MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar

zoeken in:
voltazy
10

voltazy schreef:
10

voltazy: 8

basketballerke
7

Sense and simplicity

jeko
[quote]bbaadd schreef:
6.5 wat is het ?
Ik vond het weer tijd voor een nieuwe [/quote

Ik zou zeggen een dode maan!

Jamaican
7

een 9 voor pepe

clutch
8

Raekwon the chef
6, irritante gast

Spijtoptant
Die van jou ziet er ook niet al te sympathiek uit, Raekwon, en zijn kin lijkt op een scrotum.

5

voltazy
Spijtoptant schreef:
Die van jou ziet er ook niet al te sympathiek uit, Raekwon, en zijn kin lijkt op een scrotum.

5

ik heb daar 3 seizoenen family guy voor moeten kijken om dat door te hebben

spijtoptant: 5

sorry, maar ik vind de nieuwe Einstürzende Neubauten hoes niet bepaald mooi.
beetje een rommeltje (niet echt duidelijk), maar past misschien wel goed bij de muziek.

Spijtoptant
voltazy schreef:

sorry, maar ik vind de nieuwe Einstürzende Neubauten hoes niet bepaald mooi.

Ik ook niet. Ik vind de hoezen van de albums van de Neubauten overigens over het algemeen niet mooi.
Maar de webmaster van neubauten.org heeft alle supporters gevraagd om reclame voor het nieuwe album te maken, en aangezien het hier geen reclamesite is, en ik dus niet om de haverklap de nieuwe CD wil gaan promoten met tekst, heb ik voor visuele herkenning gekozen.

(en bij deze éénmalige tekstuele reclame laat ik het dan ook)

voltazy
Spijtoptant schreef:
(quote)

Ik ook niet. Ik vind de hoezen van de albums van de Neubauten overigens over het algemeen niet mooi.
Maar de webmaster van neubauten.org heeft alle supporters gevraagd om reclame voor het nieuwe album te maken, en aangezien het hier geen reclamesite is, en ik dus niet om de haverklap de nieuwe CD wil gaan promoten met tekst, heb ik voor visuele herkenning gekozen.

(en bij deze éénmalige tekstuele reclame laat ik het dan ook)

, ik zal zien of ik het album kan beluisteren dan heeft het misschien een klein beetje geholpen al sowieso.

bij de 5 een plus punt punt voor het doel en zodoende een 6 nu...

10, wat een coole Avatar!!!

lambf
6,5

basketballerke
9

Hey, heb je een nieuwe Avatar Basketballerke? In ieder geval best leuk, een 8,5.

hehe

Jazper: 5.5

voltazy
8, 1675643738

gewoon een 9

voltazy
bbaadd schreef:

gewoon een 9

vooruit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:52 uur

geplaatst: vandaag om 04:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.