De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
clutch
geplaatst: 24 augustus 2007, 20:09 uur
Karizma: 4
Doe geen moeite, het wordt toch nooit wat gezien de honderden misbaksels van avatars die ik van jou voorbij heb zien komen.
Doe geen moeite, het wordt toch nooit wat gezien de honderden misbaksels van avatars die ik van jou voorbij heb zien komen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 augustus 2007, 20:46 uur
clutch schreef:
Karizma: 4
Bruce Lee racist Karizma: 4

(volgens mij heb je de avatar van ettettummu gestolen. Waarom als ik vragen mag?)
4
0
geplaatst: 24 augustus 2007, 21:14 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(volgens mij heb je de avatar van ettettummu gestolen. Waarom als ik vragen mag?)
deze snap ik niet.(volgens mij heb je de avatar van ettettummu gestolen. Waarom als ik vragen mag?)
clutch heeft Division Bell.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 augustus 2007, 21:21 uur
ettettummu schreef:
clutch heeft Division Bell.
Al inmiddels veranderd zie ik...(quote)
deze snap ik niet.clutch heeft Division Bell.
Ik kan ook verward zijn met een andere user.
0
geplaatst: 24 augustus 2007, 21:42 uur
Reakwon the chef: 7.5
Karizma_Turk: 6
Feeder: 8
Jamaican: 9
Karizma_Turk: 6
Feeder: 8
Jamaican: 9
0
geplaatst: 25 augustus 2007, 00:09 uur
0
geplaatst: 25 augustus 2007, 00:21 uur
aERodynamIC schreef:
Kwam die klap zo hard aan?
(quote)
Kwam die klap zo hard aan?

Een beving van 4 op de schaal van Richter is nog niet een hele grote ramp, dus het viel wel mee.

0
geplaatst: 25 augustus 2007, 18:41 uur
4 (ondanks dat ik het een 5* prachtalbum vind: ik ben ook niet zo van de hoesjes als avatar)
0
geplaatst: 25 augustus 2007, 18:51 uur
Feeder schreef:
je bent nochtans een toffe peer)
je bent nochtans een toffe peer)
en zelfs dat weet je niet

ow, de jouwe 8 (maar ik ga je hier verder nooit meer volgen op de site na deze beoordeling
).
0
Feeder
geplaatst: 25 augustus 2007, 18:55 uur
aERodynamIC schreef:
ow, de jouwe 8 (maar ik ga je hier verder nooit meer volgen op de site na deze beoordeling
).
(quote)

).Gelukkig maar, nu moet ik eindelijk niet meer over m'n schouder loeren uit vrees voor die achtervolg-gekke-aERo

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.