De Site / Gebruikers / Hoe ben je hier beland?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2007, 11:52 uur
Cygnus schreef:
Ik kwam hier toevallig en heb me maar geregistreerd, om hier een groep bekende Forummers die van Forum verruild zijn te treffen...
(quote)
Ik kwam hier toevallig en heb me maar geregistreerd, om hier een groep bekende Forummers die van Forum verruild zijn te treffen...

Kijk dat is nog eens gezellig

0
geplaatst: 7 februari 2007, 14:45 uur
Een vriend van me heeft verteld over musicmeter,
want hij weet dat ik van muziek hou,zing,keyboard speel, en altijd muziek op heb!
want hij weet dat ik van muziek hou,zing,keyboard speel, en altijd muziek op heb!

0
geplaatst: 7 februari 2007, 18:00 uur
Waarschijnlijk door een of ander zoekprogramma op het net. Maar de belangrijkere vraag is, hoe kom ik er weer van af?
0
geplaatst: 7 februari 2007, 18:04 uur
L_T_B schreef:
Waarschijnlijk door een of ander zoekprogramma op het net. Maar de belangrijkere vraag is, hoe kom ik er weer van af?
Je hebt het artikel nog niet bijgewerkt. Er staat nog geen Musicmeter bij

0
fredpit
geplaatst: 7 februari 2007, 21:48 uur
Ik wordt gedwongen, Ze (de bende achter mume) houden mijn parkiet gegijzeld totdat ik 1000 stemmen en 10000 overige berichten post.
0
Berzerker
geplaatst: 7 februari 2007, 21:59 uur
Ikzelf kom hier door google,ik zocht op fluisterwoud, dat was ook de reden waarom ik op google.nl keek ipv google.com, ik keek een beetje de pagina's door, en toen stond MuMe op een van de pagina's, ik zag er staan Stemmen; berichten; zoek bericht en nieuw bericht, en dat leek me wel interessant, dus ben ik hier gekomen en gaan kijken of ze ook nog wat leukere dingen hadden (kutschurft, rompeprop, paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis) en die had deze site allemaal, dus ik heb me hier aangemeld en de rest is iedereen wel bekend denk ik zo 

0
geplaatst: 7 februari 2007, 22:00 uur
fredpit schreef:
Ik wordt gedwongen, Ze (de bende achter mume) houden mijn parkiet gegijzeld totdat ik 1000 stemmen en 10000 overige berichten post.
wil je daar wel snel mee zijn fred? Dat beest staat hier al een eeuwigheid & kost me wat hoor...

0
Berzerker
geplaatst: 7 februari 2007, 23:11 uur
fredpit schreef:
En ook niet de 250 toevoegingen vegeten he?
0
geplaatst: 30 juli 2007, 18:09 uur
Hoe ben je hier beland? Dat is een hele goede vraag. Begin dit jaar een nieuwe computer gekocht en eindelijk internet in huis gehaald. Heerlijk surfen dus en een boel ontdekken. Tijdens een dergelijk moment zal ik wel eens per toeval op de site MusicMeter zijn terecht gekomen. Na mijn ontdekking van deze boeiende site bleef ik maar terugkomen, waardoor hij inmiddels tussen mijn favorieten is beland. En zo is het gekomen dat ik een gebruiker werd van deze pracht site. 

0
geplaatst: 31 juli 2007, 21:52 uur
Door Maarten. Kid_(A)Cid (ofzo). Ken hem al best lang nu en hij zei dat ik me ook maar moest registreren. En dat maar gedaan 

