De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2009, 12:59 uur
Sandokan-veld schreef:
Lui, deel 2: Proficiat allemaal!
(quote)
Lui, deel 2: Proficiat allemaal!
Deel 3

0
geplaatst: 18 december 2009, 13:48 uur
Stijn van harte met je witte verjaardag. Lekker skiën dus, sneeuwpoppen fabriceren, iglo's bouwen, de ijsbloemen buiten zetten, sneeuwballen gooien, de bobslee uitproberen, kijken op internet of de Elfstedentocht kan worden verreden, een mooie tocht op de arreslee door een idylische omgeving en ten slotte nog een heerlijk glas glühwein toe. Korton; druk, druk en nog eens druk, maar bovenal, maak er een gezellige dag van.

0
geplaatst: 18 december 2009, 16:18 uur
Vandaag is Brain Stew vijf jaar lid van Musicmeter! En dat gaat intens gevierd worden. 

0
geplaatst: 18 december 2009, 17:49 uur
Stijn gefeliciteerd idd!
Ik zie dat je nieuwe leeftijd gelijk heeft geleid tot een forse afrekening in het circuit: tientallen platen hebben cijfermatig flink onderuit de zak van je gekregen of zijn afgewaardeerd!
Ik zie dat je nieuwe leeftijd gelijk heeft geleid tot een forse afrekening in het circuit: tientallen platen hebben cijfermatig flink onderuit de zak van je gekregen of zijn afgewaardeerd!

0
Father McKenzie
geplaatst: 18 december 2009, 18:59 uur
Proficiat Stijn! Door je uitgebreide kennis dacht ik echt dat je 91 jaar was (op z'n minst!), ik schrok me ROT dat je slechts 19 was, wat een jonkie en wàt een kennis voor zo'n jonkie!
Van Harte en geniet van die (oude) taart!

Van Harte en geniet van die (oude) taart!

0
Father McKenzie
geplaatst: 21 december 2009, 09:21 uur
Gefeliciteerd, musicmeter.nl dat jullie terug on line zijn, want ik was dat www.breiwerkjesmeter.nl een béétje moe, na dit weekend... 

0
geplaatst: 21 december 2009, 12:13 uur
Van harte Judith, knap ook dat iedereen wist dat jij jarig bent of was. 

* denotes required fields.