De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 2 februari 2007, 00:56 uur
wat denk jij nou wel niet van mij...ik, snob muziek? ik zou niet durven...
0
geplaatst: 2 februari 2007, 01:14 uur
Sietse schreef:
er zit op het station aan de centrum zijde een AH to go (net voor de trappen aan de linker kant). Tussen de AH to go en de trappen is een "lege" ruimte op een soort balkon. Aan dit balkon is een rekje. Als we nu eens afspreken tussen de AH to go (niet te dichtbij, want dan kan er niemand meer binnen) en trappen voor het rekje.
er zit op het station aan de centrum zijde een AH to go (net voor de trappen aan de linker kant). Tussen de AH to go en de trappen is een "lege" ruimte op een soort balkon. Aan dit balkon is een rekje. Als we nu eens afspreken tussen de AH to go (niet te dichtbij, want dan kan er niemand meer binnen) en trappen voor het rekje.
Pfff ik hoop dat ik dit kan vinden? Is het station van Den Bosch zo ongeloofelijk groot dan? Kunnen we niet gewoon aan de gewone ingang afspreken? Ik zal julie vast wel herkennen, aangezien de meesten van julie hier al eens een foto gepost hebben.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 01:50 uur
Jongens en meisjes...laten we nou .. in plaats van rond de pot te draaien en oeverloos zitten te erh.. 'lullen'.. . gewoon eensduidelijke afspraken maken graag 
Ik kén mijn weg NIET in Den Bosch, maar als ik duidelijk weet wat
1) een richtuur en de
2) een locatie : bruna, café, whatever!!!
weet dan zou het toch moeten lukken, niet????
Ciao!

1) een richtuur en de
Ciao!
0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:00 uur
c-moon schreef:
Jongens en meisjes...laten we nou .. in plaats van rond de pot te draaien en oeverloos zitten te erh.. 'lullen'.. . gewoon eensduidelijke afspraken maken graag
1) een richtuur en de
Ciao!

1) een richtuur en de
Ciao!
kunnen we niet gewoon hier afspreken, kan ik gelijk inchecken en zijn we al in t centrum

maar even serieus, iets wat makkelijk te vinden is en waar het niet erg is als de rest even moet wachten omdat anderen vertraagd zijn, een kroeg of iets dergelijks lijkt me dan het leukst. En er zijn genoeg mensen met een mobiel telefoonnummer van een ander dus als je later bent moet dat ook door te geven zijn toch?

0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:07 uur
Lin schreef:
kunnen we niet gewoon hier afspreken, kan ik gelijk inchecken en zijn we al in t centrum
maar even serieus, iets wat makkelijk te vinden is en waar het niet erg is als de rest even moet wachten omdat anderen vertraagd zijn, een kroeg of iets dergelijks lijkt me dan het leukst. En er zijn genoeg mensen met een mobiel telefoonnummer van een ander dus als je later bent moet dat ook door te geven zijn toch?
(quote)

Dat is gesproken, Lin

Maar erh.. toeval wil: ik was enkele maanden geleden in Den Bosch (geleid bezoek) en in dat hotel hebben wij de maaltijd genuttigd: heerlijk was het....
Zo, Den Boschenaars: is er een goed herkenbare locatie om af te spreken in de buurt van het Station?
0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2007, 09:18 uur
c-moon schreef:
Dat is gesproken, Lin
Zo, Den Boschenaars: is er een goed herkenbare locatie om af te spreken in de buurt van het Station?
Dat is gesproken, Lin

Er staat een nogal groot gebouw met een toren en de overkant is vast een café!

0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:19 uur
Sheplays schreef:
(quote)

hahaha, inderdaad, niet te missen

0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2007, 09:26 uur
Lin schreef:
(quote)

verder, een advies van een regeltante met ervaring: verzamel vooraf nicks/echte namen en mobieltjes en deel een lijstje uit (en ga elkaar niet diep in de ogen lopen kijken in winkels of café's, zo van "ben jij er ook een"...
)... én in elk station is een centrale hal met een GWK welke ik meestal gebruik voor meet&greet!
0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:28 uur
zoals vorige keer, toen had iedereen toch hermans nummer...en sq had de top 10 met foto's uitgeprint 
wie is er deze keer zo enthousiast om dat op zich te nemen? (ik heb geen printer
)

wie is er deze keer zo enthousiast om dat op zich te nemen? (ik heb geen printer
)
0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2007, 09:42 uur
Lin schreef:
zoals vorige keer, toen had iedereen toch hermans nummer...en sq had de top 10 met foro's uitgeprint
)
zoals vorige keer, toen had iedereen toch hermans nummer...en sq had de top 10 met foro's uitgeprint

