MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Zeewolde ligt in ieder geval wel binnen de mogelijkheden

Ja, ik kan ook bij jou op de thee komen.

Paap_Floyd schreef:
Ik zie niet in waarom Uden wel binnen mijn mogelijkheden valt en Putten niet.

De thee staat klaar in Uden

DjFrankie (moderator)
wibro schreef:
(quote)
Het weer is uitstekend morgen. Prima terrasweer. Dus ik kom morgen tenzij de rest het laat afweten.

Ik denk dat we het morgen beter kunnen aflasten en terug gaan naar de vertrouwde Januari maand.
Anders hebben we een mini-meeting met z'n 4-5 én dat is wel heel gering.

Nou, dan lasten we het af. Ik weet me zo wie zo wel te amuseren morgen.

Stelletje mietjes

Zie niet in wat er mis is met een kleinschalige meeting.

Hoe noem jij onze kleinschalige meetings GrafGantz? Stelletje wat?

Dan zijn we een stelletje mietjes. Ja toch?

En dan noemen we dat MusicMieter mini-mietings

Mieters idee

Mooi dat scheelt weer een brakke fietstocht heuvel op.

Fietstochten heuvelop zijn leuk. Vooral als die heuvel een Alpencol is.

Maar jongens en meisjes: wat moeten we dan met dit weer aan?

Paap_Floyd schreef:
Fietstochten heuvelop zijn leuk. Vooral als die heuvel een Alpencol is.

Maar jongens en meisjes: wat moeten we dan met dit weer aan?

Ik ga uitbrakken met dit weer. Jij kan heuveltjes op gaan fietsen als je wilt.

Ik ga niet fietsen vandaag. Helaas.

O ja, er was vandaag een meeting. Best wel heel erg vergeten. Ik lig nog in bed en ben voorlopig niet van plan eruit te komen.

Achteraf blij dat de meeting niet door is gegaan. Het was veel te mooi weer om in de platenbakken te snuffelen. Ik heb lekker een herfstkleuren fietstochtje gemaakt en mij onderweg op een terras te goed gedaan aan enkele Steenbrugge bokbiertjes.

Is er nog behoefte voor een meeting in de oudste stad van Nederland? Een grootschalige wel te verstaan.

Casartelli (moderator)
In Maastricht? Wel een beetje uit de buurt, niet?

Nee, oudste stad van Nederland, zei 'ie

Voorburg dan wel weer in de buurt, niet zo gezellig zo op t eerste gezicht maar misschien valt het mee

Casartelli (moderator)
Ah, je bedoelde Nijmegen. Nu waren mijn laatste twee MuMeMeetings ook al in Nijmegen. Als de datum schikt, zal ik het er niet op laten afketsen, maar het mag ook wel weer een keer wat westelijker wat mij betreft.

Voorburg is vele malen ouder enkel is het (schijnbaar) niet altijd bewoond geweest en daardoor voor sommige andere steden (zei iemand Nijmegen?) een reden om zichzelf tot oudste stad van NL te vernoemen.

Casartelli schreef:
Ah, je bedoelde Nijmegen. Nu waren mijn laatste twee MuMeMeetings ook al in Nijmegen. Als de datum schikt, zal ik het er niet op laten afketsen, maar het mag ook wel weer een keer wat westelijker wat mij betreft.

Ik vind alles best als het maar niet in Rotterdam is. Op die stad ben ik een beetje uitgekeken. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Amsterdam of Utrecht.

Als Rotterdam na vanavond überhaupt nog bestaat

tangmaster
wibro schreef:
(quote)

Ik vind alles best als het maar niet in Rotterdam is. Op die stad ben ik een beetje uitgekeken. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Amsterdam of Utrecht.

In Utrecht is ook niet veel te beleven, ik zou kiezen voor Amsterdam.

DjFrankie (moderator)
Ik kies voor Niimegen, maar Venlo met Sounds een snoepparadijs voor muziekliefhebbers is ook altijd een goeie optie.

Maar behalve Sounds heeft Venlo helaas niets te bieden. Troosteloze boel daar.

Vind je? Elke keer als ik vanwege Sounds een keer in Venlo ben, vind ik de binnenstad daar ondanks alle vooroordelen best meevallen. Alleen praat iedereen er Duits, dat wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:24 uur

geplaatst: vandaag om 10:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.