De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2007, 00:40 uur
herman schreef:
Ja, ik doe ook wel 's mee aan een popquiz en weet dat er in Vlaanderen een levendige cultuur wat dat betreft bestaat. In Den Bosch is er trouwens ook een popquiz, 2 keer aan mee gedaan. Volgens mij de enige keren dat ik er ben geweest.
Ja, ik doe ook wel 's mee aan een popquiz en weet dat er in Vlaanderen een levendige cultuur wat dat betreft bestaat. In Den Bosch is er trouwens ook een popquiz, 2 keer aan mee gedaan. Volgens mij de enige keren dat ik er ben geweest.
Aha..

Maar 't gaat em niet alleen om Popquizen hoor. hier wordt ook veel "algemene kwissen" gedaan, ... haast wekelijks ben ik van de partij.. we zijn met een tiental mensen waarruit - afhankelijk van wie zich vrij kunnen maken - een ploeg van 4, 5 of 6 deelnemers wordt samengesteld.. vaak ben ik erbij

Voor Popkwissen is het voor me vaak moeilijk om een ploeg bij mekaar te krijgen.. voor algemene kwissen mag ik me onder andere op de muziekronde toeleggen (en ook: informatica, politiek en strips)
herman schreef:
Maar pubquizzen is een uit Engeland/Ierland overgewaaid fenomeen. Voor meer informatie: http://www.murphysquiznight.com/page0/page0.html en http://www.quizworldchampionship.com/
Maar pubquizzen is een uit Engeland/Ierland overgewaaid fenomeen. Voor meer informatie: http://www.murphysquiznight.com/page0/page0.html en http://www.quizworldchampionship.com/
Bedankt!
0
geplaatst: 21 februari 2007, 00:40 uur
Wie komen er nu eigenlijk WEL ??
ikke alvast
Na mijn vorige afwezigheid moet ik er nu écht wel bij zijn he
ikke alvast

0
geplaatst: 21 februari 2007, 00:45 uur
c-moon schreef:
ikke alvast
ikke alvast

ik ook, hotelletje is geboekt he... alleen daarom al ben ik er

0
geplaatst: 21 februari 2007, 00:47 uur
c-moon schreef:
Zodus...
De MusicMeter Deelnemers (so far):
- herman
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- lebowski
- Toon1
- Lin
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebskia
- Paap_Floyd
- HiLL (eind middag weg)
- The Scientist
- deric raven
Afspraak: 03 MAART 2007, 12.00 cet, DEN BOSCH, La Place.
"café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café"
(overgenomen van "de organisatie")
Nodig:
- uw goed humeur
Wat nog?
Zodus...
De MusicMeter Deelnemers (so far):
- herman
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- lebowski
- Toon1
- Lin
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebskia
- Paap_Floyd
- HiLL (eind middag weg)
- The Scientist
- deric raven
Afspraak: 03 MAART 2007, 12.00 cet, DEN BOSCH, La Place.
"café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:
AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café"
(overgenomen van "de organisatie")
Nodig:
- uw goed humeur
Wat nog?
Dit was de opgave.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 00:52 uur
0
geplaatst: 21 februari 2007, 01:14 uur
I know Noooooooothing.....
(although I am not from Barcelona)

Sorry .. heb er géén verklaring voor !
't zal een kaboutertje geweest zijn.....
0
ebisch
geplaatst: 21 februari 2007, 04:34 uur
herman schreef:
Ik moet ook afhaken, ben ik bang. Was er graag bijgeweest, maar ik doe die dag ook mee aan de wereldkampioenschappen pubquizzen in de Heineken Music Hall en ik denk niet dat mijn team het in dank afneemt als ik daar verstek laat gaan.
Vind het wel jammer, want Den Bosch is een fijne stad en het wordt ongetwijfeld een erg gezellige meeting.
Ik moet ook afhaken, ben ik bang. Was er graag bijgeweest, maar ik doe die dag ook mee aan de wereldkampioenschappen pubquizzen in de Heineken Music Hall en ik denk niet dat mijn team het in dank afneemt als ik daar verstek laat gaan.

Vind het wel jammer, want Den Bosch is een fijne stad en het wordt ongetwijfeld een erg gezellige meeting.
misschien google ik nu scheel van de wijn, kan het me niet voostrellen, maar volgens mij is dat pas op 11 maart

0
geplaatst: 21 februari 2007, 08:22 uur
herman schreef:
De meeting is toch ook op 11 maart?
De meeting is toch ook op 11 maart?
Nee !!! 3 maart !!
Je kan er dus WEL bij zijn, beste Herman

0
geplaatst: 21 februari 2007, 08:27 uur
3 maart! Oh, dat verandert de zaak. Ik had al die tijd de 11e in mijn hoofd. Nouja, tot over anderhalve week dan. 

