MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:

Ik ben de enige met zonder foto.

Nou, dan zal IK JULLIE in ieder geval wel herkennen

En jammer c-moon. Beterschap, misschien een andere keer.

sq
** heeft foto's gecheckt **

Veel brildragers!

Valt mij op want ik ben ook brildrager al sta ik ZONDER bril op de foto.

Als je heel goed kijkt is bij mij ook nog net een minuscuul stukje bril te zien.

HammerHead schreef:
Als je heel goed kijkt is bij mij ook nog net een minuscuul stukje bril te zien.

Het andere glas valt meer op

sq schreef:
** heeft foto's gecheckt **

Veel brildragers!

MuziekNERDS!

Yak schreef:
Jammer, C-Moon... beterschap!!

Bestellen we morgen wel een beetje goed weer in Leiden? Wat een drama vandaag.

Vandaag viel wel mee toch? Alleen aan het eind van de middag een beetje regen. Maar ik hoop mee inderdaad.

En erg jammer dat je niet kunt komen, C-Moon. Veel beterschap dan maar en volgende keer beter!

Lin
ik ben onverwachts vrij en kom ook wel even 'meeten' zo

Lin schreef:

sq
zie ik nog net voor ik wegga. Leuk. tot zo.

Ik ga zo ook maar eens richting de trein.... Toch wel een luxe als je relatief in de buurt woont

Ik ga eerst nog even mijn mail bijlezen en een boterhammetje eten. Denk dat ik daarna maar op mijn gemakje naar het station slof. Toch wel een luxe als je relatief dicht in de buurt woont.

herman schreef:
Ik ga eerst nog even mijn mail bijlezen en een boterhammetje eten. Denk dat ik daarna maar op mijn gemakje naar het station slof. Toch wel een luxe als je relatief dicht in de buurt woont.

Baas boven baas

Lin schreef:

Lihhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

ik kan helaas niet wie heeft die enge foto van mij gepikt verdorrie

Wat zijn er nog veel mensen online. Niemand in Leiden?

Blijkbaar ben ik als eerste terug on line. Logisch ook, ik moest wat vroeger weg om de trein te halen. Aan de anderen: was het nog leuk in het restaurant?
En het was dus best wel gezellig vandaag. We waren met (denk ik) 18, en ik dus als jongste aanwezige én enige Belg Eerst gezellig wat gaan drinken op café en praten. Daarna richting cdwinkels. Sq was amper weg te krijgen van de vinylstores
Maar een erg leuke dag gehad dus, het was vooral fijn om de MuMe'ers eens in levende lijve te zien. Toch heel anders dan via internet. Maar de meeting is dus zeker voor herhaling vatbaar

handsome_devil
Leuk Wil ook wel eens meeten, maar dan moet het wel iets dichterbij zijn, zodat mijn treinkaartje ook nog betaalbaar is.

Ben net terug, we hebben nog lekker gegeten in een Grieks restaurant en nog een paar biertjes gedaan in den kroeg... het wachten is op de sterke verhalen... het was geslaagd!

.. ik vond het ook geniaal.. mijn ruime 6 uur reistijd meer dan waard

SelmaDuim
Wij zijn ook weer veilig thuis.

Ik vond het ook een zeer geslaagde meeting. Echt heel erg leuk om de gezichten achter de berichten te zien. Jammer genoeg niet iedereen heel veel kunnen spreken, maar ik heb echt een leuke dag gehad.

Yak

(afbeelding)

Klikkety klak voor een grote versie.

En nu graag de v.l.n.r. en zittend erbij !!

okee.. coole foto

Yak
Erbovenuit torenend:

1. Scientist
2. HammerHead

Rijtje daaronder (met een beetje fantasie v.l.n.r.):

3. Itchy
4. Lukas
5. Lin
6. Herman
7. Jazper
8. Arno
9. JonnieBrasco
10. SelmaDuim
11. Vince Vega
12. Titan
13. BoordAppel
14. Bonothecat
15. Gemaster

Rijtje onderaan:

16. SQ
17. ElMeroMero
18. Yak

Ik ben net terug uit de kroeg en denk dat de rest inmiddels bij het Centraal Station is aangekomen. De meeting zit er zo'n beetje op en het was erg, erg geslaagd.

Leuk om ineens een lading personen achter de nicknames te zien. Jammer dat ik niet iedereen uitgebreid heb kunnen spreken, maar dat komt nog wel een keer.

Volgende keer in....?

je wordt hier op je wenken bedient: ga even een studie maken.

Yak
En hier nog een zooitje:

(afbeelding)

HammerHead, ElMeroMero, Lin, SelmaDuim, Itchy

(afbeelding)

Scientist, JonnieBrasco, Gemaster, Jazper

(afbeelding)

Jazper, Herman, Titan

(afbeelding)

En deze MusicMeteraars al shoppende mag u zelf uitzoeken.

Goh.. goh... zo jammer dat ik er (uiteindelijk) niet bij kon zijn.. . hopelijk volgende keer wel !!!!

De foto's tonen alvast aan dat het heel leuk was

Leuke foto's en leuk om wat bekende gezichten te zien

Inderdaad erg leuk. Je vormt toch vaak zelf een beeld van hoe iemand er uit zal zien in het echt en ziehier de koppies

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.