MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Lin schreef:
ik zie nu dat er al een hoop dingen geregeld zijn, eten enzo...maar moet helaas afzeggen....door persoonlijke omstandigheden lukt t gewoon even niet om naar den bosch te komen....wel heel veel plezier iig, ik zal aan jullie denken en ben er de volgende keer echt wel bij!
Sterkte Linnie, we doen wel alsof je erbij bent.

SelmaDuim
Lin!

Lin schreef:
ik zie nu dat er al een hoop dingen geregeld zijn, eten enzo...maar moet helaas afzeggen....door persoonlijke omstandigheden lukt t gewoon even niet om naar den bosch te komen....wel heel veel plezier iig, ik zal aan jullie denken en ben er de volgende keer echt wel bij!

Jammer, Lin. We zullen aan je denken !
En er komt zeer zeker wel een volgende keer, dat moét gewoon!

ebisch
nou

....en sterkte

Jammer Lin, we zullen inderdaad aan je denken!

En die volgende keer komt er zeer zeker.

Lin
lief, al die sippe gezichtjes...maar echt, bij de volgende meeting kom ik jullie allemaal weer lastigvallen

SelmaDuim
Mocht jij je toch nog bedenken, dan weet je ons te vinden!

Lin
ik weet t....lief

Lin , Ik zie hier dat je op MuMe een zeer en geliefd en gerespecteerd persoon bent. Sterkte

Lin helaas.
Soms zijn er meer dingen in de wereld dan MuMe.

Omayyad
Lin schreef:

ebisch
wat ben ik blij dat SelmaDuim niet ook afgezegd heeft, zit ik daar anders helemaal alleen opgescheept met 20 of iets mannen.. in zo'n romantisch restaurant
(afbeelding)...
nou ja.. tot morgen allemaal.

Veel plezier morgen!!!!

Cygnus schreef:
Ff een complete update:

- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- Toon1
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebisch
- Paap_Floyd
- The Scientist
- deric raven
- BoordAppel
- Hammerhead
- Pellie (eind middag weg)
- Cygnus

18 man/vrouw al!

Sietse
ebisch schreef:
(quote)

Ambiance: romantisch

Wie wil er alvast reserveren om naast me te komen zitten?

Bij deze

Sietse
En mensen ik moet jullie helaas teleurstellen, ik ben er wel bij.

En ik ben wat later want ik heb me verslapen. Het gaat om een minuut om 6 à 10

Ik heb me ook verslapen, maar ik had een veiligheidsmarge ingebouwd, dus er is niks aan de hand.

Oei, heb ik me toch ook verslapen
Maar gelukkig hoef ik pas om 11.45 uur de bus te pakken

Mazzelaar

SelmaDuim schreef:
Ik kreeg net een berichtje van Herman dat hij er helaas niet bij kan zijn morgen. Erg jammer.

Ja, ik baal er wel van. Ik word al bijna twee weken geteisterd door hoofdpijn, koorts, griepaanvallen en ben inmiddels dermate verzwakt (flink afgevallen ook), dat een tochtje naar de supermarkt in de straat al een uitputtingsslag is, laat staan een meeting 100 kilometer verderop.

Maar goed, veel plezier iedereen! Ik hoop hier vanavond of morgen enthousiaste verhalen te kunnen lezen.

Lin
herman schreef:
(quote)

Maar goed, veel plezier iedereen! Ik hoop hier vanavond of morgen enthousiaste verhalen te kunnen lezen.

ik ook

kreeg net al een lief smsje van Cat, ben er zeker weer bij next time

Ik ook, Cat is een schat.

Wel opzienbarend trouwens dat er in Den Bosch zo weinig goede platenzaken zijn, schijnbaar.

herman schreef:
(quote)

Ja, ik baal er wel van. Ik word al bijna twee weken geteisterd door hoofdpijn, koorts, griepaanvallen en ben inmiddels dermate verzwakt (flink afgevallen ook), dat een tochtje naar de supermarkt in de straat al een uitputtingsslag is, laat staan een meeting 100 kilometer verderop.

Klinkt niet erg gezond.Al bij dokter geweest? Beterschap!

Nee, ik ben te eigenwijs voor de dokter, denk altijd dat het wel meevalt. Zelfs een keer met 39+ koorts gaan werken.

Maar maandag moet het er maar van komen.

Het eerste bericht na afloop van de meeting (ten minste wat mij betreft). Het was weer erg geslaagd .....vervolg berichten volgen. Misschien gaat Sietse hier ook zijn bekentenis wel doen

SelmaDuim
Wij zijn ook weer veilig thuis! Het was zeker erg geslaagd!

Jammer dat we Lin, Herman en Linnie moesten missen.

En die bekentenis van Sietse.... oeioeioei!!!

Yak
Was weer erg gezellig, mensen!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:00 uur

geplaatst: vandaag om 20:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.