De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 27 januari 2007, 11:53 uur
's avonds nog aanwezig?
Als ik dààr aan mee doe,
a) ben ik blij dat het niet op een zondag is
b) zoek ik een slaapplaats
c) doe ik nachtje door
Maar ik weet het nog niet, hangt ook af van wat er zondag op mijn agenda staat.. ja ja, me is nogal "busy"
Als ik dààr aan mee doe,
a) ben ik blij dat het niet op een zondag is
b) zoek ik een slaapplaats
c) doe ik nachtje door
Maar ik weet het nog niet, hangt ook af van wat er zondag op mijn agenda staat.. ja ja, me is nogal "busy"
0
geplaatst: 28 januari 2007, 08:42 uur
Waar spreken jullie om 12.00 uur precies af? Ik ben van plan om ook te komen; ik blijf echter niet 's avonds.
0
geplaatst: 28 januari 2007, 10:08 uur
deric raven schreef:
Waar spreken jullie om 12.00 uur precies af? Ik ben van plan om ook te komen; ik blijf echter niet 's avonds.
Wellicht wordt het voor mij ook enkel een 'overdagbezigheid' hoor....
Ja, waar spraken we weeral af... Aan het station dacht ik?
of... ben ik mis nu...
0
SelmaDuim
geplaatst: 28 januari 2007, 12:24 uur
Het station lijkt me voor iedereen het makkelijkst. 

0
Sietse
geplaatst: 28 januari 2007, 19:27 uur
Lin schreef:
en ik heb toch lekker mn luxe hotelkamer
(voor mezelf dan, wil er niks mee impliceren heren
)
en ik heb toch lekker mn luxe hotelkamer
(voor mezelf dan, wil er niks mee impliceren heren
)jammer

12 uur klinkt goed...ik kom waarschijnlijk vanuit tilburg en ga daar ook weer naar terug...misschien zelfs met een auto, al denk ik dat niet.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 12:14 uur
nog maar een maandje 
we moeten wel zorgen dat de toeristische route langs mn hotel loopt, kan vanaf twaalf uur inchecken en heb geen zin om de hele dag te sjouwen

we moeten wel zorgen dat de toeristische route langs mn hotel loopt, kan vanaf twaalf uur inchecken en heb geen zin om de hele dag te sjouwen

0
geplaatst: 1 februari 2007, 12:25 uur
jaja.. nog maar een klein maandje wachten en het is zover 
Kijk er al naar uit...;
Heb trouwens al wat ideetjes voor een eventuele MuMeMeeting in Vlaanderenland....
Maar goed: laten we eerst maar naar Den Bosch gaan ;-D

Kijk er al naar uit...;
Heb trouwens al wat ideetjes voor een eventuele MuMeMeeting in Vlaanderenland....
Maar goed: laten we eerst maar naar Den Bosch gaan ;-D
0
geplaatst: 1 februari 2007, 12:27 uur
Lin schreef:
nog maar een maandje

nog maar een maandje

Er is vast wel iemand die voor jou wilt sjouwen

0
geplaatst: 1 februari 2007, 12:30 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)

Ja, wie wéét, Lin, véchten we er wel om om jouw bagage te MOGEN sjouwen

0
ebisch
geplaatst: 1 februari 2007, 13:28 uur
3-3
herman
SelmaDuim
Yak
bonothecat
c-moon
Omayyad
lebowski
Toon1
Lin
Paalhaas
Jazper
Sietse
Vince Vega
ebisch
Paap_Floyd
HiLL (eind middag weg)
The Scientist
.gif)
herman
SelmaDuim
Yak
bonothecat
c-moon
Omayyad
lebowski
Toon1
Lin
Paalhaas
Jazper
Sietse
Vince Vega
ebisch
Paap_Floyd
HiLL (eind middag weg)
The Scientist
.gif)
0
geplaatst: 1 februari 2007, 14:00 uur
Paap_Floyd schreef:
als jullie die bagage dragen zal ik Lin wel dragen 
(quote)

0
geplaatst: 1 februari 2007, 20:03 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Als twee honden vechten om bagage gaat Paap met Lin lopen

"vrije bewerking" van 'als twee honden...'
0
geplaatst: 1 februari 2007, 20:22 uur
Ik kom ook; ga wel eind van de middag weg; hoe herkennen we elkaar??
0
geplaatst: 1 februari 2007, 20:44 uur
0
geplaatst: 1 februari 2007, 20:50 uur
Mij ga je welllicht herkennen:
Zo zie ik er vandaag (nu) uit....
Jaja.. moet me dringend scheren

