menu

De Site / Gebruikers / Hoe ben je hier beland?

zoeken in:
avatar van Snowblood
Via Emdee die ik weer ken via het dvdforum

avatar van WeSSeL..
Opeens uit het niets, nee ben ik denk ik vergeten? Ik verwacht haast via google.

dollie
via google, op zoek naar een tracklist, welke weet ik niet meer

avatar van Joy4ever
Via google. Uiteindelijk de stap genomen om mezelf aan te melden. Een van de beste beslissingen in tijden!

godlydevil7
Google, was op zoek naar info over het album Blackwater Park van Opeth en opeens was ik hier

avatar van Lin
Lin
godlydevil7 schreef:
Google, was op zoek naar info over het album Blackwater Park van Opeth en opeens was ik hier

en als je hier eenmaal bent kom je niet meer weg

avatar van ZERO
Bij mij zal het ook wel via google geweest zijn. Het was alleszins niet via MovieMeter...

avatar van luc011190
Door op google bij het intikken van artiestennamen constant hier uit te komen. Toen wekenlang hier allerlei dingen gelezen en toen op het briljante idee me hier ook maareens aan te melden.

Het is zo'n beetje allemaal via een kennis of via google....

avatar van Yak
Yak
In het begin was het allemaal via MovieMeter, we beginnen dus ook een eigen smoel te krijgen hier.

crappy the clown schreef:
Het is zo'n beetje allemaal via een kennis of via google....
En jij dan??
Huh
Huh
Ja, jij.

eazyfan
Erg toevallig, ik zocht info over Eazy-E en zag hier een paar Cd's. Ik zat dan direct met een discussie met BoordAppel bij It's On (Dr. Dre) 187um Killa, ik wou zeker op deze site blijven om meer te leren over hiphop enzo en om mijn smaak te ontwikkelen. Ik leerde in het begin al een leuk element op deze site: Discussie. En dat was dan nog met het hoofd van de HipHop hier. BoordAppel Bedankt . Ik wou hier af en toe eens zitten maar door die discussie is het nu een dagelijkse bezigheid geworden en daarvoor zal ik BoordAppel altijd dankbaar zijn. Nu is die discussie al lang voorbij, duurde miss 2 dagen ofzo maar was leuk en zorgde ervoor dat ik hier bleef rondhangen.

avatar van BoordAppel
eazyfan schreef:
Ik zat dan direct met een discussie met BoordAppel bij It's On (Dr. Dre) 187um Killa,

Niet met mij hoor zo te zien .

avatar van luc011190
BoordAppel schreef:
(quote)

Niet met mij hoor zo te zien .

Bedoel je niet TO, eazy?

Reijersen loopt hier al een tijdje rond, en die zei tegen me: danny jonge, schrijf je nou is in! je hoeft echt niets te posten, alleen top-10 aanmaken. Dus bij deze post ik niets en heb ik een top-10...(oke ik post wel)

avatar van Reijersen
dannygrob schreef:
Reijersen loopt hier al een tijdje rond, en die zei tegen me: danny jonge, schrijf je nou is in! je hoeft echt niets te posten, alleen top-10 aanmaken. Dus bij deze post ik niets en heb ik een top-10...(oke ik post wel)


Niet vergeten te stemmen he. En posten is altijd leuk.

avatar van Zwammer
Allmusic werd op een gegeven moment zo sloom dat ik een andere site ging zoeken voor m'n muziekinfo.. dat werd Musicmeter

avatar van HiLL
dannygrob schreef:
Reijersen loopt hier al een tijdje rond, en die zei tegen me; alleen top-10 aanmaken.

Dat soort users willen we juist niet Rijersen

avatar van Reijersen
HiLL schreef:
(quote)

Dat soort users willen we juist niet Rijersen


Inderdaad. Ik heb ook tegen hem gezegd dat hij moet stemmen. En af en toe wat posten zal wel leuk zijn.

Ik ben hier gekomen door een typfout. Zocht voor school een soort geluidsmeetapparaat op google.

Reijersen schreef:
(quote)


Inderdaad. Ik heb ook tegen hem gezegd dat hij moet stemmen. En af en toe wat posten zal wel leuk zijn.


zie, ik post! en stem ook nog...

avatar van Yak
Yak
Jesse schreef:
Ik ben hier gekomen door een typfout. Zocht voor school een soort geluidsmeetapparaat op google.


Haha, grappige binnenkomer.


avatar van reptile71
Ik weet niet meer hoe ik hier ben beland, de site stond al zeker een jaar in mijn favorieten, heb mezelf destijds aangemeld en er daarna nooit meer naar gekeken en een paar weken geleden ging ik zomaar eens kijken en nu ben ik verslaafd geraakt...

avatar van Lin
Lin
verslaafd aan MuMe? kan dat dan?

avatar van Kasperbert
Iets met een computer, iets met een Jelle ontmoeten, iets met op deze site geschopt worden

avatar van itchy
Ik zou het echt bij God niet meer weten!

avatar van grovonion
immaculate arrival

avatar van vigil
Ons aller goede vrind Hill had mij er al eens op geattendeerd maar toen nog meer Forummers van Forum verruilde ging ik ook overstag en ik moet zeggen het bevalt me best!

avatar van Cygnus
vigil schreef:
Ons aller goede vrind Hill had mij er al eens op geattendeerd maar toen nog meer Forummers van Forum verruilde ging ik ook overstag en ik moet zeggen het bevalt me best!

Ik kwam hier toevallig en heb me maar geregistreerd, om hier een groep bekende Forummers die van Forum verruild zijn te treffen...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:56 uur

geplaatst: vandaag om 09:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.