MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!

zoeken in:
RedLightCityBoy
Ja! ik kan al dat loopje van The White Stripes spelen.

speranza
Gefeliciteerd!

Lin
Vannacht is ons allen bekend (of berucht en ook nog eens geband ) DonDijk papa geworden!!! Vond t toch leuk om hier te melden voor de mensen die zich hem nog herinneren

(afbeelding)

Bedankt voor de tip, heb al een berichtje achtergelaten voor de kersverse vader.

Heb ze ook gefeliciteerd op Hyves. Ben blij voor ze dat alles goed is. Was een spannende tijd, begreep ik.

Sheplays
Ik heb papa Dijk ook op Hyves gefeliciteerd want ik denk dat hij MuMe niet meer kan lezen.

Lin
Nee kan hij ook niet, maar ik dacht dat hij niet ál zn mume-vrienden op hyves heeft dus dan weet iedereen het toch nog

edit: en dan copy/paste ik anders gewoon de reacties van de niet-hyvers zoals sq naar wouters hyve ofzo

sq
Ik met name ´hyve´ niet, toch leuk dit te horen en gefeliciteerd DonDijk!

DonDijk als je dit leest: gefeliciteerd met het vaderschap!

Lin schreef:
Nee kan hij ook niet, maar ik dacht dat hij niet ál zn mume-vrienden op hyves heeft

Ik heb hem ook alleen op last.fm

Denk wel dattie momenteel wat anders aan het hoofd heeft dan het checken van z'n shotbox maar het gaat om het idee.

Sheplays
GrafGantz schreef:
(quote)

Ik heb hem ook alleen op last.fm

Denk wel dattie momenteel wat anders aan het hoofd heeft dan het checken van z'n shotbox maar het gaat om het idee.

Papa Dijk zorgt anders goed voor z'n vriendjes op Hyve; een eerste blogje is al geplaatst

*edit: wat Lin zegt

Lin
das waar maar zn hyves checkt ie wel want er stond nu een blog op van hem...aard van het beessie denk ik
Spannende tijd nog want zn meisje is 5 weken te vroeg geboren maar hij bedankt iedereen alvast voor alle reacties

/edit: wat Janine zegt

Harco was laatst jarig, van harte gefeliciteerd knul. Dat je op een dag net zo wijs mag worden als je favoriete MC.

Ik heb een chanson voor je gemaakt:

MC Robhef - Harco Zoekt Een Leuke, Spontane Meid

Ik ben vandaag jarig!

Volgens mij is ArthurDZ vandaag jarig.

Van harte.

speranza
Gefeliciteerd!

Ik had begrepen dat Arthur vandaag jarig is, van harte!

Maar ook Bubbachups, André en Sgt. Revolver wens ik een erg mooie dag toe, gefeliciteerd!!!

ArthurDZ jarig? Gefeliciteerd

Maar users die ik graag volg ook, te weten Bubbachups en andré. Van harte mannen!!!!

Ruby1966
Arthur, Bubba en andré:

(afbeelding)

. De anderen die vandaag jarig zijn: allemaal van harte gefeliciteerd!

Tante Sidonia
Proficiat Arthur, André, Bubbachups en last but not least.. meneer Snorrema !!

(afbeelding)

speranza
Gefeliciteerd!

Vandaag wens ik alle dieren van héél de wereld een fijne dag toe. In het bijzonder wil ik de bevers even in het zonnetje zetten:

(afbeelding)

2009 het jaar van de bever

Nice beavershot.

speranza
Gefeliciteerd!

lebowski is vandaag jarig! Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd en een fijne dag!

Ruby1966

(afbeelding)

Gefeliciteerd, lebo!

Lin

(afbeelding)

Van harte gefeliciteerd marc, geniet ervan

Marc, proficiat!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:07 uur

geplaatst: vandaag om 13:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.