De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2008, 14:48 uur
9,1 neen, dit is uit Fear and Loathing in Las Vegas van Terry Gilliam
0
geplaatst: 24 april 2008, 17:44 uur
Gerards Dream schreef:
En die Rhythm & Poetry maar wachten en wachten en wachten en wachten en nog eens wachten op het wachten of er misschien nog ooit een cijfer zal komen voor zijn avatar wat hij gebruikt op deze pracht site met de naam Musicmeter die wel erg uniek is in zijn soort, want wat je daar kan lezen en mee kan maken is met geen pen te beschrijven en daarom wordt het toetsenbord maar van stal gehaald om deze user met dubbele naam een mooi cijfer te geven die tijdens de vergadering is vastgesteld op de waarde die het verdient om hier te worden vermeld om zo deze user niet met lege handen naar huis te sturen, omdat er van uit gegaan wordt dat hij al thuis is, daarom bij deze een 10 met een mega super de luxe plus waar gratis een turbo bij zit voor net dat stukje meer vermogen.
En die Rhythm & Poetry maar wachten en wachten en wachten en wachten en nog eens wachten op het wachten of er misschien nog ooit een cijfer zal komen voor zijn avatar wat hij gebruikt op deze pracht site met de naam Musicmeter die wel erg uniek is in zijn soort, want wat je daar kan lezen en mee kan maken is met geen pen te beschrijven en daarom wordt het toetsenbord maar van stal gehaald om deze user met dubbele naam een mooi cijfer te geven die tijdens de vergadering is vastgesteld op de waarde die het verdient om hier te worden vermeld om zo deze user niet met lege handen naar huis te sturen, omdat er van uit gegaan wordt dat hij al thuis is, daarom bij deze een 10 met een mega super de luxe plus waar gratis een turbo bij zit voor net dat stukje meer vermogen.
Goh, ben ik blij dat ik moest werken en niet gemerkt heb dat ik anders zo lang had moeten wachten.
Zie dat jij ook al een tijd op je punt aan het wachten bent. Ik kan het niet zo mooi als jouw omschrijven. Wachten word beloond zegt men, nou vooruit bij deze:
10
0
geplaatst: 24 april 2008, 21:44 uur
Oké...ik was aanvankelijk wat te kortzichtig.....Inmiddels ken ik het verhaal achter die mysterieuze figuur met het masker....Wat blijkt, hij draagt een masker omdat hij heel wat teleurstellingen in zijn leven heeft moeten verwerken (waaronder de dood van zijn geliefde broer). Hij zit emotioneel in de knoop en daarom doe je veel blingbling om en maak je clips met veel schaars geklede dames (ook wel 'bitches' genoemd). Dat verzacht de pijn namelijk. En die nette meneer op de voorgrond dat is zijn producer. En ook goede vriend die hem beschermt tegen de boze buitenwereld.....en zo zit er een heel verhaal achter deze avatar.......ik ben diep ontroerd:
10+
10+
0
geplaatst: 24 april 2008, 21:48 uur
Ik denk dat de bling bling en bitches bij deze gemaskerde heer nog wel meevallen in de clip 

0
geplaatst: 24 april 2008, 21:59 uur
Even 2 clips van MF Doom, met de vraag of Chameleon Day het aantal 'bitches' wil tellen. En dan mag hij het van mij nog vermenigvuldigen met het aantal bling bling sieraden.
http://www.youtube.com/watch?v=hL5cun2kQ6M
&
http://www.youtube.com/watch?v=pwmeMXMfAT8
Reijersen: 8,5
http://www.youtube.com/watch?v=hL5cun2kQ6M
&
http://www.youtube.com/watch?v=pwmeMXMfAT8
Reijersen: 8,5
0
Harco
geplaatst: 24 april 2008, 22:00 uur
Chameleon Day: Alleen maken zij geen bling bling en bitches clips. 
Wel leuk dat je het verhaal hebt gelezen, haha.