0
geplaatst: 21 februari 2007, 11:21 uur
herman schreef:

Aha, een zielsverwant!
Een geweldige invulling van de maandagavond, hier in Heerlen tenminste! Ik doe bijna elke week mee, met wisselend succes.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 12:25 uur
Same here, ik doe het ook bijna elke maandagavond. Ons team is inmiddels best goed geworden: op elkaar ingespeeld en iedereen heeft zo wel zijn specialiteiten. Leuk om nog een pubquizzer hier aan te treffen!
Wij hebben een vast team van 5 mensen en een aantal vaste invallers. En ik ben inderdaad ook vooral van de muziek (en sport, beetje film, geschiedenis, topografie).
c-moon schreef:
Aha..
Maar 't gaat em niet alleen om Popquizen hoor. hier wordt ook veel "algemene kwissen" gedaan, ... haast wekelijks ben ik van de partij.. we zijn met een tiental mensen waarruit - afhankelijk van wie zich vrij kunnen maken - een ploeg van 4, 5 of 6 deelnemers wordt samengesteld.. vaak ben ik erbij
Voor Popkwissen is het voor me vaak moeilijk om een ploeg bij mekaar te krijgen.. voor algemene kwissen mag ik me onder andere op de muziekronde toeleggen (en ook: informatica, politiek en strips)
Aha..

Wij hebben een vast team van 5 mensen en een aantal vaste invallers. En ik ben inderdaad ook vooral van de muziek (en sport, beetje film, geschiedenis, topografie).
0
geplaatst: 21 februari 2007, 12:33 uur
c-moon schreef:
Nee !!! 3 maart !!!
Nee !!! 3 maart !!!
Bijna elke weekend was goed geweest of had ik gemaakte afspraken nog wel kunnen verzetten voor de MuMe Meeting maar uitgerekend 3 maart kan ik helaas niet

0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:10 uur
herman schreef:
Same here, ik doe het ook bijna elke maandagavond. Ons team is inmiddels best goed geworden: op elkaar ingespeeld en iedereen heeft zo wel zijn specialiteiten. Leuk om nog een pubquizzer hier aan te treffen!
(quote)
We zijn meestal met een gelegenheidsteam, we hebben wel een vaste groep maar wie er mee doen wisselt per week. Daarnaast hebben we de vage neiging om onder verschillende teamnamen mee te doen waardoor we geen schijn van kans hebben in het algemeen klassement.
De muziekrondes vallen me bijna altijd tegen. Ik ken veel muziek, maar de fragmenten komen bijna nooit uit de genres waar ik veel naar luister, dus...
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:18 uur
Ok. Ik ken ook wel aardig wat popmuziek, dus dat helpt wel. En we hebben er eentje die goed is in 80s, dus dat is ook wel fijn.
Onze quizmaster draait trouwens erg vaak Neil Young (de nr. 2 uit je topteam), maar die heb ik nog niet in een muziekronde gehoord.
Onze quizmaster draait trouwens erg vaak Neil Young (de nr. 2 uit je topteam), maar die heb ik nog niet in een muziekronde gehoord.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:28 uur
herman schreef:
Ok. Ik ken ook wel aardig wat popmuziek, dus dat helpt wel. En we hebben er eentje die goed is in 80s, dus dat is ook wel fijn.
Onze quizmaster draait normaal ook goede muziek in zijn kroeg (Dylan, Beatles, Neil Young), maar tijdens de muziekronde komt er dan muziek van Nelly Furtado of Belle Perez tevoorschijn, of een happy hardcore of r 'n b-nummer uit de jaren 90. Tja, en dan weet ik het niet en krijg ik ook nog eens de wind van voren van mijn teamgenoten (Je bent toch zo'n muziekkenner?).

Maar de muziekrondes worden samengesteld door de organisatie van Murphy's, dus daar heeft de kroegbaas geen invloed op.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:32 uur
El Ninjo schreef:
Bijna elke weekend was goed geweest of had ik gemaakte afspraken nog wel kunnen verzetten voor de MuMe Meeting maar uitgerekend 3 maart kan ik helaas niet
(quote)

jammer zeg!
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:35 uur
Dus we zien jou op de meeting na die in Den Bosch, El Ninjo? 
Klopt inderdaad. Maar toch zitten er wel goede dingen in hoor. Wel 's Bowie, Beatles, Stones, etc. gehoord, maar ook een hele ronde gitaarsolo's (dan krijg je dus Metallica, AC/DC, Bon Jovi en nog een paar blues- en hardrockfiguren). En ook een keer een punkronde met Ramones, ed.

Cygnus schreef:
Maar de muziekrondes worden samengesteld door de organisatie van Murphy's, dus daar heeft de kroegbaas geen invloed op.
Klopt inderdaad. Maar toch zitten er wel goede dingen in hoor. Wel 's Bowie, Beatles, Stones, etc. gehoord, maar ook een hele ronde gitaarsolo's (dan krijg je dus Metallica, AC/DC, Bon Jovi en nog een paar blues- en hardrockfiguren). En ook een keer een punkronde met Ramones, ed.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:41 uur
herman schreef:

(quote)
Die ronde met gitaarsolo's moet hier maar eens een keer voorbij komen! De leukste audioronde die ik heb meegemaakt was die keer dat we 10 geluidsfragmenten uit Amerikaanse films die in het Duits nagesynchroniseerd zijn te horen kregen.

0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:51 uur
Ja, die was wel heel erg ja. Heeft ons toen de overwinning gekocht. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 21 februari 2007, 14:01 uur
herman schreef:
3 maart! Oh, dat verandert de zaak. Ik had al die tijd de 11e in mijn hoofd. Nouja, tot over anderhalve week dan.

Joepie!!! Herman komt toch!!!

0
geplaatst: 21 februari 2007, 14:05 uur
El Ninjo schreef:
I hope so...zit er al iets in de planning?
(quote)
I hope so...zit er al iets in de planning?
Volgens mij niet echt. Misschien iets in het noorden? Of in Gent?

* denotes required fields.