MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!

zoeken in:
Scheidsrechters en Twente, het blijft een warme band.

Sheplays
Vandaag is het niet alleen de dag van de moeders.

Freddze verjaart vandaag ook!

(afbeelding)

Van harte, Frederik!

Van harte, Frederik!

Lin
Gefeliciteerd!!

happy birthday

Misterfool
fijne verjaardag freddze

Stijn_Slayer

Van harte freddze.

Ruby1966
Gefeliciteerd!

Nog vele jaren Frederik

Frederik, van harte gefeliciteerd !!!

Frederik, van harte met het behalen van de nieuwe leeftijd. Dat deze veel geluk en wijsheid met zich mee mag brengen. Maarrrr.... Eerst het dak eraf en feesten en nog eens feesten, waarbij de stukken in het rond mogen vliegen.

Aha...Van Harte

Gefeliciteerd Frederik!

speranza
Gefeliciteerd Frederik!

Van harte, freddze!!

Wow, zoveel wensen!! Zie het nu pas. Nog niet bekomen van het feestje blijkbaar Bedankt allemaal!!

Ohja, en ook nog eens een fijne moederdag aan alle moeders!

Ik wil Thomas aka Opin aka Relax nog feliciteren, hij was gisteren jarig.

En ik neem aan dat Tessa de dochter is van Rob? Ook van harte! Maak er een mooie dag van met zijn allen!

Vandaag is Poles Apart jarig: van harte en de bonbons zijn onderweg.

En morgen is het mijn beurt en word ik alweer 828 als ik het me goed kan herinneren.

Misterfool
gefeliciteerd poles apart

Van harte, Poles Apart maak er een gezelige dag van. En voor Rhythm & Poetry doet u vooral rustig aan op uw verjaardag, want met zo'n hoge leeftijd wil er nog wat breken, wat dan erg lang duurt voordat het genezen is.

Vandaag al mijn verjaardag gevierd voor familie, het was lekker weer in ieder geval. Heb het rustig aangedaan zo in het zonnetje, zo nu en dan moest ik mijn glas optillen om de ijsthee er uit te slurpen.

Misterfool
ridder rob heeft zojuist de respectabele leeftijd van 828 jaar bereikt.
proficiat.

Dank jullie wel! Was ideaal weer gisteren om jarig te zijn. Heb lekker zowat de hele dag buiten kunnen zitten. Ik heb geloof ik wel één bonbon teveel op.

En dan geven we het stokje nu door aan Rhythm & Poetry: van harte gefeliciteerd!

Grappig dat er sommige users bovengemiddeld actief zijn in dit topic in de dagen voor hun eigen verjaardag..

Rob, van harte knul.

Ridder Rob is alweer 828, en hij ziet er geen dag ouder uit dan 827. Rob, wat is je geheim?

Paap_Floyd schreef:
Grappig dat er sommige users bovengemiddeld actief zijn in dit topic in de dagen voor hun eigen verjaardag..

Rob, van harte knul.

Ik heb felicitaties nodig om jong te blijven. Verder neem ik elke ochtend twee kindertjes voor ontbijt, dat zorgt voor die mooie glans.

Verklaar "neem"

Gallow

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 09:47 uur

geplaatst: vandaag om 09:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.