De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2009, 10:54 uur

Gefeliciteerd!
Slaap maar lekker uit, ik entertain de visite en de kinderen wel vandaag 
0
geplaatst: 6 december 2009, 14:49 uur
Van harte Reptile71, maak er een fantastische dag van ondanks dat de regen maar niet lijkt op te houden. Lekker muziekje dus op en leuk bezoek over de vloer die je fijne cadeaus komen brengen. Wat wil een mens nog meer? Kortom: genieten maar!

0
geplaatst: 6 december 2009, 17:57 uur
Van Harte Gefeliciteerd Paul, maar er een mooi feestje van !!!!

0
Sheplays
geplaatst: 6 december 2009, 18:20 uur
Voorlopig nog niet maar jij alsnog gefeliciteerd, Eric!
0
geplaatst: 6 december 2009, 19:25 uur
Iedereen die jarig is of ooit jarig is geweest of denkt het nog te gaan worden:
Van harte gefeliciteerd.
Ik stuur wel een bosje pralines of een doosje bloemen, heb geen zin om een kaart te maken of te zoeken.
Van harte gefeliciteerd.

Ik stuur wel een bosje pralines of een doosje bloemen, heb geen zin om een kaart te maken of te zoeken.

0
geplaatst: 6 december 2009, 22:13 uur
Met terugwerkende kracht. Ceasar, nog van harte met je verjaardag. Er zijn hier ook zoveel mensen dat je dat niet kan bij houden naast de vele muziek die hier wordt besproken. Het is gewoon te dynamisch om alles goed bij te houden. En dan zit er bovendien een Nieuwsplaat tussen. Ja, een mens is maar een mens, maar voor volgend jaar ga je op de lijst.
0
geplaatst: 6 december 2009, 22:59 uur
Bedankt voor alle felicitaties. Ik ben nu dus 38, maar ik voel me nog net 18, alleen dan wat meer ervaren. 

0
geplaatst: 7 december 2009, 13:45 uur
Ik hou de verjaardagslijst niet bij, ben gewoon een meeloper die afwacht wat de rest zegt en dan snel ook feliciteerd. Dus het is niet mijn schuld! 
Alsnog proficiat keizer!

Alsnog proficiat keizer!
0
beaster1256
geplaatst: 16 december 2009, 16:39 uur
sorry , ik ben een trage en vertoef zeer weinig in het forum gedeelte , het is soms een doolhof voor me , maar aan allen bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag , het steekt me echt een hart onder de riem , je mag anders altijd naan mijn privé adres mailen , geen probleem , bedankt iedereen !!!
mvg
michel
beaster1256
mvg
michel
beaster1256
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 december 2009, 16:43 uur
Vergeef me mijn luiheid, maar ik doe het zo:
Allen gefeliciteerd!
Allen gefeliciteerd!
0
geplaatst: 16 december 2009, 16:43 uur
Wouter en Michel van harte gefeliciteerd! Hoe ouder jullie worden hoe knapper jullie er uit zien. 

* denotes required fields.