De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 18:16 uur
Lennonlover schreef:
Neen, liever niet. Maar je bent aardig op weg. Een beetje stekelig vandaag? Het was just a joke hoor
Ik zal je een 10 geven voor jou nieuwe avatar, om het goed te maken!
(quote)
Neen, liever niet. Maar je bent aardig op weg. Een beetje stekelig vandaag? Het was just a joke hoor

Ik zal je een 10 geven voor jou nieuwe avatar, om het goed te maken!
Oh sorry,jah daar heb je dus de
avartar voor
,en dat heb je dus soms he met berichten op internet,als je niet iemands stem hoort weet je niet altijd of het een grap is of niet,ik vond het al zo vreemd joh haha nogmaals mijn excusesKarIsma: 6,5 mooie avartar maar nogal cliche Montana overal gebruiken
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 18:21 uur
schizodeclown schreef:
avartar voor
,en dat heb je dus soms he met berichten op internet,als je niet iemands stem hoort weet je niet altijd of het een grap is of niet,ik vond het al zo vreemd joh haha nogmaals mijn excuses
KarIsma: 6,5 mooie avartar maar nogal cliche Montana overal gebruiken
(quote)
avartar voor
,en dat heb je dus soms he met berichten op internet,als je niet iemands stem hoort weet je niet altijd of het een grap is of niet,ik vond het al zo vreemd joh haha nogmaals mijn excusesKarIsma: 6,5 mooie avartar maar nogal cliche Montana overal gebruiken
het is je vergeven......
!groetjes van jou lieftallige lennoncocksucker
vond ik wel goed gevonden
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 19:32 uur
schizodeclown schreef:
Wat lul jij nou ik vraag wat de redenen zijn waarom die avartar niet mooi is,nou onduidelijkheid werd er me verteld dat zag ik nog niet zo aangezien ik het plaatje zelf wel goed herken,en die vorige was leuker nou zijn mening maar kan,fuck sakes ik geef hier al zo vaak mijn mening dit is wel een heel vreemde opmerking,geef eens wat concrete voorbeelden Lennonpijpslet moet ik soms een 2e Jean Maurice worden ofzo??
Wat lul jij nou ik vraag wat de redenen zijn waarom die avartar niet mooi is,nou onduidelijkheid werd er me verteld dat zag ik nog niet zo aangezien ik het plaatje zelf wel goed herken,en die vorige was leuker nou zijn mening maar kan,fuck sakes ik geef hier al zo vaak mijn mening dit is wel een heel vreemde opmerking,geef eens wat concrete voorbeelden Lennonpijpslet moet ik soms een 2e Jean Maurice worden ofzo??
Die Schizo.
0
handsome_devil
geplaatst: 28 augustus 2007, 19:35 uur
karizma: 6
schizo: 2
levenvergeten: 6
lennonlover: 5
hill: 6,5
lukas: een plaatje dat nog steeds niet verveelt, 10
schizo: 2
levenvergeten: 6
lennonlover: 5
hill: 6,5
lukas: een plaatje dat nog steeds niet verveelt, 10
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 19:36 uur
Hahaha, geweldig!

hd: 7
Lukas: 9 (echt helemaal geweldig, je voelt Grover er gewoon naast staan)
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 16:56 uur
milan: 6
Nicolage Rico: 7
lennonlover: 6.5
Schizodeclown: 8.5
Nicolage Rico: 7
lennonlover: 6.5
Schizodeclown: 8.5
0
The Deftone
geplaatst: 31 augustus 2007, 19:04 uur
lennonlover: 9
bbaad: 8
arno: 8.5
Reakwon the chef: 6
bbaad: 8
arno: 8.5
Reakwon the chef: 6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.