)
Sheplays schreef:
verzamel vooraf nicks/echte namen en mobieltjes en deel een lijstje uit
verzamel vooraf nicks/echte namen en mobieltjes en deel een lijstje uit
eh... ik bedoelde via de PM (vooraf)! Da's ook handig voor de vertraagde mens, kun je die op de volgende locatie laten invliegen!
0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:44 uur
Sheplays schreef:
eh... ik bedoelde via de PM (vooraf)! Da's ook handig voor de vertraagde mens, kun je die op de volgende locatie laten invliegen!
(quote)
(quote)
ja, vooraf was dat ook vorige keer hoor, met dat nummer...toen had 1 persoon zijn nummer gegeven via PM...maar goed, het lijkt me het handigst als we gewoon een kroeg in de buurt van t station uitkiezen, daar afspreken... en dat lijstje met nicks zal er vast wel zijn...ach, de vorige keer in leiden ging het ook goed, zal nu ook wel loslopen...we zullen niet klokslag 3 uur die kroeg of welke afspreekplaats dan ook uitstappen en de laatkomers aan hun lot overlaten.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:49 uur
Lin schreef:
ja, vooraf was dat ook vorige keer hoor, met dat nummer...toen had 1 persoon zijn nummer gegeven via PM...maar goed, het lijkt me het handigst als we gewoon een kroeg in de buurt van t station uitkiezen, daar afspreken... en dat lijstje met nicks zal er vast wel zijn...ach, de vorige keer in leiden ging het ook goed, zal nu ook wel loslopen...we zullen niet klokslag 3 uur die kroeg of welke afspreekplaats dan ook uitstappen en de laatkomers aan hun lot overlaten.
(quote)
We gaan toch weer lekker onwennig met zijn allen in een kringetje staan
Je moet tradities wel in stand houden vind ik.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:49 uur
en toen kwam er in dit topic ook een lijstje met nicks, namen en foto's, dus ik zie niet echt problemen
0
geplaatst: 2 februari 2007, 09:50 uur
bonothecat schreef:
Je moet tradities wel in stand houden vind ik.
(quote)
Je moet tradities wel in stand houden vind ik.hehehe

0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2007, 10:00 uur
Lin schreef:
en toen kwam er in dit topic ook een lijstje met nicks, namen en foto's, dus ik zie niet echt problemen
virtual reality in de MusicMeter meeting room! Scheelt ook weer reiskosten

Ik vlieg weer weg, bibi!
0
geplaatst: 2 februari 2007, 10:02 uur
Sheplays schreef:
Ik vlieg weer weg, bibi!
(quote)

Ik vlieg weer weg, bibi!

0
Sietse
geplaatst: 2 februari 2007, 10:40 uur
1) Dat rekje waar ik het over had is naast de hoofdingang roltrap
2) vanuit daar kunnen we na bijv. 15 minuten naar een kroeg lopen
3) mensen die er nog niet zijn kunnen dan bellen naar iemand die
a) uitlegt hoe de kroeg heet
b) de weg uitlegt
c) en deze ook daadwerkelijk kent
Waar is Paalhaas nou als je hem nodig hebt...
b) de weg uitlegt
0
geplaatst: 2 februari 2007, 11:48 uur
Het komt inderdaad wel goed. Laten we gewoon op CS afspreken. Sietse's rekje is echt ontzettend makkelijk te vinden (zelfs ik weet waar ie het over heeft en ik ben in mijn leven 2 keer in Den Bosch geweest).
Vorige keer was iedereen trouwens netjes op tijd (de meesten zelfs te vroeg), dus ik zie geen problemen... Ik wil tzt. ook mijn telnr wel weer door PM'en voor de evt. laatkomers en pechhebbers en een presentielijstje meenemen, zodat we niemand vergeten.
Vorige keer was iedereen trouwens netjes op tijd (de meesten zelfs te vroeg), dus ik zie geen problemen... Ik wil tzt. ook mijn telnr wel weer door PM'en voor de evt. laatkomers en pechhebbers en een presentielijstje meenemen, zodat we niemand vergeten.
0
geplaatst: 2 februari 2007, 14:12 uur
Sietse schreef:
b) de weg uitlegt
b) de weg uitlegt

Sorry, mensen, dat ik jullie weer een bibliotheek aan tekst heb laten verspillen. We spreken af om 12.00u in het café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Ik weet niet op welk spoor iedereen binnenkomt, maar als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café
Daar kunnen we net zo lang koffieleuten tot iedereen er is. Verder wil ik iedereen aanraden wat telefoonnummers van anderen in je gsm te zetten.
Groeten,
De organisatie

0
geplaatst: 2 februari 2007, 14:38 uur
Iedereen een sticker met z'n nick op z'n borst plakken 
Ik ga eens wat telefoonnummers sparen.
Hebben jullie er net zo weinig zin in als ik? Ik heb er namelijk heel weinig weinig zin in

Ik ga eens wat telefoonnummers sparen.

Hebben jullie er net zo weinig zin in als ik? Ik heb er namelijk heel weinig weinig zin in

0
geplaatst: 2 februari 2007, 14:55 uur
Paalhaas schreef:

Sorry, mensen, dat ik jullie weer een bibliotheek aan tekst heb laten verspillen. We spreken af om 12.00u in het café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Ik weet niet op welk spoor iedereen binnenkomt, maar als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
Daar kunnen we net zo lang koffieleuten tot iedereen er is. Verder wil ik iedereen aanraden wat telefoonnummers van anderen in je gsm te zetten.
Groeten,
De organisatie
(quote)

Groeten,
De organisatie

Geef mij je 06 maar dan zal ik je eens bellen in de nachtelijke uurtjes, zingende...

0
SelmaDuim
geplaatst: 2 februari 2007, 19:29 uur
HiLL schreef:
Geef mij je 06 maar dan zal ik je eens bellen in de nachtelijke uurtjes, zingende...
(quote)

Niet doen! Niet doen!!!
Hij meent het!!!

0
geplaatst: 2 februari 2007, 19:55 uur
Ook ik ben misschien aanwezig. Dit is nog onder voorbehoudt, omdat ik niet weet of ik die middag moet werken. 's avonds heb ik iig de uitslag van de optocht die ik met carnaval meeloop, dus ik ben dan net als Hill aan het eind van middag weg.
Ik hoop dat ik er bij kan zijn, dan kan ik tenminste een keer al die lelijke mensen in het echt zien
Ik hoop dat ik er bij kan zijn, dan kan ik tenminste een keer al die lelijke mensen in het echt zien

* denotes required fields.