De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2015, 10:35 uur
Hm, misschien ben ik op de verkeerde plaatsen geweest dan? Of te lang geleden (dat is ongeveer 5 jaar)
0
geplaatst: 5 maart 2015, 10:38 uur
Delft is ook een leuke stad voor een meeting, drie leuke platenzaken op steenworp afstand van elkaar.
0
geplaatst: 5 maart 2015, 11:06 uur
Radio Giraffe komp al helemaal tot an Delluf!
(maar dit terzijde...)
(maar dit terzijde...)
0
geplaatst: 5 maart 2015, 12:58 uur
Delft is wat ver, maar heb vanaf een uurtje of 3 wel tijd in Zwolle voor een biertje en een praatje over muziek 

0
geplaatst: 5 maart 2015, 12:59 uur
Zwolle is wat ver, want ik moet om zes uur weer in Eindhoven zijn 

0
geplaatst: 5 maart 2015, 13:19 uur
Haha 
Maar misschien een leuk idee, een musicmeter-adhoc-meeting topic, voor mensen die zin hebben vanavond een biertje te drinken en ove rmuziek te lullen
.. of morgen! Op langere termijn is dit topic gewoon te gebruiken 

Maar misschien een leuk idee, een musicmeter-adhoc-meeting topic, voor mensen die zin hebben vanavond een biertje te drinken en ove rmuziek te lullen
.. of morgen! Op langere termijn is dit topic gewoon te gebruiken 
0
geplaatst: 5 maart 2015, 13:32 uur
Delft lijkt mij ook een zeer goede optie ( zowel qua reizen als qua aanbod) er is buiten die drie ook nog een grote 2de hands vinylzaak
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 maart 2015, 13:45 uur
De trein schijnt er heel af en toe ook gewoon probleemloos in de tunnel te arriveren.
0
geplaatst: 5 maart 2015, 13:50 uur
vigil schreef:
Delft lijkt mij ook een zeer goede optie (...qua reizen ....)
Delft lijkt mij ook een zeer goede optie (...qua reizen ....)
Delft is wel een flink eind voor mensen van buiten de randstad, temeer aangezien daar geen rechtstreekse treinen naartoe gaan vanuit bijvoorbeeld Groningen/Zwolle/Enschede..
0
geplaatst: 5 maart 2015, 13:55 uur
Voor mij is het qua reizen erg makkelijk 
Iedereen die niet tussen A'dam en R'dam woont zal idd een keer moeten overstappen

Iedereen die niet tussen A'dam en R'dam woont zal idd een keer moeten overstappen
0
geplaatst: 5 maart 2015, 13:59 uur
Het overstappen op zich overleef ik wel, het is meer dat dat nog eens ongeveer een uur extra reistijd oplevert (half uur heen en half uur terug).. waardoor ik dus vermoedelijk langer aan het reizen dan aan het meeten ben (bij elkaar uurtje of 5)... En dat is nog vanuit Zwolle gerekend, Voor vrijwel alles noordelijker of oostelijker kun je er nog 1 tot 2 uur bij optellen..
Bij voorgaande meetings in Leiden en Breda had ik het geluk dat ik met mensen mee kon rijden
... Den Bosch kon ik overnachten, en steden als Nijmegen, Utrecht of Amsterdam zijn toch een stukje beter te doen met de trein 
Bij voorgaande meetings in Leiden en Breda had ik het geluk dat ik met mensen mee kon rijden
... Den Bosch kon ik overnachten, en steden als Nijmegen, Utrecht of Amsterdam zijn toch een stukje beter te doen met de trein 
0
Ponty Mython
geplaatst: 6 maart 2015, 22:00 uur
Utrecht is tegenwoordig zeer karig voor de muziekliefhebber. Plato, Plaatboef... en dat was het wel. Kun je beter naar Amsterdam. Concerto alleen al heeft meer te bieden dan beide zaken in Utrecht. En dan heb je nog o.a. Fame, Record Palace, Record Mania, RecordFriend, Rush Hour, InDeep’n’Dance en Velvet Music.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 22:11 uur
Ik was vandaag nog in de Plato Utrecht. Aanbod nieuw wordt steeds groter. 2e hands was het karig vandaag.
0
Ponty Mython
geplaatst: 6 maart 2015, 22:22 uur
Plato is ook wel een fijne winkel. Lekker dichtbij de bushalte ook. Plaatboef ligt net buiten het stadscentrum en is toch al gauw 15-20 minuten lopen vanaf Plato. Heb ik meestal geen zin in.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 22:34 uur
Ik was laatst in Utrecht en er zat toen ook nog wel een fijn wereldmuziek-winkeltje, al ken ik Utrecht neit goed genoeg om precies uit te leggen waar ie zat (zou er wel weer heen kunnen lopen).. Maar inderdaad is voor zover ik weer Zwolle ook nog wel beter qua muziekwinkeltjes, vooral de Minstrel Music is prachtig, maar ook de DiskiD is niet verkeerd, en dan is er ook nog een Plato..
In amsterdam heb je toch ook de Distortion Records nog toch? ooit geweest en vond dat toen wel een fijn winkeltje
In amsterdam heb je toch ook de Distortion Records nog toch? ooit geweest en vond dat toen wel een fijn winkeltje

0
Ponty Mython
geplaatst: 7 maart 2015, 05:11 uur
Xango (volgens mij de enige wereldmuziekwinkel in Utrecht) is alweer een tijdje opgeheven.
In Amsterdam kom je als muziekliefhebber wel aan je trekken, al zitten niet alle platenzaken bij elkaar in de buurt. Zorg dat je ov-kaart is opgeladen, want je reist nog wel eens heen en weer.
In Amsterdam kom je als muziekliefhebber wel aan je trekken, al zitten niet alle platenzaken bij elkaar in de buurt. Zorg dat je ov-kaart is opgeladen, want je reist nog wel eens heen en weer.
0
Misterfool
geplaatst: 14 juli 2015, 22:20 uur
.........
Iemand nog zin in een Mume-meeting?
(ergens anders dan in Nijmegen)
--------
Iemand nog zin in een Mume-meeting?
(ergens anders dan in Nijmegen)
--------
0
geplaatst: 14 juli 2015, 22:39 uur
Er wordt de laatste dagen regelmatig over Leiden gepraat, wellicht een optie?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 juli 2015, 23:03 uur
Leiden is altijd fijn, al moeten we bij grote opkomst de Lonely-Hunter-winkel (of hoe hij ook alweer precies heette) wellicht in ploegendienst bezoeken.
0
Misterfool
geplaatst: 14 juli 2015, 23:07 uur
Ik ben wel eens in leiden geweest; fijne stad om te wezen. Dus het lijkt me een goed plan.
.
.
0
geplaatst: 14 juli 2015, 23:22 uur
Nou dan hebben we zo te zien al een basis 
Leiden
-vigil
-Casartelli
-Misterfool
-Brunniepoo

Leiden
-vigil