MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar

zoeken in:
Spijtoptant
Nieuwsgierigheid deed me googlen, 't Is Neptunus !

tangmaster
Spijtoptant schreef:
Nieuwsgierigheid deed me googlen, 't Is Neptunus !

THERE YOU ARE. niet al te ver hier vandaan.

WernerGSF
9.8

Sir Spamalot (crew)
WernerGSF: 8

tangmaster: 9

Het valt me de laatste tijd op dat woensdagavond de minste avond is voor deze rubriek. Wat hier van de reden is weet ik niet? Het kan toch niet zijn dat iedereen dan murw geslagen is of zo...

Derhalve voor Wassup ! een dikke 16 +, want het is zo heerlijk voor het slapen gaan.

8 vind em minder dan de vorige.....

En die Rhythm & Poetry maar wachten en wachten en wachten en wachten en nog eens wachten op het wachten of er misschien nog ooit een cijfer zal komen voor zijn avatar wat hij gebruikt op deze pracht site met de naam Musicmeter die wel erg uniek is in zijn soort, want wat je daar kan lezen en mee kan maken is met geen pen te beschrijven en daarom wordt het toetsenbord maar van stal gehaald om deze user met dubbele naam een mooi cijfer te geven die tijdens de vergadering is vastgesteld op de waarde die het verdient om hier te worden vermeld om zo deze user niet met lege handen naar huis te sturen, omdat er van uit gegaan wordt dat hij al thuis is, daarom bij deze een 10 met een mega super de luxe plus waar gratis een turbo bij zit voor net dat stukje meer vermogen.

tangmaster
Wachten? Waarop? nog 9

WernerGSF
6. waarom een nieuwe?

DonDijk
5
waarom deze nog steeds?
mijn held

koenenbw
6

WernerGSF
DonDijk schreef:
waarom deze nog steeds?

omdat ik constant tienen krijg

9.5 voor koenenbw

tangmaster
7 + 2 + 2 - 4 +3 - 5 =

DonDijk
5!

tangmaster schreef:
7 + 2 + 2 - 4 +3 - 5 =

Dat is iets heel anders dan 8+2=

pi x phi x 2 - 0,92 =

WernerGSF schreef:
6. waarom een nieuwe?

Omdat ik de oude een beetje zat was.

9,7 leeuwen zijn erg mooie beesten

tangmaster
8

7.25

8+ Is dit Ad Visser van Toppop?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.