De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2007, 20:03 uur
Pellie schreef:
Ook ik ben misschien aanwezig. Dit is nog onder voorbehoudt, omdat ik niet weet of ik die middag moet werken. 's avonds heb ik iig de uitslag van de optocht die ik met carnaval meeloop, dus ik ben dan net als Hill aan het eind van middag weg.
Ik hoop dat ik er bij kan zijn, dan kan ik tenminste een keer al die lelijke mensen in het echt zien
Ook ik ben misschien aanwezig. Dit is nog onder voorbehoudt, omdat ik niet weet of ik die middag moet werken. 's avonds heb ik iig de uitslag van de optocht die ik met carnaval meeloop, dus ik ben dan net als Hill aan het eind van middag weg.
Ik hoop dat ik er bij kan zijn, dan kan ik tenminste een keer al die lelijke mensen in het echt zien

Wanneer vieren jullie carnaval dan?

0
geplaatst: 2 februari 2007, 20:34 uur
SelmaDuim schreef:
Niet doen! Niet doen!!!
Hij meent het!!!
(quote)
Niet doen! Niet doen!!!
Hij meent het!!!

(ga zo de stad weer in, dus tot vannacht! Jij ook Ike!
)
0
geplaatst: 2 februari 2007, 23:04 uur
Cygnus schreef:
(quote)

17 - 20 Februari, maar de uitslag volgt pas 2 weken later.
We moeten de jury uiteraard wel wat bedenktijd geven

En we moeten uiteraard onze titel verdedigen.
0
geplaatst: 3 februari 2007, 10:15 uur
Paalhaas schreef:

Sorry, mensen, dat ik jullie weer een bibliotheek aan tekst heb laten verspillen. We spreken af om 12.00u in het café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Ik weet niet op welk spoor iedereen binnenkomt, maar als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café
Daar kunnen we net zo lang koffieleuten tot iedereen er is. Verder wil ik iedereen aanraden wat telefoonnummers van anderen in je gsm te zetten.
Groeten,
De organisatie
(quote)

Sorry, mensen, dat ik jullie weer een bibliotheek aan tekst heb laten verspillen. We spreken af om 12.00u in het café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Ik weet niet op welk spoor iedereen binnenkomt, maar als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
Daar kunnen we net zo lang koffieleuten tot iedereen er is. Verder wil ik iedereen aanraden wat telefoonnummers van anderen in je gsm te zetten.
Groeten,
De organisatie

ook best

0
geplaatst: 3 februari 2007, 12:28 uur
Paalhaas schreef:

Groeten,
De organisatie
(quote)

Groeten,
De organisatie

GWK ??
AH ??
Maar goed ik zal het wellicht wel vinden
)))
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 februari 2007, 12:33 uur
(stationsrestauratie) La Place als ik me niet vergis (naast de Bruna).
0
geplaatst: 3 februari 2007, 12:37 uur
En waarvoor mag GWK dan wel staan?
AH is Albert Hein neem ik aan?
AH is Albert Hein neem ik aan?
0
geplaatst: 3 februari 2007, 12:50 uur
0
geplaatst: 3 februari 2007, 13:16 uur
c-moon schreef:
Bedankt
Jullie met jullie afkortingen ook
Er staat met koeieletters "GWK" en niet "GRENSWISSELKANTOOR" dus moest zonder toelichting ook wel lukken (quote)
Bedankt

Jullie met jullie afkortingen ook

0
geplaatst: 3 februari 2007, 13:19 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Er staat met koeieletters "GWK" en niet "GRENSWISSELKANTOOR" dus moest zonder toelichting ook wel lukken 

0
geplaatst: 3 februari 2007, 16:33 uur
deric raven schreef:
12.00 uur bij La Place geweest; niemand aanwezig.
Ik vrees dat je je van maand vergist hebt...
0
geplaatst: 3 februari 2007, 16:39 uur
Aie aie ... en moest je van vér komen?
Nu goed: je zal dan in MAART zeker wéten waar je zijn moet

0
geplaatst: 3 februari 2007, 16:50 uur
0
deric raven schreef:
Méén je niet!
(sorry, ik moest wel lachen
)
0
0
geplaatst: 3 februari 2007, 16:54 uur
Pellie schreef:
(quote)

Wazige jury hebben ze dan. Bij ons is het meteen na de optocht prijs...
0
geplaatst: 3 februari 2007, 17:28 uur
Zeg, lieve mensen, zijn er bepaalde TOPICS die we op 3 maart, best uit de weg gaan? Taboe-onderwerpen als het ware?
Haha !
Haha !
0
geplaatst: 3 februari 2007, 17:40 uur
Zodus...
De MusicMeter Deelnemers (so far):
- herman
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- lebowski
- Toon1
- Lin
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebskia
- Paap_Floyd
- HiLL (eind middag weg)
- The Scientist
- deric raven
Afspraak: 03 MAART 2007, 12.00 cet, DEN BOSCH, La Place.
"café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café"
(overgenomen van "de organisatie")
Nodig:
- uw goed humeur
Wat nog?
De MusicMeter Deelnemers (so far):
- herman
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- lebowski
- Toon1
- Lin
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebskia
- Paap_Floyd
- HiLL (eind middag weg)
- The Scientist
- deric raven
Afspraak: 03 MAART 2007, 12.00 cet, DEN BOSCH, La Place.
"café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café"
(overgenomen van "de organisatie")
Nodig:
- uw goed humeur
Wat nog?
0
geplaatst: 3 februari 2007, 18:02 uur
Ik had al een tijd niet gereageerd want ik ben er toch niet bij op 3-3. Maar ik zie dat er een nieuwe MuMe mini-meeting dreigt op 27 april. Ik tel al 4 users bij Joanna Newsom Paradiso.
0
geplaatst: 3 februari 2007, 18:21 uur
deric raven schreef:
dat ga je toch niet menen??

ach ja, volgende maand weer, ook leuk!

0
geplaatst: 4 februari 2007, 16:42 uur
Cygnus schreef:
(quote)
Commercieel gebeuren

Zij doen maar een aparte dag voor de uitslag om weer wat extra centen binnen te halen, maar altijd wel leuke avonden. Maar ik geloof dat het redelijk normaal is om de prijsuitreiking 2/3 weken later te doen. Ik ken namelijk zelf geen optochten die het direct na de optocht doen. Waarschijnlijk een Brabants cultuurverschilletje.
Slotbal:
http://www.haorendam.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=4&Itemid=5
0
geplaatst: 4 februari 2007, 21:14 uur
Pellie schreef:
Commercieel gebeuren
Zij doen maar een aparte dag voor de uitslag om weer wat extra centen binnen te halen, maar altijd wel leuke avonden. Maar ik geloof dat het redelijk normaal is om de prijsuitreiking 2/3 weken later te doen. Ik ken namelijk zelf geen optochten die het direct na de optocht doen. Waarschijnlijk een Brabants cultuurverschilletje.
Slotbal:
http://www.haorendam.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=4&Itemid=5
(quote)
Commercieel gebeuren

Slotbal:
Die Brabanders ook...

* denotes required fields.