0
geplaatst: 23 september 2007, 13:10 uur
Door te surfen op Internet.
Ik zocht de Componist van de film: Soldaat van Oranje. Natuurlijk is dat Rogier van Otterloo, maar dat was ik stomweg vergeten. Toen kreeg ik de Score te zien en de naam op ene site genaamd: Musicmter. Ik ben verder gaan kijken. Dit was in Maart. In April heb ik me aangemeld. Toen ook nog bij Moviemeter en toen bij zijn jongere broertje Boekmeter. In juli werd er bekend gemaakt dat er een Gamesmeter was! En daar heb ik me ook dan meteen aangemeld!
Ik zocht de Componist van de film: Soldaat van Oranje. Natuurlijk is dat Rogier van Otterloo, maar dat was ik stomweg vergeten. Toen kreeg ik de Score te zien en de naam op ene site genaamd: Musicmter. Ik ben verder gaan kijken. Dit was in Maart. In April heb ik me aangemeld. Toen ook nog bij Moviemeter en toen bij zijn jongere broertje Boekmeter. In juli werd er bekend gemaakt dat er een Gamesmeter was! En daar heb ik me ook dan meteen aangemeld!
0
Raekwon the chef
geplaatst: 23 september 2007, 23:23 uur
zat al veel langer af en toe eens te kijken op deze site, maar pas eind augustus vorig jaar nam ik het initiatief om me te registreren, heb toen op een stel albums gestemt en een top 10 gemaakt, maar dat raakte toen weer een beetje in de vergetelheid en pas eind september begon ik het echt interessant hier te vinden. sindsdien zit ik regelmatig op de site 

0
geplaatst: 23 september 2007, 23:44 uur
google - de site staat aardig vooraan als je iets van muziek zoekt.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 24 september 2007, 18:48 uur
Gewoon gegoogeld, en ik heb al menig vriend of vriendin aangezet om ook in te loggen, maar het is gewoon hun ding niet, jammer.
Hiervoor moet je wel een beetje muziekfreak zijn natuurlijk!
0
katwinx
geplaatst: 25 september 2007, 06:20 uur
ik was op zoek naar een overzicht van alle platen van goethes erben en dit was een van de eerste sites die ik op google terug kreeg heb me dan maar aangemeld en ben al volop stemmen aan het uitdelen; geestig! 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 augustus 2009, 19:09 uur
EVANSHEWSON schreef:
Gewoon gegoogeld, en ik heb al menig vriend of vriendin aangezet om ook in te loggen, maar het is gewoon hun ding niet, jammer.
Precies hetzelfde. Ik denk dat ik beoordelingen voor een bepaald album zocht en toen hier toevallig opkwam.
0
geplaatst: 4 augustus 2009, 00:30 uur
Ik zou het echt niet meer weten, maar ik ben heel blij dat ik hier ben beland!
0
Dj2Jelle
geplaatst: 4 augustus 2009, 00:42 uur
Ik ging bekijken wat andere mensen vonden van albums die ik goed vond. Na zo'n 20 albums ben ik ook lid geworden
(Via google trouwens)
(Via google trouwens)
0
geplaatst: 4 augustus 2009, 00:58 uur
Door met zoekmachines obscure platen proberen op te sporen, in de hoop ergens een scoop te kunnen doen.
0
wijsneus
geplaatst: 4 augustus 2009, 09:52 uur
Via Google; ik zocht het e.e.a. over Clock DVA, en kwam meerdere malen hier terecht. Toen maar de sprong gewaagd, en ingeschreven.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 augustus 2009, 10:09 uur
Ook via Google, ik zocht de discografie van Michael Schenker. Sindsdien ben ik hier blijven plakken, het is zoals het Lost eiland, je geraakt er niet van af
.
.
0
geplaatst: 4 augustus 2009, 11:02 uur
Ik mag Sietse de schuld geven. Gelukkig doe ik dat altijd graag, onafhankelijk van het onderwerp en/of de reden.
0
geplaatst: 12 september 2009, 00:42 uur
Elke keer als ik een cover van een album zocht dan kwam ik op deze site uit. Dus na een aantal keren heb ik me geregistreerd.
0
geplaatst: 14 september 2009, 20:16 uur
Ik zou het eerlijk gezegd niet precies meer weten. Waarschijnlijk zocht ik naar informatie over Linkin Park, de band waar ik ten tijde van mijn inschrijving helemaal gek van was, en kwam ik erachter dat je hier albums kon beoordelen en discografieën kon overzien. Toen begon ik via deze site veel meer muziek te ontdekken en ben ik er tot op de dag van vandaag regelmatig blijven terugkeren.
* denotes required fields.