MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
herman schreef:
Volgende keer in....?

Iemand al plannen?

Nightrider schreef:
(quote)

Iemand al plannen?

In Vlaanderen?

Wat ook ontzéttend gaaf is: al je aansluitingen nét halen .

Leuke meeting, voor herhaling vatbaar.

JonnieBrasco
Ook weer thuis in Groningen, 465 km gereden vandaag. Was de reis wel waard, want ik vond het ook geslaagd. Volgende keer in Groningen! Ik vond het opvallend (en meevallend) hoe gelijkgestemd we toch allemaal waren.

Ik heb de sluitingstijd van de fietsenstalling ruim gehaald

Zojuist titan nog veilig naar zijn auto gebracht (stond praktisch bij mij voor de deur ) en als laatste HammerHead en Lin richting trein gebracht. Het was een lange dag, maar zeker de moeite waard. Tot snel !

ElMeroMero
Ik ben natgeregend maar toch geheel voldaan thuisgekomen.

Leuk om te zien dat iedereen het duidelijk naar zijn zin had.

Kortom, geslaagde middag en avond

SelmaDuim
JonnieBrasco schreef:
Ik vond het opvallend (en meevallend) hoe gelijkgestemd we toch allemaal waren.

sq
jaja sq ook weer thuis, veels te lang gebleven maar toch nog de allerlaatste trein naar Utrecht gehaald. Fijne dag gehad en ik hoop maar van de anderen t zelfde. Leiden is best heel leuk.

Ook ik ben net terug van een wel zeer geslaagde dag. Bijna tien uur lang musicmeeters en nog waren we elkaar niet zat.

Leuk om mensen eens in real life te zien en ook leuk een aantal mensen weer terug te zien.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Ik vond het ook heel leuk! Alles ging eigenlijk heel natuurlijk, iedereen naar zijn/haar zin --> topdag!

Lin

net terug van de meeting, de aansluitingen naar t pittoreske spijkenisse zijn natuurlijk niet zo geweldig (niet te lang blijven hangen Lin ) maar ja, een taxi werkt net zo goed.

en wat leuk om te zien dat iedereen zó verslaafd is dat hij/zij gelijk weer online te vinden was

t was erg leuk vandaag

herman schreef:
Volgende keer in....?

Dat zal dan wel bij mij in Den Bosch zijn. Kunnen die Belgen ook een keer meedoen.

Paalhaas schreef:
(quote)

Dat zal dan wel bij mij in Den Bosch zijn. Kunnen die Belgen ook een keer meedoen.

Paalhaas schreef:
(quote)

Paalhaas, met die Belgen, bedoel je wellicht de Vlamingen tenzij je er vanuit gaan ook de Frantstaligen en Duitstaligen te zullen treffen..

en van "die belgen" was er toevallig wel al een op de vorige meetup (rotterdam, ikke) en een vandaag aanwezig (Arno).
Ik zou er normaliter vandaag trouwens ook bijgeweest zijn..

Dus waar jouw opmerking op slaat dat weet ik niet.. trouwens je was er ZELF niet eens bij...

c-moon schreef:
Paalhaas, met die Belgen, bedoel je wellicht de Vlamingen tenzij je er vanuit gaan ook de Frantstaligen en Duitstaligen te zullen treffen..

Die bedoel ik wellicht ja. Je had me even moeten vertellen dat je liever geen Belg genoemd wordt. Mijn excuses, alsnog.

Dus waar jouw opmerking op slaat dat weet ik niet.. trouwens je was er ZELF niet eens bij...

gevoelige snaar ? Ik weet niet beter dan Vlamingen zijn toch echt ook Belgen.

Misverstandje tussen c-moon en Paalhaas denk ik. Paalhaas wou gewoon zeggen dat er op de afgelopen meetings niet veel Belgen aanwezigen waren.

Omayyad
Paalhaas schreef:

Ik ben weliswaar geen Belg, maar de kans is erg groot dat ik dan aanwezig zal zijn...

Geslaagde meeting....erg leuk om allerlei mensen te ontmoeten die je op 1 of andere manier al denkt te kennen. Zeker voor herhaling vatbaar

BoordAppel schreef:
Wat ook ontzéttend gaaf is: al je aansluitingen nét halen .

