De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2007, 20:34 uur
Lin schreef:
ik zie nu dat er al een hoop dingen geregeld zijn, eten enzo...maar moet helaas afzeggen....door persoonlijke omstandigheden lukt t gewoon even niet om naar den bosch te komen....wel heel veel plezier iig, ik zal aan jullie denken en ben er de volgende keer echt wel bij!
ik zie nu dat er al een hoop dingen geregeld zijn, eten enzo...maar moet helaas afzeggen....door persoonlijke omstandigheden lukt t gewoon even niet om naar den bosch te komen....wel heel veel plezier iig, ik zal aan jullie denken en ben er de volgende keer echt wel bij!
Sterkte Linnie, we doen wel alsof je erbij bent.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 20:36 uur
Lin schreef:
Jammer, Lin. We zullen aan je denken !
En er komt zeer zeker wel een volgende keer, dat moét gewoon!
0
geplaatst: 2 maart 2007, 21:17 uur
Jammer Lin, we zullen inderdaad aan je denken!
En die volgende keer komt er zeer zeker.
En die volgende keer komt er zeer zeker.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 21:56 uur
lief, al die sippe gezichtjes...maar echt, bij de volgende meeting kom ik jullie allemaal weer lastigvallen 

0
SelmaDuim
geplaatst: 2 maart 2007, 22:00 uur
Mocht jij je toch nog bedenken, dan weet je ons te vinden! 

0
geplaatst: 2 maart 2007, 22:58 uur
Lin , Ik zie hier dat je op MuMe een zeer en geliefd en gerespecteerd persoon bent. Sterkte
0
Omayyad
geplaatst: 2 maart 2007, 23:58 uur
Lin schreef:

0
ebisch
geplaatst: 3 maart 2007, 00:30 uur
wat ben ik blij dat SelmaDuim niet ook afgezegd heeft, zit ik daar anders helemaal alleen opgescheept met 20 of iets mannen.. in zo'n romantisch restaurant
... 
nou ja.. tot morgen allemaal.
... 
nou ja.. tot morgen allemaal.

0
geplaatst: 3 maart 2007, 02:26 uur
Cygnus schreef:
Ff een complete update:
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- Toon1
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebisch
- Paap_Floyd
- The Scientist
- deric raven
- BoordAppel
- Hammerhead
- Pellie (eind middag weg)
- Cygnus
18 man/vrouw al!
Ff een complete update:
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- Toon1
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebisch
- Paap_Floyd
- The Scientist
- deric raven
- BoordAppel
- Hammerhead
- Pellie (eind middag weg)
- Cygnus
18 man/vrouw al!
0
Sietse
geplaatst: 3 maart 2007, 10:06 uur
ebisch schreef:

Ambiance: romantisch
Wie wil er alvast reserveren om naast me te komen zitten?
(quote)

Ambiance: romantisch
Wie wil er alvast reserveren om naast me te komen zitten?

Bij deze

0
Sietse
geplaatst: 3 maart 2007, 10:06 uur
En mensen ik moet jullie helaas teleurstellen, ik ben er wel bij.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 10:10 uur
En ik ben wat later want ik heb me verslapen. Het gaat om een minuut om 6 à 10 

0
geplaatst: 3 maart 2007, 10:40 uur
Ik heb me ook verslapen, maar ik had een veiligheidsmarge ingebouwd, dus er is niks aan de hand. 

0
geplaatst: 3 maart 2007, 11:33 uur
Oei, heb ik me toch ook verslapen 
Maar gelukkig hoef ik pas om 11.45 uur de bus te pakken
Mazzelaar

Maar gelukkig hoef ik pas om 11.45 uur de bus te pakken
Mazzelaar

0
geplaatst: 3 maart 2007, 16:02 uur
SelmaDuim schreef:
Ik kreeg net een berichtje van Herman dat hij er helaas niet bij kan zijn morgen. Erg jammer.
Ik kreeg net een berichtje van Herman dat hij er helaas niet bij kan zijn morgen. Erg jammer.

Ja, ik baal er wel van.
Ik word al bijna twee weken geteisterd door hoofdpijn, koorts, griepaanvallen en ben inmiddels dermate verzwakt (flink afgevallen ook), dat een tochtje naar de supermarkt in de straat al een uitputtingsslag is, laat staan een meeting 100 kilometer verderop. Maar goed, veel plezier iedereen!
Ik hoop hier vanavond of morgen enthousiaste verhalen te kunnen lezen. 
0
geplaatst: 3 maart 2007, 16:05 uur
herman schreef:
Maar goed, veel plezier iedereen!
(quote)
Maar goed, veel plezier iedereen!
ik ook

kreeg net al een lief smsje van Cat, ben er zeker weer bij next time

0
geplaatst: 3 maart 2007, 16:20 uur
Ik ook, Cat is een schat. 
Wel opzienbarend trouwens dat er in Den Bosch zo weinig goede platenzaken zijn, schijnbaar.

Wel opzienbarend trouwens dat er in Den Bosch zo weinig goede platenzaken zijn, schijnbaar.

0
geplaatst: 3 maart 2007, 18:36 uur
herman schreef:
Ja, ik baal er wel van.
Ik word al bijna twee weken geteisterd door hoofdpijn, koorts, griepaanvallen en ben inmiddels dermate verzwakt (flink afgevallen ook), dat een tochtje naar de supermarkt in de straat al een uitputtingsslag is, laat staan een meeting 100 kilometer verderop.
Klinkt niet erg gezond.Al bij dokter geweest? Beterschap! (quote)
Ja, ik baal er wel van.
Ik word al bijna twee weken geteisterd door hoofdpijn, koorts, griepaanvallen en ben inmiddels dermate verzwakt (flink afgevallen ook), dat een tochtje naar de supermarkt in de straat al een uitputtingsslag is, laat staan een meeting 100 kilometer verderop. 
0
geplaatst: 3 maart 2007, 18:47 uur
Nee, ik ben te eigenwijs voor de dokter, denk altijd dat het wel meevalt. Zelfs een keer met 39+ koorts gaan werken. 
Maar maandag moet het er maar van komen.

Maar maandag moet het er maar van komen.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 21:38 uur
Het eerste bericht na afloop van de meeting (ten minste wat mij betreft). Het was weer erg geslaagd
.....vervolg berichten volgen. Misschien gaat Sietse hier ook zijn bekentenis wel doen 
.....vervolg berichten volgen. Misschien gaat Sietse hier ook zijn bekentenis wel doen 
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 maart 2007, 21:42 uur
Wij zijn ook weer veilig thuis! Het was zeker erg geslaagd! 
Jammer dat we Lin, Herman en Linnie moesten missen.
En die bekentenis van Sietse.... oeioeioei!!!

Jammer dat we Lin, Herman en Linnie moesten missen.
En die bekentenis van Sietse.... oeioeioei!!!

* denotes required fields.