De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2010, 13:15 uur
Ik neem ze in als tabletjes. Vroeger kon je nog dit soort opmerkingen maken zonder dat het dubieus was.
Nu kun je niet eens meer zeggen: 'ik kom' als je moeder naar boven roept dat je moet eten.
Nu kun je niet eens meer zeggen: 'ik kom' als je moeder naar boven roept dat je moet eten.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 19:07 uur
Het was toch op verzoek van mij? Oow je hebt het aangepast zie ik. Dat neem ik maar aan als een soort van felicitatie.
Dank je MJ, ik hou ook van jou.
Dank je MJ, ik hou ook van jou.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 20:41 uur
Ik ben sip vandaag, omdat de belangrijkste dag van het jaar compleet aan me is voorbijgegaan. Gelukkig ben je vandaag nog steeds 828.
Félicitations, chevalier phoque!
Ook gefeliciteerd aan iedereen die verjaard is of gaat verjaren of volgend jaar zal verjaren! Party!
Félicitations, chevalier phoque!

Ook gefeliciteerd aan iedereen die verjaard is of gaat verjaren of volgend jaar zal verjaren! Party!

0
geplaatst: 10 juni 2010, 21:31 uur
Heb een goede verjaardag Arrie, lekker genieten en zo. En wat mij betreft mag het feest door gaan tot maandagmorgen, want dan roept de plicht immers weer.

0
geplaatst: 27 juli 2010, 11:06 uur
Dit topic vandaag maar eens uit het stof halen om de felicitaties over te brengen aan de koning van de KO, de poule en het Excelbestand: El Ninjo!
Nog vele jaren
Nog vele jaren

0
geplaatst: 27 juli 2010, 12:10 uur
* denotes required fields.