De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juli 2006, 22:15 uur
Misschien niet de goede plaats, maar toch moet ik het kwijt. Ik ga TROUWEN
. Het hoge woord is eruit!!
Nu druk bezig met het zoeken van een prachtige trouwlocatie. Dus tips zijn van harte welkom
!!
. Het hoge woord is eruit!! Nu druk bezig met het zoeken van een prachtige trouwlocatie. Dus tips zijn van harte welkom
!!
0
geplaatst: 23 juli 2006, 22:17 uur
Een voorschot nemen op heet dat... 
Maar gefeliciteerd!!!!
Het zou trouwens hier hebben kunnen staan.

Maar gefeliciteerd!!!!

Het zou trouwens hier hebben kunnen staan.
0
Bob Cremers
geplaatst: 23 juli 2006, 22:28 uur
Van Harte Gefeliciteerd Snappy doe je je verloofde de groeten van mij, en een tip trouw op het strand heel romantisch.

0
geplaatst: 23 juli 2006, 22:34 uur
Bedankt voor jullie warme woorden. Dit ook namens Joyce mijn aanstaande echtgenoot. Als het zover is plaats ik wel wat mooie foto's van de bruiloft.

0
geplaatst: 23 juli 2006, 22:40 uur
Snappy schreef:
Bedankt voor jullie warme woorden. Dit ook namens Joyce mijn aanstaande echtgenoot. Als het zover is plaats ik wel wat mooie foto's van de bruiloft.

Gefeliciteerd man... ik heb je er vanmiddag via de telefoon al over gesproken! Wat ik toen nog vergeten te zeggen was, een tip voor de band... begint met een A en daar eindigt het mee... misschien dat Tool ook nog tijd over heeft?
0
geplaatst: 23 juli 2006, 22:56 uur
0
geplaatst: 23 juli 2006, 23:00 uur
Bob Cremers schreef:
Ik speel Bass.
Ik speel Bass.
Aan alleen een bass heb je zo weinig... het enige dat ik speel is blokfluit... vormen we een prima duo!
0
geplaatst: 23 juli 2006, 23:04 uur
0
Bob Cremers
geplaatst: 23 juli 2006, 23:08 uur
Kom maar naar Geleen in Limburg UmmaGumma 44, kunnen we te Beatles coveren.
0
geplaatst: 27 juli 2006, 11:45 uur
Deze 27e juli wordt onze El Ninjo alweer 42.
Fijne dag toegewenst.
Fijne dag toegewenst.
* denotes required fields.