De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2008, 12:06 uur
Vandaag viert huize reptilin de tweede verjaardag van de mooiste dame in huis 

0
SelmaDuim
geplaatst: 30 maart 2008, 13:35 uur
Gefeliciteerd!
Dacht dat jullie dat vorige week ook al vierden? Maar goed, ik hoop dan dat de balonnen die je een week geleden al voor haar hebt opgeblazen het nog een beetje gehouden hebben.

0
geplaatst: 30 maart 2008, 16:36 uur
SelmaDuim schreef:
Maar goed, ik hoop dan dat de balonnen die je een week geleden al voor haar hebt opgeblazen het nog een beetje gehouden hebben.
Maar goed, ik hoop dan dat de balonnen die je een week geleden al voor haar hebt opgeblazen het nog een beetje gehouden hebben.

haha, ja zijn goede ballonnen en we laten ze gewoon hangen, met de slingers, tot ik jarig ben (ben ook nog een klein kind dus ach)

En haar verjaardag vieren we geloof ik een maand lang elk weekend met alle verspreide visite

0
geplaatst: 30 maart 2008, 18:44 uur
Blijdschap om haar Dora pop, was een leuke dag 
Namens de kleine aan iedereen: dankewèh! (ofzo)

Namens de kleine aan iedereen: dankewèh! (ofzo)
0
geplaatst: 30 maart 2008, 20:55 uur
Geen idee. De week voor 13 april weet ze meer.
Duim nog maar effe door dus.
Duim nog maar effe door dus.

0
geplaatst: 7 april 2008, 00:51 uur
Marcel van harte met je 10.000 ste toevoeging op deze pracht site, die daar door nog mooier is geworden dan hij al was.

0
DutchViking
geplaatst: 7 april 2008, 09:07 uur
Gefeliciteerd, Marcel! Het is dat ik de laatste tijd door omstandigheid nauwelijks online ben, anders had ik graag in de buurt willen blijven wat toevoegen betreft 

0
geplaatst: 8 april 2008, 00:04 uur
Ik wil Ace feliciteren met het feit dat hij meer tijd voor zichzelf heeft, aangezien zijn broertje vandaag oud en wijs is geworden, en nu ook zonder zijwieltjes de grotemensenwereld in mag!
Jorn (Jornaquin [uitspr: Chornakèn), van harte gefeliciteerd!!!!
Een aantal mensen hebben gespaard voor een mooi cadeau, die je in de woeste wereld zeker kan gebruiken:
Haal het papier maar van het cadeau en kijk!
Jorn (Jornaquin [uitspr: Chornakèn), van harte gefeliciteerd!!!!
Een aantal mensen hebben gespaard voor een mooi cadeau, die je in de woeste wereld zeker kan gebruiken:
Haal het papier maar van het cadeau en kijk!
0
geplaatst: 8 april 2008, 00:50 uur
Jorn, nog heel veel fijne jaren en dat het een dag wordt om nooit meer te vergeten!!!

0
geplaatst: 8 april 2008, 00:59 uur
Gefeliciteerd Jorn/Zjornekèn 
Verjaardagsfeestje in de "Machine"?
Lol!

Verjaardagsfeestje in de "Machine"?

Lol!
* denotes required fields.