MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Hm, misschien ben ik op de verkeerde plaatsen geweest dan? Of te lang geleden (dat is ongeveer 5 jaar)

Delft is ook een leuke stad voor een meeting, drie leuke platenzaken op steenworp afstand van elkaar.

Delft is een goed idee ja.

Ok, ik heb vrij vandaag. Wie komt er naar Delft?

Radio Giraffe komp al helemaal tot an Delluf!

(maar dit terzijde...)

Delft is wat ver, maar heb vanaf een uurtje of 3 wel tijd in Zwolle voor een biertje en een praatje over muziek

Zwolle is wat ver, want ik moet om zes uur weer in Eindhoven zijn

Deze kon ik niet aan me voorbij laten gaan...

Haha

Maar misschien een leuk idee, een musicmeter-adhoc-meeting topic, voor mensen die zin hebben vanavond een biertje te drinken en ove rmuziek te lullen .. of morgen! Op langere termijn is dit topic gewoon te gebruiken

Delft lijkt mij ook een zeer goede optie ( zowel qua reizen als qua aanbod) er is buiten die drie ook nog een grote 2de hands vinylzaak

Casartelli (moderator)
De trein schijnt er heel af en toe ook gewoon probleemloos in de tunnel te arriveren.

Een meeting in Eindhoven vandaag kan ook nog steeds!

vigil schreef:
Delft lijkt mij ook een zeer goede optie (...qua reizen ....)

Delft is wel een flink eind voor mensen van buiten de randstad, temeer aangezien daar geen rechtstreekse treinen naartoe gaan vanuit bijvoorbeeld Groningen/Zwolle/Enschede..

Voor mij is het qua reizen erg makkelijk

Iedereen die niet tussen A'dam en R'dam woont zal idd een keer moeten overstappen

Het overstappen op zich overleef ik wel, het is meer dat dat nog eens ongeveer een uur extra reistijd oplevert (half uur heen en half uur terug).. waardoor ik dus vermoedelijk langer aan het reizen dan aan het meeten ben (bij elkaar uurtje of 5)... En dat is nog vanuit Zwolle gerekend, Voor vrijwel alles noordelijker of oostelijker kun je er nog 1 tot 2 uur bij optellen..

Bij voorgaande meetings in Leiden en Breda had ik het geluk dat ik met mensen mee kon rijden ... Den Bosch kon ik overnachten, en steden als Nijmegen, Utrecht of Amsterdam zijn toch een stukje beter te doen met de trein

Ponty Mython
Utrecht is tegenwoordig zeer karig voor de muziekliefhebber. Plato, Plaatboef... en dat was het wel. Kun je beter naar Amsterdam. Concerto alleen al heeft meer te bieden dan beide zaken in Utrecht. En dan heb je nog o.a. Fame, Record Palace, Record Mania, RecordFriend, Rush Hour, InDeep’n’Dance en Velvet Music.

Ik was vandaag nog in de Plato Utrecht. Aanbod nieuw wordt steeds groter. 2e hands was het karig vandaag.

Ponty Mython
Plato is ook wel een fijne winkel. Lekker dichtbij de bushalte ook. Plaatboef ligt net buiten het stadscentrum en is toch al gauw 15-20 minuten lopen vanaf Plato. Heb ik meestal geen zin in.

Ik was laatst in Utrecht en er zat toen ook nog wel een fijn wereldmuziek-winkeltje, al ken ik Utrecht neit goed genoeg om precies uit te leggen waar ie zat (zou er wel weer heen kunnen lopen).. Maar inderdaad is voor zover ik weer Zwolle ook nog wel beter qua muziekwinkeltjes, vooral de Minstrel Music is prachtig, maar ook de DiskiD is niet verkeerd, en dan is er ook nog een Plato..

In amsterdam heb je toch ook de Distortion Records nog toch? ooit geweest en vond dat toen wel een fijn winkeltje

Ponty Mython
Xango (volgens mij de enige wereldmuziekwinkel in Utrecht) is alweer een tijdje opgeheven.

In Amsterdam kom je als muziekliefhebber wel aan je trekken, al zitten niet alle platenzaken bij elkaar in de buurt. Zorg dat je ov-kaart is opgeladen, want je reist nog wel eens heen en weer.

Misterfool
.........
Iemand nog zin in een Mume-meeting?
(ergens anders dan in Nijmegen)
--------

Ja, leuk

Er wordt de laatste dagen regelmatig over Leiden gepraat, wellicht een optie?

Casartelli (moderator)
Leiden is altijd fijn, al moeten we bij grote opkomst de Lonely-Hunter-winkel (of hoe hij ook alweer precies heette) wellicht in ploegendienst bezoeken.

Misterfool
Ik ben wel eens in leiden geweest; fijne stad om te wezen. Dus het lijkt me een goed plan. .

Nou dan hebben we zo te zien al een basis

Leiden
-vigil
-Casartelli
-Misterfool
-Brunniepoo

Leiden
-vigil
-Casartelli
-Misterfool
-Brunniepoo
-wibro (o.v.)

Leiden
-vigil
-Casartelli
-Misterfool
-Brunniepoo
-wibro (o.v.)
-Svendra (o.v.)

Er moeten zeker ook een datum komen?

Zo wat even uit de losse pols

15 aug, 12 sept, 3 okt

Leiden
-vigil
-Casartelli
-Misterfool
-Brunniepoo
-wibro (o.v.)
-Svendra (o.v.)

L'eden
-WILDE_FRANS

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.