De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 17:02 uur
Aangezien je nu pappie bent ga je dit soort ontwerpen krijgen

0
geplaatst: 26 augustus 2009, 19:51 uur
Bennerd, maak er een toffe dag c.q. nacht van. Lekker feesten en dat het maar een goed jaar voor je mag worden. Goede cd's en vul zelf maar in....................

0
Frostyx
geplaatst: 26 augustus 2009, 21:30 uur
Pooiertje schreef:
Voor wat?
(quote)
Voor wat?
Zijn verjaardag
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 22:40 uur
Hey, we spreken hier niet allemaal vloeiend Spaans, maar de oprechte poging kunnen we zeker wel waarderen, Frostyx. 

0
geplaatst: 28 augustus 2009, 12:27 uur
Vandaag zijn Paalhaas en handsome_devil jarig!!
Teun en Mads: gefeliciteerd!!!!11
Teun en Mads: gefeliciteerd!!!!11
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 12:45 uur
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 14 september 2009, 16:34 uur
RedLightCityBoy, van harte met je 16de! nog vele jaren.

0
geplaatst: 14 september 2009, 16:43 uur
Van harte RedLightCityBoy met je 16e verjaardag en zet de bloemetjes maar buiten en ga vervolgens lekker uit de bol. En daarna nog vele jaren waar je van muziek mag genieten. Maar eerst uit de bol gaan reeds!!!!

0
geplaatst: 14 september 2009, 17:47 uur
Hey gefeliciteerd RLCB, kun je eindelijk (legaal) door Amsterdam brommen! Mits je de wijze raad van Pooiertje zult opvolgen.

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 14 september 2009, 19:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hey gefeliciteerd RLCB, kun je eindelijk (legaal) door Amsterdam brommen! Mits je de wijze raad van Pooiertje zult opvolgen.
(afbeelding)
(afbeelding)
Dat kan ik zeker als ik mijn certi haal (maar dat moet ik dan wel voor 1 januari doen, anders wordt het ineens heel duur). Ik denk dat ik het wel ga halen, maar een brommer ga ik denk ik niet gelijk kopen. Ik kan dan wel op brommers van vrienden of op vakantie met een huurscooter. Maar eerst investeer ik liever voor mijn eigen home-studio (de basgitaar is alvast binnen)

0
geplaatst: 14 september 2009, 19:13 uur
RedLightCityBoy schreef:
(de basgitaar is alvast binnen)
(quote)
(de basgitaar is alvast binnen)

* denotes required fields.