Zo zie ik er vandaag (nu) uit....
Jaja.. moet me dringend scheren

0
geplaatst: 1 februari 2007, 20:51 uur
Hoe doe je dat??
Ik bedoel foto's toevoegen; scheren weet ik wel.
Ik bedoel foto's toevoegen; scheren weet ik wel.
0
Sietse
geplaatst: 1 februari 2007, 20:55 uur
kun je mij dan uitleggen over dat scheren?
ohh ja, mogelijk ben ik er in de avond niet echt helemaal bij....
interzone in utrecht en tsja...nog niet bekend wie maar als...dan...daarover meer.
ohh ja, mogelijk ben ik er in de avond niet echt helemaal bij....
interzone in utrecht en tsja...nog niet bekend wie maar als...dan...daarover meer.
0
geplaatst: 1 februari 2007, 22:49 uur
misschien kunnen we het nog een beetje specificeren...ipv "op het station" het iets duidelijker maken...bijvoorbeeld bij de bruna ofzo? (als die er is...of iets dergelijks
)
)
0
Omayyad
geplaatst: 2 februari 2007, 00:14 uur
Lin schreef:
misschien kunnen we het nog een beetje specificeren...ipv "op het station" het iets duidelijker maken...bijvoorbeeld bij de bruna ofzo? (als die er is...of iets dergelijks
)
)Op het stationsplein heb je een stel kroegen, waarvan ik de naam niet meer weet. Misschien een ideetje om gewoon daar binnen op iedereen te wachten?
0
Sietse
geplaatst: 2 februari 2007, 00:19 uur
niet handig...
er zit op het station aan de centrum zijde een AH to go (net voor de trappen aan de linker kant). Tussen de AH to go en de trappen is een "lege" ruimte op een soort balkon. Aan dit balkon is een rekje. Als we nu eens afspreken tussen de AH to go (niet te dichtbij, want dan kan er niemand meer binnen) en trappen voor het rekje.
Daar kunnen we elkaar echt niet missen.
er zit op het station aan de centrum zijde een AH to go (net voor de trappen aan de linker kant). Tussen de AH to go en de trappen is een "lege" ruimte op een soort balkon. Aan dit balkon is een rekje. Als we nu eens afspreken tussen de AH to go (niet te dichtbij, want dan kan er niemand meer binnen) en trappen voor het rekje.
0
Omayyad
geplaatst: 2 februari 2007, 00:24 uur
Sietse schreef:
niet handig...
niet handig...
Ook goed, maar wat als mensen verlaat zijn? Met andere woorden... tot hoe lang blijven we daar staan?
Verder kan ik me best voorstellen dat niet iedereen precies om 12.00 uur in Den Bosch kan/wil zijn.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 00:28 uur
We kunnen Mega-MuMe-verstoppertje spelen... de ene groep is er om 12 uur en verstopt zich, en dan moet de andere groep ze om 2 uur vinden.
Platenzaak is wel een heel waarschijnlijke plaats
Platenzaak is wel een heel waarschijnlijke plaats

0
Omayyad
geplaatst: 2 februari 2007, 00:29 uur
The Scientist schreef:
We kunnen MEga-MuMe-verstoppertje spelen... de ene groep is er om 12 uur en verstopt zich, en dan moet de andere groep ze om 2 uur vinden.
We kunnen MEga-MuMe-verstoppertje spelen... de ene groep is er om 12 uur en verstopt zich, en dan moet de andere groep ze om 2 uur vinden.

0
Sietse
geplaatst: 2 februari 2007, 00:29 uur
tsja, dan hangen we na 15 minuten wachten aan het rekje een papiertje met daarop het uitgekozen café waar we gaan zitten.
Daarnaast gewoon goed plannen...als je weet dat je ergens om 12.00 moet zijn, dan valt dat echt wel te regelen...desnoods ben je er 15 minuten eerder, of wat het dan in mijn geval gaat zijn 18 minuten.
Daarnaast gewoon goed plannen...als je weet dat je ergens om 12.00 moet zijn, dan valt dat echt wel te regelen...desnoods ben je er 15 minuten eerder, of wat het dan in mijn geval gaat zijn 18 minuten.
0
Sietse
geplaatst: 2 februari 2007, 00:31 uur
we gaan toch geen platen kopen hehe...bah...
ik heb mijn budget van maart al bijna opgemaakt

0
Omayyad
geplaatst: 2 februari 2007, 00:33 uur
Sietse schreef:
tsja, dan hangen we na 15 minuten wachten aan het rekje een papiertje met daarop het uitgekozen café waar we gaan zitten.
Tuurlijk is het een kwestie van goed plannen, maar er bestaat ook zoiets als overmacht. Vertraging met het openbaar vervoer of niet werkend eigen vervoer. Ik noem maar wat...
Het zou toch zonde zijn wanneer er mensen zijn die buiten hun schuld vertraagd zijn om vervolgens niemand aan te treffen. Vooral vanwege deze laatste reden opteer ik heel erg voor een plek waar de rest gewoon kan blijven wachten. Dat kan uiteraard een platenzaak zijn, maar ook een kroeg o.i.d.
0
Omayyad
geplaatst: 2 februari 2007, 00:34 uur
Sietse schreef:

Oei... Toch niet allemaal aan Snobmuziek he

* denotes required fields.