Godzijdank. Voel ik me toch een stuk minder schuldig over mijn slechte wegwijs eigenschappen.

Leuke foto's mensen! Voornamelijk voor de Plaatboef, stelletje junks! En pijnlijk tegelijk Had er bij willen zijn!

En C-Moon voel je niet zo aangesproken man. Je maakt van het woord "Belgen" bijna zelf een soort scheldwoord, alsof het minderwaardig bedoeld wordt....dat is natuurlijk onzin.

Paalhaas schreef:
(quote)

Die bedoel ik wellicht ja. Je had me even moeten vertellen dat je liever geen Belg genoemd wordt. Mijn excuses, alsnog.

Ach nee, niks excuses joh... had ook beter wat lachebekjes in mijn post gezet (zo nu dus wél! ha!)

Ach .. ik wou er maar op wijzen dat
a) in principe de Belgen die je hier zal aantreffen sowieso Vlamingen zijn (want Nederlandstalig) en je dus evengoed het kan over Vlamingen hebben.. maar goed.. daar zal mijn flamingantisme dan wel weer mee te maken hebben
b) de Vlamingen (of zojewil Belgen) hier nu eenmaal niet een meerderheid zijn; er dus sowieso al geen massa aanwezig kàn zijn op meetings, maar dat we toch pogen te komen als het niet in 'eigen land is', Arno treinde met plezier naar Leiden en ikke naar Rotterdam (en in principe dus ook Leiden, maar ja)

(quote)

HiLL schreef:
Leuke foto's mensen! Voornamelijk voor de Plaatboef, stelletje junks! En pijnlijk tegelijk Had er bij willen zijn!

HiLL schreef:
En C-Moon voel je niet zo aangesproken man. Je maakt van het woord "Belgen" bijna zelf een soort scheldwoord, alsof het minderwaardig bedoeld wordt....dat is natuurlijk onzin.

Tja.. ik voel me dan ook veelmeer Vlaming, Europeaan, Wereldburger dan belg... (een heel verhaal waar we het hier maar niet zullen over hebben )

Arno schreef:
Misverstandje tussen c-moon en Paalhaas denk ik. Paalhaas wou gewoon zeggen dat er op de afgelopen meetings niet veel Belgen aanwezigen waren.

idd. Maar ja, we zijn dan ook met minder he, hier op MUME.

c-moon schreef:
(quote)

idd. Maar ja, we zijn dan ook met minder he, hier op MUME.

En gelukkig maar... Nee hoor!

Den Bosch is voor mij ook nog wel te doen.

deric raven schreef:
Den Bosch is voor mij ook nog wel te doen.

Voor mij ook wel denk ik.. even checken...
O valt mee..

Trein nemen naar Roosendaal (IC Brussel-Amsterdam)
En in Roosendaal de trein naar 'S Hertogenbosch ...

Stel ik vertrek om 11.03 in het Station van MECHELEN dan ben ik om.... 13.12 in DEN BOSCH...

Ja, waarom niet! Ergens een keer op een zaterdag misschien? Of liever een zondag?

c-moon schreef:
(quote)

Voor mij ook wel denk ik.. even checken...
O valt mee..

Trein nemen naar Roosendaal (IC Brussel-Amsterdam)
En in Roosendaal de trein naar 'S Hertogenbosch ...

Stel ik vertrek om 11.03 in het Station van MECHELEN dan ben ik om.... 13.12 in DEN BOSCH...

Ja, waarom niet! Ergens een keer op een zaterdag misschien? Of liever een zondag?

En de laatste "connectie" huiswaarts om 21.50 ...

Lin
aangezien ik vannacht om half drie thuis was liever een zaterdag voor Linnie, dan kan ik de zondag bijkomen

Lin schreef:
aangezien ik vannacht om half drie thuis was liever een zaterdag voor Linnie, dan kan ik de zondag bijkomen

Ja, ik heb eigenlijk ook liever een zaterdag hoor....

c-moon schreef:
(quote)

Ja, ik heb eigenlijk ook liever een zaterdag hoor....

Ik ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.