menu

De Site / Gebruikers / Hoe ben je hier beland?

zoeken in:
avatar van NewYorkCityLight
Ik zal ook wel via google hier zijn gekomen. Ik denk dat ik een artiest - album gegoogled had en dat vervolgens een link naar deze site was gegeven. Volgens mij was dat Christina Aguilera - Stripped.

Heb net weer even Stripped gegoogled en ik krijg als eerste link Musicmeter. Dus het zal dat album wel geweest zijn. Heb me volgens mij pas een aantal maanden later geregistreerd.

The Oath
Ook door via artiest te zoeken denk ik.
Alhoewel ik Moviemeter al lang kende.

avatar van dazzler
Ik wilde weten welke albumtracks van Alan Parsons Project
hoog stonden aangeschreven bij fans. En vanteenkomtander.

avatar van dix
dix
Ik vond de titel van het topic wel intrigerend...


avatar van fabblwaps
Ben hier ooit beland op zoek naar de cover van dit album.

avatar van Protonos
Om "Du Zoon" van Kempi 5 sterren te geven, omdat al die "haters"
lage stemmen hadden gegeven

Marko
Een klasgenoot van mij raadde me Colors van Between the Buried and Me aan. Dat album beviel mij en toen ik er meer informatie over op ging zoeken stond MusicMeter bovenaan op Google.

avatar van rock-rick
Ik had een grote passie voor films, dus toen ik informatie ging zoeken over films kwam ik op MovieMeter terecht. Daar heb ik heel lang op rond gehangen en op een gegeven moment zag ik dat er drie sites bijgekomen waren, waaronder MusicMeter.
Ik meldde me toen aan voor GamesMeter en MusicMeter onder de naam "looANIMEool" ( ). Onder dat account was ik niet zo actief, al heb ik de site wel al die jaren gevolgd en als informatiebron gebruikt. Toen ik een passie voor muziek kreeg heb ik dit account aangemaakt en ben ik eindelijk een intensieve gebruiker.

avatar van maxinator
Ik zocht plaatjes voor mijn albums in iTunes en telkens kon ik er hier eentje vinden

avatar van jasper1991
maxinator vertelde me hierover.

avatar van laxus11
Ik zou het echt niet meer weten hoe ik hier kwam, ik denk per ongeluk.

avatar van Ducoz
Perongeluk... zoekend naar een downoad link..

avatar van Don Cappuccino
Ik zocht naar recensies van The Piper at the Gates of Dawn van Pink Floyd.

avatar van kobe bryant fan
Ik via Moviemeter maar nu ik op Musicmeter zit kom ik zelden nog op Moviemeter.
Nu kom ik elke dag wel hier eens online. Top site.

avatar van Niensel
Moest van rizz

avatar van niels94
Snoeperd wees me op deze site en ben toen de volgende dag lid geworden. Is me goed bevallen dus Toen ik het zag bedacht ik me dat ik er per toeval ook een aantal keer opgekomen was op zoek naar info o.i.d. maar heb er toen nooit aan gedacht zelf lid te worden.

avatar van AOVV
Ik weet het niet meer. Ik heb een slecht geheugen.

bennerd
Volgens mij ben ik hier via user bro terechtgekomen. Is intussen alweer enkele jaren geleden.

Ulfat-e-Zulmat
Is dat je broer?

bennerd
Goeie gok, maar neen.

avatar van Murdoc023
Ik was op zoek naar een downloadlink van Jiggy Djes nieuwe album De Ark de Triomf. Toen stond bovenaan in Google Musicmeter en toen ik ging kijken dacht ik dat ik er een gevonden had. Alleen waar was de downloadbutton. Vervolgens zag ik de berichten over het album, alleen dat had je ook wel bij downloadlinks. Toen heb ik uiteindelijk ergens anders een link gevonden maar dan wel met nummer 1, nummer 2 etc. Toen ben ik weer naar MuMe gegaan om het te kunnen verbeteren. Vervolgens ben ik via de zoekmachine op andere albums gaan kijken en vond het allemaal zeer interessant. Toen kwam ik via deze sites op vele andere artiesten, waar ik nog nooit van had gehoord, maar ik nam de mening van deze site wel serieus, dus ging er vaker op kijken voor nieuwe artiesten. Sinds januari ben ik dan ook maar lid geworden om mee te discussieren want ik was het toch niet met alles eens.

avatar van 2MY
2MY
euhm... ik koop cd's op rommelmarkten, beluister ze en verkoop ze eventueel door op ebay...

en omdat ik het beu was om telkens de tracklijst volledig in te typen, ging ik op zoek naar een bestaande tracklisting op internet.

Al snel werd MuMe op deze manier mijn ebay-hulpje! Ondertussen zit ik meer op dit forum dan op ebay...

avatar van jellecomicgek72
Via Games en MovieMeter ook hier aangekomen zo'n 2 en half jaar geleden. Voordat ik op MusicMeter kwam luisterde ik amper naar muziek. Daarna compleet verslaafd geraakt...

Gast
geplaatst: vandaag om 11:38 uur

geplaatst: vandaag om 11:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.