De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2008, 10:06 uur
Spijtoptant schreef:
War
What is it good for?
Absolutely nothing
Say it again
en de film van Spielberg was ook niet erg sterk, maar dat is irrelevant.
Toch een 7, want het plaatje is mooi.
War
What is it good for?
Absolutely nothing
Say it again
en de film van Spielberg was ook niet erg sterk, maar dat is irrelevant.
Toch een 7, want het plaatje is mooi.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.

Overigens is het de cover van de score van John Williams.
http://www.musicmeter.nl/al...
0
geplaatst: 12 april 2008, 12:10 uur
Absoluut een welverdiende 8 voor The Deftone, erg mooie avatar! 
8

8
0
geplaatst: 12 april 2008, 16:30 uur
8,4
zelf een nieuw duo gekozen (nog beter dan the Fresh Prince en Jazzy Jeff) namelijk Madvillain: MF Doom en Madlib. Het hoe en waarom achter deze avatar heb ik in het topic waarom deze avatar? gezet.
zelf een nieuw duo gekozen (nog beter dan the Fresh Prince en Jazzy Jeff) namelijk Madvillain: MF Doom en Madlib. Het hoe en waarom achter deze avatar heb ik in het topic waarom deze avatar? gezet.
0
geplaatst: 12 april 2008, 17:14 uur
De techniek staat voor ons allen ter beschikking, daarom een 10 met mega +++
0
Sven Bersee
geplaatst: 12 april 2008, 19:49 uur
8,3.
Mijn nieuwe avatar is een foto van Raymond Rutting. Ik sprak hem gisteren in Castricum en binnenkort maken we een afspraak om een dagje met hem mee te lopen.
Mijn nieuwe avatar is een foto van Raymond Rutting. Ik sprak hem gisteren in Castricum en binnenkort maken we een afspraak om een dagje met hem mee te lopen.
0
Sven Bersee
geplaatst: 12 april 2008, 20:03 uur
9,6
Je ziet het al vaak genoeg dat een zwart iemand op de foto wordt gezet voor een witte achtergrond. Raymond Rutting is het sowieso met je keuze voor een donkere achtergrond bij een donker hoofd eens.
Je ziet het al vaak genoeg dat een zwart iemand op de foto wordt gezet voor een witte achtergrond. Raymond Rutting is het sowieso met je keuze voor een donkere achtergrond bij een donker hoofd eens.
0
geplaatst: 13 april 2008, 03:01 uur
Het is toch iedere keer wat, dat je zolang op je cijfer moet wachten. Daarom een 17+++.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.