MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
ebisch

herman schreef:

Ja, ik doe ook wel 's mee aan een popquiz en weet dat er in Vlaanderen een levendige cultuur wat dat betreft bestaat. In Den Bosch is er trouwens ook een popquiz, 2 keer aan mee gedaan. Volgens mij de enige keren dat ik er ben geweest.

Aha..
Maar 't gaat em niet alleen om Popquizen hoor. hier wordt ook veel "algemene kwissen" gedaan, ... haast wekelijks ben ik van de partij.. we zijn met een tiental mensen waarruit - afhankelijk van wie zich vrij kunnen maken - een ploeg van 4, 5 of 6 deelnemers wordt samengesteld.. vaak ben ik erbij

Voor Popkwissen is het voor me vaak moeilijk om een ploeg bij mekaar te krijgen.. voor algemene kwissen mag ik me onder andere op de muziekronde toeleggen (en ook: informatica, politiek en strips)

herman schreef:

Maar pubquizzen is een uit Engeland/Ierland overgewaaid fenomeen. Voor meer informatie: http://www.murphysquiznight.com/page0/page0.html en http://www.quizworldchampionship.com/

Bedankt!

Wie komen er nu eigenlijk WEL ??

ikke alvast
Na mijn vorige afwezigheid moet ik er nu écht wel bij zijn he

Lin
c-moon schreef:
Wie komen er nu eigenlijk WEL ??

ikke alvast
Na mijn vorige afwezigheid moet ik er nu écht wel bij zijn he

ik ook, hotelletje is geboekt he... alleen daarom al ben ik er

dat zijn er al 3

kom, nog een vierde man/vrouw, en we kunnen kaarten

c-moon schreef:
Zodus...

De MusicMeter Deelnemers (so far):
- herman
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- lebowski
- Toon1
- Lin
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebskia
- Paap_Floyd
- HiLL (eind middag weg)
- The Scientist
- deric raven

Afspraak: 03 MAART 2007, 12.00 cet, DEN BOSCH, La Place.

"café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:

AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café"

(overgenomen van "de organisatie")

Nodig:
- uw goed humeur

Wat nog?

Dit was de opgave.

ebisch
EBISCH niet ebskia

ebisch schreef:
EBISCH niet ebskia

Dat is ergens in c-moons post veranderd, wonderlijk

ebisch

I know Noooooooothing.....
(although I am not from Barcelona)

Sorry .. heb er géén verklaring voor !
't zal een kaboutertje geweest zijn.....

ebisch
herman schreef:
Ik moet ook afhaken, ben ik bang. Was er graag bijgeweest, maar ik doe die dag ook mee aan de wereldkampioenschappen pubquizzen in de Heineken Music Hall en ik denk niet dat mijn team het in dank afneemt als ik daar verstek laat gaan.

Vind het wel jammer, want Den Bosch is een fijne stad en het wordt ongetwijfeld een erg gezellige meeting.

misschien google ik nu scheel van de wijn, kan het me niet voostrellen, maar volgens mij is dat pas op 11 maart

De meeting is toch ook op 11 maart?

herman schreef:
De meeting is toch ook op 11 maart?

Nee !!! 3 maart !!

Je kan er dus WEL bij zijn, beste Herman

3 maart! Oh, dat verandert de zaak. Ik had al die tijd de 11e in mijn hoofd. Nouja, tot over anderhalve week dan.

Lin
whoohoo

herman schreef:
Ik moet ook afhaken, ben ik bang. Was er graag bijgeweest, maar ik doe die dag ook mee aan de wereldkampioenschappen pubquizzen in de Heineken Music Hall en ik denk niet dat mijn team het in dank afneemt als ik daar verstek laat gaan.

Aha, een zielsverwant! Een geweldige invulling van de maandagavond, hier in Heerlen tenminste! Ik doe bijna elke week mee, met wisselend succes.

Same here, ik doe het ook bijna elke maandagavond. Ons team is inmiddels best goed geworden: op elkaar ingespeeld en iedereen heeft zo wel zijn specialiteiten. Leuk om nog een pubquizzer hier aan te treffen!

c-moon schreef:

Aha..
Maar 't gaat em niet alleen om Popquizen hoor. hier wordt ook veel "algemene kwissen" gedaan, ... haast wekelijks ben ik van de partij.. we zijn met een tiental mensen waarruit - afhankelijk van wie zich vrij kunnen maken - een ploeg van 4, 5 of 6 deelnemers wordt samengesteld.. vaak ben ik erbij

Voor Popkwissen is het voor me vaak moeilijk om een ploeg bij mekaar te krijgen.. voor algemene kwissen mag ik me onder andere op de muziekronde toeleggen (en ook: informatica, politiek en strips)

Wij hebben een vast team van 5 mensen en een aantal vaste invallers. En ik ben inderdaad ook vooral van de muziek (en sport, beetje film, geschiedenis, topografie).

c-moon schreef:

Nee !!! 3 maart !!!

