MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Omayyad
Paalhaas schreef:
Vroeger hadden we de Plato, maar die is al jaren dicht.

En vergeet Elpee niet... Dat vond ik altijd een zeer fijne platenzaak.

Half zes komt mij ook wel goed uit, wil een beetje op tijd naar huis (zoals het nu lijkt)

Wat de daginvulling betreft: bij mijn veel te korte gegidste bezoek, zag ik al snel hoe mooi de stad wel is, wat mij persoonlijk betreft, geniet ik liever van die stad, zowel zijn schoonheid als.. café's
... of beter nog: terrasjes !!!!!! Yihaa!

Maar.. als er een platenwinkelbezoek bij is .. ook goed hoor.. maar voor mij niet prioritair...

Eten: halfzes is idd. voor zowat iedereen haalbaar: niet?
Desnoods zet je het op 17 uur....

.....

c-moon schreef:
Wat de daginvulling betreft: bij mijn veel te korte gegidste bezoek, zag ik al snel hoe mooi de stad wel is, wat mij persoonlijk betreft, geniet ik liever van die stad, zowel zijn schoonheid als.. café's
... of beter nog: terrasjes !!!!!! Yihaa!

Maar.. als er een platenwinkelbezoek bij is .. ook goed hoor.. maar voor mij niet prioritair...

Eten: halfzes is idd. voor zowat iedereen haalbaar: niet?
Desnoods zet je het op 17 uur....

.....

Misschien is het een idee, om s'middags de groep op te delen in mensen die op platenjacht willen....en mensen die wat van de stad/terrasjes/cafeetjes willen genieten. Met 20 man een cd winkel in werkt niet zo goed

bonothecat schreef:
(quote)

Misschien is het een idee, om s'middags de groep op te delen in mensen die op platenjacht willen....en mensen die wat van de stad/terrasjes/cafeetjes willen genieten. Met 20 man een cd winkel in werkt niet zo goed

Goed idee...
En dat kunne we allemaal rustig bespreken daar aan "La Place" tussen pakweg 12 en 13 of tot en met van zodra iedereen er is

Ok, de reservering is gemaakt (Viel nog niet mee met 20 personen 1 dag tevoren). Hier gaan we eten. Omdat het nogal een grote groep is zou de beste man graag hebben dat we al om 5 uur komen. Mij lijkt dat prima, we hebben tevoren immers 5 uur de tijd, ruim voldoende om de nodige cultuur te snuiven/cd's te kopen/terrasjes te pikken, lijkt me. Iedereen akkoord?

bonothecat schreef:
(quote)

Zoals ik dus al zei, is er niet zoveel mogelijkheid tot platenjacht... :/

Wilde liever om kwart over 5, in een ander restaurant is dat nog mogelijk ........nee natuurlijk prima. Bedankt alvast voor de moeite

Ziet er heel goed uit, Paalhaas!
En als we er al om 17 uur zijn kunnen we ook van nog van de 'voordelige' Dagschotel (tot half zeven las ik) genieten zie ik

Top !!!

c-moon schreef:
Ziet er heel goed uit, Paalhaas!
En als we er al om 17 uur zijn kunnen we ook van nog van de 'voordelige' Dagschotel (tot half zeven las ik) genieten zie ik

Top !!!

De dagschotel gaat soms niet in het weekend op.....die stomme ollanders

Omayyad
Paalhaas schreef:
Ok, de reservering is gemaakt (Viel nog niet mee met 20 personen 1 dag tevoren). Hier gaan we eten. Omdat het nogal een grote groep is zou de beste man graag hebben dat we al om 5 uur komen. Mij lijkt dat prima, we hebben tevoren immers 5 uur de tijd, ruim voldoende om de nodige cultuur te snuiven/cd's te kopen/terrasjes te pikken, lijkt me. Iedereen akkoord?

bonothecat schreef:
(quote)

De dagschotel gaat soms niet in het weekend op.....die stomme ollanders

Ach... nu, ja we vinden vast wel iets naar onze gading...
Trouwens niks 'stomme ollanders' hoor, da's hier net zo.. Ikke had daar weer even niet aan gedacht
Silly me!

Ik heb er wel zin in!
Ticketje Mechelen-Den Bosch Heen/Terug ben ik al gaan kopen toen ik van school kwam, dus morgen recht naar het perron.. de trein op en.. een kleine 2 uur later ben ik Den Bosch...

SelmaDuim
Prima geregeld Paalhaas! Ik heb er zin in.

Paalhaas schreef:

Hartstikke goed!

ebisch
Paalhaas schreef:

Ambiance: romantisch

Wie wil er alvast reserveren om naast me te komen zitten?

ebisch schreef:
(quote)

Ambiance: romantisch

Wie wil er alvast reserveren om naast me te komen zitten?

Lol! Ik zag het ook

Ik word nog wel even onaangenaam verrast door het feit dat de NS net dit weekend heeft uitgekozen om aan het spoor te werken, waardoor er op een deel van mijn traject geen treinen rijden en ik deels op de bus ben aangewezen...

Cygnus schreef:
Ik word nog wel even onaangenaam verrast door het feit dat de NS net dit weekend heeft uitgekozen om aan het spoor te werken, waardoor er op een deel van mijn traject geen treinen rijden en ik deels op de bus ben aangewezen...

Oei da's minder, of zoals 'mijn leerlingen' zouden zeggen: 'dat zuigt'

:--)

c-moon schreef:
(quote)

Oei da's minder, of zoals 'mijn leerlingen' zouden zeggen: 'dat zuigt'

:--)

Dat zuigt zeker! dat ik wat meer reistijd kwijt ben, alla, maar met een beetje pech haal je 12.00 in DB niet...

Het zal wel loslopen. Zorg in ieder geval dat je iemands nummer hebt voor als het uit de klauwen loopt. Mijn nummer is, nogmaals, 06-12540526.

Paalhaas schreef:
Het zal wel loslopen. Zorg in ieder geval dat je iemands nummer hebt voor als het uit de klauwen loopt. Mijn nummer is, nogmaals, 06-12540526.

Dat zal ook wel. Ik heb de nummers van Bonothecat, Omayyad en jou, dus als er wat is meld ik me wel...

Paalhaas schreef:

Stalken, stalken, stalken

Oei, ik zie nu dat we om 17.00 uur gaan eten. Ik meende dat we om 12. 00 uur gingen eten. Moet wel eind van de middag weg; heb 's avonds verplichtingen.

Klasse geregeld Teun!
Ik heb er zin in

SelmaDuim
Ik kreeg net een berichtje van Herman dat hij er helaas niet bij kan zijn morgen. Erg jammer.

Omayyad
SelmaDuim schreef:
Ik kreeg net een berichtje van Herman dat hij er helaas niet bij kan zijn morgen. Erg jammer.

Potverdorie!

ebisch
Jammer...

Jammer hoor...
Toen waren er nog maar 21.
Ik ga even mijn route uitstippelen.

Lin
ik zie nu dat er al een hoop dingen geregeld zijn, eten enzo...maar moet helaas afzeggen....door persoonlijke omstandigheden lukt t gewoon even niet om naar den bosch te komen....wel heel veel plezier iig, ik zal aan jullie denken en ben er de volgende keer echt wel bij!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:23 uur

geplaatst: vandaag om 18:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.