De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 14 september 2009, 19:14 uur
Ja! ik kan al dat loopje van The White Stripes spelen. 

0
geplaatst: 23 september 2009, 15:17 uur
Vannacht is ons allen bekend (of berucht en ook nog eens geband
) DonDijk papa geworden!!!
Vond t toch leuk om hier te melden voor de mensen die zich hem nog herinneren 

) DonDijk papa geworden!!!
Vond t toch leuk om hier te melden voor de mensen die zich hem nog herinneren 

0
geplaatst: 23 september 2009, 15:29 uur
Bedankt voor de tip, heb al een berichtje achtergelaten voor de kersverse vader.
0
geplaatst: 23 september 2009, 17:53 uur
Heb ze ook gefeliciteerd op Hyves. Ben blij voor ze dat alles goed is. Was een spannende tijd, begreep ik.
0
Sheplays
geplaatst: 23 september 2009, 20:16 uur
Ik heb papa Dijk ook op Hyves gefeliciteerd want ik denk dat hij MuMe niet meer kan lezen.
0
geplaatst: 23 september 2009, 20:44 uur
Nee kan hij ook niet, maar ik dacht dat hij niet ál zn mume-vrienden op hyves heeft dus dan weet iedereen het toch nog 
edit: en dan copy/paste ik anders gewoon de reacties van de niet-hyvers zoals sq naar wouters hyve ofzo

edit: en dan copy/paste ik anders gewoon de reacties van de niet-hyvers zoals sq naar wouters hyve ofzo

0
geplaatst: 23 september 2009, 21:03 uur
Ik met name ´hyve´ niet, toch leuk dit te horen en gefeliciteerd DonDijk!
0
geplaatst: 23 september 2009, 21:53 uur
DonDijk als je dit leest: gefeliciteerd met het vaderschap! 

0
geplaatst: 24 september 2009, 10:46 uur
Lin schreef:
Nee kan hij ook niet, maar ik dacht dat hij niet ál zn mume-vrienden op hyves heeft
Nee kan hij ook niet, maar ik dacht dat hij niet ál zn mume-vrienden op hyves heeft
Ik heb hem ook alleen op last.fm

Denk wel dattie momenteel wat anders aan het hoofd heeft dan het checken van z'n shotbox maar het gaat om het idee.
0
Sheplays
geplaatst: 24 september 2009, 13:19 uur
GrafGantz schreef:
Denk wel dattie momenteel wat anders aan het hoofd heeft dan het checken van z'n shotbox maar het gaat om het idee.
(quote)

Papa Dijk zorgt anders goed voor z'n vriendjes op Hyve; een eerste blogje is al geplaatst

*edit: wat Lin zegt

0
geplaatst: 24 september 2009, 13:19 uur
das waar maar zn hyves checkt ie wel want er stond nu een blog op van hem...aard van het beessie denk ik 
Spannende tijd nog want zn meisje is 5 weken te vroeg geboren maar hij bedankt iedereen alvast voor alle reacties
/edit: wat Janine zegt

Spannende tijd nog want zn meisje is 5 weken te vroeg geboren maar hij bedankt iedereen alvast voor alle reacties

/edit: wat Janine zegt

0
geplaatst: 2 oktober 2009, 12:57 uur
Harco was laatst jarig, van harte gefeliciteerd knul. Dat je op een dag net zo wijs mag worden als je favoriete MC.
Ik heb een chanson voor je gemaakt:
MC Robhef - Harco Zoekt Een Leuke, Spontane Meid
Ik heb een chanson voor je gemaakt:
MC Robhef - Harco Zoekt Een Leuke, Spontane Meid
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 14:56 uur
Ik had begrepen dat Arthur vandaag jarig is, van harte! 
Maar ook Bubbachups, André en Sgt. Revolver wens ik een erg mooie dag toe, gefeliciteerd!!!

Maar ook Bubbachups, André en Sgt. Revolver wens ik een erg mooie dag toe, gefeliciteerd!!!

0
geplaatst: 3 oktober 2009, 15:05 uur
ArthurDZ jarig? Gefeliciteerd 
Maar users die ik graag volg ook, te weten Bubbachups en andré. Van harte mannen!!!!

Maar users die ik graag volg ook, te weten Bubbachups en andré. Van harte mannen!!!!
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 15:32 uur
. De anderen die vandaag jarig zijn: allemaal van harte gefeliciteerd! 
0
Tante Sidonia
geplaatst: 3 oktober 2009, 23:05 uur
Proficiat Arthur, André, Bubbachups en last but not least.. meneer Snorrema !! 

0
geplaatst: 4 oktober 2009, 11:17 uur
Vandaag wens ik alle dieren van héél de wereld een fijne dag toe. In het bijzonder wil ik de bevers even in het zonnetje zetten:

2009 het jaar van de bever 

2009 het jaar van de bever 
0
geplaatst: 4 november 2009, 00:15 uur
lebowski is vandaag jarig! Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd en een fijne dag!
* denotes required fields.