Bijna elke weekend was goed geweest of had ik gemaakte afspraken nog wel kunnen verzetten voor de MuMe Meeting maar uitgerekend 3 maart kan ik helaas niet

herman schreef:
Same here, ik doe het ook bijna elke maandagavond. Ons team is inmiddels best goed geworden: op elkaar ingespeeld en iedereen heeft zo wel zijn specialiteiten. Leuk om nog een pubquizzer hier aan te treffen!

(quote)

Wij hebben een vast team van 5 mensen en een aantal vaste invallers. En ik ben inderdaad ook vooral van de muziek (en sport, beetje film, geschiedenis, topografie).

We zijn meestal met een gelegenheidsteam, we hebben wel een vaste groep maar wie er mee doen wisselt per week. Daarnaast hebben we de vage neiging om onder verschillende teamnamen mee te doen waardoor we geen schijn van kans hebben in het algemeen klassement.

De muziekrondes vallen me bijna altijd tegen. Ik ken veel muziek, maar de fragmenten komen bijna nooit uit de genres waar ik veel naar luister, dus...

Ok. Ik ken ook wel aardig wat popmuziek, dus dat helpt wel. En we hebben er eentje die goed is in 80s, dus dat is ook wel fijn.

Onze quizmaster draait trouwens erg vaak Neil Young (de nr. 2 uit je topteam), maar die heb ik nog niet in een muziekronde gehoord.

herman schreef:
Ok. Ik ken ook wel aardig wat popmuziek, dus dat helpt wel. En we hebben er eentje die goed is in 80s, dus dat is ook wel fijn.

Onze quizmaster draait trouwens erg vaak Neil Young (de nr. 2 uit je topteam), maar die heb ik nog niet in een muziekronde gehoord.

Onze quizmaster draait normaal ook goede muziek in zijn kroeg (Dylan, Beatles, Neil Young), maar tijdens de muziekronde komt er dan muziek van Nelly Furtado of Belle Perez tevoorschijn, of een happy hardcore of r 'n b-nummer uit de jaren 90. Tja, en dan weet ik het niet en krijg ik ook nog eens de wind van voren van mijn teamgenoten (Je bent toch zo'n muziekkenner?).

Maar de muziekrondes worden samengesteld door de organisatie van Murphy's, dus daar heeft de kroegbaas geen invloed op.

Lin
El Ninjo schreef:
(quote)

Bijna elke weekend was goed geweest of had ik gemaakte afspraken nog wel kunnen verzetten voor de MuMe Meeting maar uitgerekend 3 maart kan ik helaas niet

jammer zeg!

Dus we zien jou op de meeting na die in Den Bosch, El Ninjo?

Cygnus schreef:

Maar de muziekrondes worden samengesteld door de organisatie van Murphy's, dus daar heeft de kroegbaas geen invloed op.

Klopt inderdaad. Maar toch zitten er wel goede dingen in hoor. Wel 's Bowie, Beatles, Stones, etc. gehoord, maar ook een hele ronde gitaarsolo's (dan krijg je dus Metallica, AC/DC, Bon Jovi en nog een paar blues- en hardrockfiguren). En ook een keer een punkronde met Ramones, ed.

herman schreef:

(quote)

Klopt inderdaad. Maar toch zitten er wel goede dingen in hoor. Wel 's Bowie, Beatles, Stones, etc. gehoord, maar ook een hele ronde gitaarsolo's (dan krijg je dus Metallica, AC/DC, Bon Jovi en nog een paar blues- en hardrockfiguren). En ook een keer een punkronde met Ramones, ed.

Die ronde met gitaarsolo's moet hier maar eens een keer voorbij komen! De leukste audioronde die ik heb meegemaakt was die keer dat we 10 geluidsfragmenten uit Amerikaanse films die in het Duits nagesynchroniseerd zijn te horen kregen.

Ja, die was wel heel erg ja. Heeft ons toen de overwinning gekocht.

herman schreef:

I hope so...zit er al iets in de planning?

SelmaDuim
herman schreef:
3 maart! Oh, dat verandert de zaak. Ik had al die tijd de 11e in mijn hoofd. Nouja, tot over anderhalve week dan.

Joepie!!! Herman komt toch!!!

El Ninjo schreef:
(quote)

I hope so...zit er al iets in de planning?

Volgens mij niet echt. Misschien iets in het noorden? Of in Gent?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:39 uur

geplaatst: vandaag om 07:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.