Wel leuk dat je het verhaal hebt gelezen, haha.
0
geplaatst: 24 april 2008, 22:19 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Even 2 clips van MF Doom, met de vraag of Chameleon Day het aantal 'bitches' wil tellen. En dan mag hij het van mij nog vermenigvuldigen met het aantal bling bling sieraden.
Oké...ik ben nog steeds te kortzichtig....De mystery man is een atypische HipHopper, lijkt wel.....Misschien heeft hij wel al zijn bling bling moeten omsmelten om zijn gezicht te kunnen bedekken....sneu toch voor hem....Of misschien dat zijn tere huidje al dat geblink niet aankan...wie weet, ik in ieder geval niet.....En die 'bitches'?....Misschien voelt hij zich meer aangetrokken tot zijn producer?....of die bitches willen niet .... je wilt toch recht in het gezicht van die jongen kijken. Voor je het weet word je tegen je zin 'gepimpt'.
Tja, ik weet het ook niet hoor....maar wat ik wel weet, is dat dit avatar uitermate boeiend is:
15+
0
geplaatst: 24 april 2008, 22:22 uur
O, sorry Harco....nou vergeet ik jou helemaal....mmmm....:
5
Toch wel vaag. Zit die te blowen?...wie is het?...zit er ook een heel verhaal achter deze meneer?...ik durf niks meer te zeggen hoor...
5
Toch wel vaag. Zit die te blowen?...wie is het?...zit er ook een heel verhaal achter deze meneer?...ik durf niks meer te zeggen hoor...
0
geplaatst: 24 april 2008, 23:08 uur
16+++ Voor mijn grote vriend WernerGSF, die nog steeds in de wolken is.
0
geplaatst: 25 april 2008, 07:15 uur
Meer dan 5 slapeloze uren voor iemand die droom in zijn user naam heeft verwerkt. Zal het een nachtmerrie zijn geweest? De glaasjes water werden aangesleept, maar het slapen ging er niet beter op. Misschien is dit een betere remedie:
10
10
0
geplaatst: 25 april 2008, 09:47 uur
15+
Voor de gevoelige meneer met het masker...zou het weer wat beter met hem gaan?....Durft hij ooit zijn masker van zich af te werpen en de wereld te confronteren?
Voor de gevoelige meneer met het masker...zou het weer wat beter met hem gaan?....Durft hij ooit zijn masker van zich af te werpen en de wereld te confronteren?
0
geplaatst: 25 april 2008, 11:25 uur
Foei Tangmaster, wat heb je gedaan? Je hebt die serene, wonderschone planeet verruild voor dit vage, nietszeggende avatarretje....Wat is dit?....Graag uitleg, ik ben helemaal overstuur!
Vooralsnog:
1,5
Vooralsnog:
1,5
0
geplaatst: 25 april 2008, 12:25 uur
Ja, ja, jaaa....maar haal dat irritante bolletje linksboven nog even weg, wil je....vooralsnog:
9
9
0
geplaatst: 25 april 2008, 13:15 uur
Precies, ik ben een neoconservatieve kameleon. De dingen die goed zijn moet je niet veranderen. Ik hou niet van onnodige kleurveranderingen.

En voor die griezel van een Wassup!
8,5 ... en nu vort!
0
tangmaster
geplaatst: 25 april 2008, 13:47 uur
Chameleon Day schreef:
Ja, ja, jaaa....maar haal dat irritante bolletje linksboven nog even weg, wil je....vooralsnog:
9
9
Dat kl.t. ding wil niet weg.
0
geplaatst: 25 april 2008, 13:54 uur
Tja, dat krijg je ervan als je aan sublieme avatars gaat zitten knutselen!...les geleerd....helaas slechts:
9
9
0
geplaatst: 25 april 2008, 14:43 uur
Aaaaah,...heel schattig en lief zo'n vogeltje.....roodborstje toch?
9
.....maar op een of andere manier voel ik wel de behoefte opkomen om mijn luchtbuks te pakken en dat vogeltje van zijn paaltje af te knallen.....tja, ik weet ook niet waar dat nou weer vandaan komt...sorry!
9
.....maar op een of andere manier voel ik wel de behoefte opkomen om mijn luchtbuks te pakken en dat vogeltje van zijn paaltje af te knallen.....tja, ik weet ook niet waar dat nou weer vandaan komt...sorry!
0
geplaatst: 25 april 2008, 14:59 uur
17 plusminus het blijft een van de mooiste avatars die deze site "bevolken."
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.