De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 23 april 2008, 21:12 uur
Nieuwsgierigheid deed me googlen, 't Is Neptunus !
0
tangmaster
geplaatst: 23 april 2008, 21:14 uur
Spijtoptant schreef:
THERE YOU ARE. niet al te ver hier vandaan.
0
geplaatst: 23 april 2008, 23:28 uur
Het valt me de laatste tijd op dat woensdagavond de minste avond is voor deze rubriek. Wat hier van de reden is weet ik niet? Het kan toch niet zijn dat iedereen dan murw geslagen is of zo...
Derhalve voor Wassup ! een dikke 16 +, want het is zo heerlijk voor het slapen gaan.
Derhalve voor Wassup ! een dikke 16 +, want het is zo heerlijk voor het slapen gaan.
0
geplaatst: 24 april 2008, 13:18 uur
En die Rhythm & Poetry maar wachten en wachten en wachten en wachten en nog eens wachten op het wachten of er misschien nog ooit een cijfer zal komen voor zijn avatar wat hij gebruikt op deze pracht site met de naam Musicmeter die wel erg uniek is in zijn soort, want wat je daar kan lezen en mee kan maken is met geen pen te beschrijven en daarom wordt het toetsenbord maar van stal gehaald om deze user met dubbele naam een mooi cijfer te geven die tijdens de vergadering is vastgesteld op de waarde die het verdient om hier te worden vermeld om zo deze user niet met lege handen naar huis te sturen, omdat er van uit gegaan wordt dat hij al thuis is, daarom bij deze een 10 met een mega super de luxe plus waar gratis een turbo bij zit voor net dat stukje meer vermogen.
0
geplaatst: 24 april 2008, 14:26 uur
0
geplaatst: 24 april 2008, 14:36 uur
WernerGSF schreef:
6. waarom een nieuwe?
6. waarom een nieuwe?
Omdat ik de oude een beetje zat was.
9,7 leeuwen zijn erg mooie beesten
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.