook niet elke dag in het westen van het land, en de platenwinkels daar hebben toch een aanzienlijk beter aanbod (de keren dat ik daar geweest ben iig) dan in Zwolle en Enschede.
Verder ook die meeting in Groningen... 29-12 is morgen, zo rond een uur of 2 a 3 op het station afspreken als er genoeg mensen willen komen. Laat het dus ff weten als je daarbij wilt zijn.
Verder ook die meeting in Groningen... 29-12 is morgen, zo rond een uur of 2 a 3 op het station afspreken als er genoeg mensen willen komen. Laat het dus ff weten als je daarbij wilt zijn.
0
geplaatst: 28 december 2006, 14:17 uur
The Scientist schreef:
Ik wil eigenlijk wel even... ik kom ook niet elke dag in het westen van het land, en de platenwinkels daar hebben toch een aanzienlijk beter aanbod (de keren dat ik daar geweest ben iig) dan in Zwolle en Enschede.
Dat gaat mij niet lukken.... heb al een andere afspraak hier.
0
geplaatst: 28 december 2006, 14:33 uur
The Scientist schreef:
Ga je gang hoor. Ik ben niet zo into de platenzaakwereld, maar is alles wat je wilt niet gewoon op internet verkrijgbaar?
0
geplaatst: 28 december 2006, 14:38 uur
Ja.. maar dat is toch niet half zo leuk vind ik, het door die rekjes gaan en dingen toevallig tegenkomen vind ik juist zo leuk 
Maar change of plans.. Heb zojuist afgesproken ook nog eens naar Amsterdam te gaan deze vakantie, dus ik regel het daar wel

Maar change of plans.. Heb zojuist afgesproken ook nog eens naar Amsterdam te gaan deze vakantie, dus ik regel het daar wel

0
geplaatst: 28 december 2006, 14:42 uur
The Scientist schreef:

Daar kan ik helemaal inkomen.
0
geplaatst: 29 december 2006, 22:55 uur
Het wordt sowieso vast en zeker een leuke boel, daar ben ik nogal gerust in 

0
geplaatst: 3 januari 2007, 11:09 uur
Heelhuids de feestdagen doorgekomen en de eerste week vrij van werk
, en ik heb nu toch ook wel tijd en zin om naar de Leiden meeting te komen.
, en ik heb nu toch ook wel tijd en zin om naar de Leiden meeting te komen.
0
geplaatst: 3 januari 2007, 14:41 uur
Hopelijk gaan jullie nog herkennen (van vorige meeting en foto's) want ik ben vanacht lelijk gevallen en mijn gezicht is een weinig gehavend.. gelukkig ziet het er allemaal erger uit dan dat het is 

0
geplaatst: 3 januari 2007, 15:02 uur
c-moon schreef:
Hopelijk gaan jullie nog herkennen (van vorige meeting en foto's) want ik ben vanacht lelijk gevallen en mijn gezicht is een weinig gehavend.. gelukkig ziet het er allemaal erger uit dan dat het is

Ok... in elk geval zullen wij jou dus zeker herkennen!
0
geplaatst: 3 januari 2007, 15:03 uur
itchy schreef:
(quote)
Misschien is het een idee om c-moon als verzamelplaats te nemen...kan niet missen lijkt me

0
geplaatst: 3 januari 2007, 15:15 uur
bonothecat schreef:
Misschien is het een idee om c-moon als verzamelplaats te nemen...kan niet missen lijkt me
(quote)

Grmbl....

0
geplaatst: 3 januari 2007, 17:27 uur
Okay, even de presentielijst upgedate. Het is dus overmorgen: vrijdag 5 januari verzamelen om 14 uur bij de schuifdeuren aan de voorkant van het Centraal Station.
Het zou trouwens zo maar kunnen zijn dat we de meeting muzikaal beginnen, aangezien er vaak een saxofonist staat te spelen (of een zwerver die urenlang hetzelfde akkoord aanslaat).
Hoe zit het met de twijfelaars: JonnieBrasco, Zwammer?
Arno
Bonothecat
BoordAppel (wordt een dag vantevoren beslissing)
C-Moon
Gemaster
HammerHead
Herman
Itchy
Jazper
Lukas (komt later)
Martvis
SelmaDuim
SQ
The Scientist
Titan
Vince Vega
Yak
Het zou trouwens zo maar kunnen zijn dat we de meeting muzikaal beginnen, aangezien er vaak een saxofonist staat te spelen (of een zwerver die urenlang hetzelfde akkoord aanslaat).

Hoe zit het met de twijfelaars: JonnieBrasco, Zwammer?
Arno
Bonothecat
BoordAppel (wordt een dag vantevoren beslissing)
C-Moon
Gemaster
HammerHead
Herman
Itchy
Jazper
Lukas (komt later)
Martvis
SelmaDuim
SQ
The Scientist
Titan