MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Voor mij is 22.52 de trein waarmee ik weg moet wezen

Leiden gaat misschien nog lukken.

29 december in Groningen is voor mij sowieso planningsgewijs niet lukken.

gemaster schreef:
Ik ben ook voor een uurtje of 2. En als het gezellig is kunnen we natuurlijk nog langer doorgaan. De laatste trein richting Breda gaat pas om 23:48

Ik vind 2 uur ook best. Dan kan ik 's ochtends mooi al jullie profielen uit mijn hoofd leren. En als we langer doorgaan, kan Selma wellicht alsnog komen?

Wat is de tussenstand inmiddels.......ben het spoor een beetje kwijt.

2 meetings? En wat zijn de uiteindelijke data en tijdstippen?

bonothecat schreef:
Wat is de tussenstand inmiddels.......ben het spoor een beetje kwijt.

2 meetings? En wat zijn de uiteindelijke data en tijdstippen?

Ik dacht:
- leiden de 5de januari
- groningnen: 29 december

Ik zal erbij zijn in Leiden

klopt C-moon... ik ben er bij beide hoop ik

5 januari om 2 uur op station Leiden
Groningen moet nog iets duidelijker

herman schreef:

Ik vind 2 uur ook best. Dan kan ik 's ochtends mooi al jullie profielen uit mijn hoofd leren. En als we langer doorgaan, kan Selma wellicht alsnog komen?

Ik ga niets uit mijn hoofd leren hoor. Anders heb je dadelijk niets te bespreken.

Hmm 5 januari, dat is dus een vrijdag. Jammer, dan kan ik niet waarschijnlijk.

Ach joh, neem toch gewoon vrij van hetgeen je dan eigenlijk zou moeten doen.

HiLL schreef:
Hmm 5 januari, dat is dus een vrijdag. Jammer, dan kan ik niet waarschijnlijk.

GEW....... ehhhh.... ik bedoel.. Hè, wat jammer

He wat Jelle? Moet werken.

titan (crew)
The Scientist schreef:

5 januari om 2 uur op station Leiden

Ik zal er zijn dan.

Okay, omwille van het overzicht de presentielijst voor de Leiden-meeting (vrijdag 5 januari, 14 uur) tot dusverre:

Arno
Bonothecat
C-Moon
Gemaster
Herman
Itchy
Jazper
Lukas (komt later)
The Scientist
Titan
Yak

herman schreef:
Okay, omwille van het overzicht de presentielijst voor de Leiden-meeting (vrijdag 5 januari, 14 uur) tot dusverre:

Arno
Bonothecat
C-Moon
Gemaster
Herman
Itchy
Jazper
Lukas (komt later)
The Scientist
Titan
Yak

Ziet er niet slecht uit
En deze keer benik niet de enige "niet-nederlander".. haaha

Arno
Bonothecat
C-Moon
Gemaster
Herman
Itchy
Jazper
Lukas (komt later)
The Scientist
Titan
Yak
BoordAppel (wordt een dag vantevoren beslissing)

Hee leuk, weer een meeting. Omdat ik nu vrij zeker weet dat ik op een vrijdag om 2 uur 's middags niet gigantisch brak ga zijn, zal ik dit maal een serieuze poging wagen.

Arno
Bonothecat
BoordAppel (wordt een dag vantevoren beslissing)
C-Moon
Gemaster
HammerHead
Herman
Itchy
Jazper
Lukas (komt later)
The Scientist
Titan
Yak

SelmaDuim
herman schreef:
En als we langer doorgaan, kan Selma wellicht alsnog komen?
Ik moet even bekijken van hoe laat tot hoe laat ik moet werken. Als het er nog in zit dan kom ik ook, ik moet er wel rekening mee houden dat ik 2,5 uur moet reizen. Een slaapplaats heb ik al wel natuurlijk.

Kijk aan, er melden zich steeds meer mensen aan. Nu maar hopen dat iedereen ongeschonden de feestdagen door komt.

SelmaDuim schreef:
(quote)
Ik moet even bekijken van hoe laat tot hoe laat ik moet werken. Als het er nog in zit dan kom ik ook, ik moet er wel rekening mee houden dat ik 2,5 uur moet reizen. Een slaapplaats heb ik al wel natuurlijk.

Ja, die mooie stad achter de duinen is maar tien minuten treinen van hier.

Misschien kun je trouwens wat reistijd besparen door in Woerden ipv Utrecht over te stappen. Andersom werkt in ieder geval wel, omdat je dan 1 intercity eerder kunt nemen. Van Leiden naar Arnhem is het zo maar anderhalf uur in ieder geval.

Ik weet alleen niet of het nog opgaat met de nieuwe dienstregeling.

SelmaDuim
Ik zal eens kijken wat de beste manier is. Ik moet volgens mij wel in Utrecht overstappen om een trein naar Woerden te kunnen nemen, dus of dat beter is? Van mijn huis naar Arnhem kost sowieso een uurtje, dus heel veel zal het niet schelen ben ik bang.

Als je sowieso in Utrecht moet overstappen, dan gaat mijn verhaal niet op, ben ik bang. Kun je beter daarvan de stoptrein naar Leiden nemen.

Het begint te komen: tenminste als zij die zeggen te komen dat ook doen, enne.. er mogen er nog wel enkelen bij

Nog moedige die ver moeten reizen van een andere kant van Nederland, of van Vlaanderen?

Komaan, don't be so shy

JonnieBrasco
Ik twijfel nog tussen: 1) niet komen, 2) 4 uur autorijden 3) 6 uur treinen

Is het geen mooie gelegenheid weer een mp3- of cdspeler in je auto te installeren?

JonnieBrasco
Of om mijn muziek op een cassettebandje te gaan zetten.

Heb je geen mp3speler of discman en losse boxjes (bv. van je computer) die je daar op aan kunt sluiten?

Hmm Leiden is wel erg dichtbij..

JonnieBrasco schreef:
Ik twijfel nog tussen: 1) niet komen, 2) 4 uur autorijden 3) 6 uur treinen

Wauw, 2/3 kans dat je komt

Arno schreef:
Dan wordt het wel lopen, want er is maar 5 minuten tijd tussen

Dat haal je makkelijk, als je trein tenminste geen vertraging hebt. Maar er rijden genoeg treinen tussen Den Haag en Leiden, dus je zal niet lang hoeven wachten op een volgende en bovendien heeft Den Haag CS een Free Record Shop en een flinke kiosk, dus je hoeft je niet te vervelen.

Ik neem aan dat Arno op HS blijft en niet naar CS gaat, dat is namelijk nogal om.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:59 uur

geplaatst: vandaag om 23:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.