De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 9 mei 2010, 10:38 uur
Vandaag is het niet alleen de dag van de moeders.
Freddze verjaart vandaag ook!

Van harte, Frederik!
Freddze verjaart vandaag ook!

Van harte, Frederik!
0
geplaatst: 9 mei 2010, 13:09 uur
Frederik, van harte met het behalen van de nieuwe leeftijd. Dat deze veel geluk en wijsheid met zich mee mag brengen. Maarrrr.... Eerst het dak eraf en feesten en nog eens feesten, waarbij de stukken in het rond mogen vliegen.

0
geplaatst: 14 mei 2010, 15:08 uur
Wow, zoveel wensen!! Zie het nu pas. Nog niet bekomen van het feestje blijkbaar
Bedankt allemaal!!
Ohja, en ook nog eens een fijne moederdag aan alle moeders!
Bedankt allemaal!!Ohja, en ook nog eens een fijne moederdag aan alle moeders!

0
geplaatst: 14 mei 2010, 15:27 uur
Ik wil Thomas aka Opin aka Relax nog feliciteren, hij was gisteren jarig.
En ik neem aan dat Tessa de dochter is van Rob? Ook van harte! Maak er een mooie dag van met zijn allen!

En ik neem aan dat Tessa de dochter is van Rob? Ook van harte! Maak er een mooie dag van met zijn allen!

0
geplaatst: 24 mei 2010, 13:03 uur
Vandaag is Poles Apart jarig: van harte en de bonbons zijn onderweg. 

En morgen is het mijn beurt en word ik alweer 828 als ik het me goed kan herinneren.

En morgen is het mijn beurt en word ik alweer 828 als ik het me goed kan herinneren.
0
geplaatst: 24 mei 2010, 14:33 uur
Van harte, Poles Apart maak er een gezelige dag van. En voor Rhythm & Poetry doet u vooral rustig aan op uw verjaardag, want met zo'n hoge leeftijd wil er nog wat breken, wat dan erg lang duurt voordat het genezen is.

0
geplaatst: 24 mei 2010, 18:21 uur
Vandaag al mijn verjaardag gevierd voor familie, het was lekker weer in ieder geval. Heb het rustig aangedaan zo in het zonnetje, zo nu en dan moest ik mijn glas optillen om de ijsthee er uit te slurpen. 

0
Misterfool
geplaatst: 25 mei 2010, 07:17 uur
ridder rob heeft zojuist de respectabele leeftijd van 828 jaar bereikt.
proficiat.
proficiat.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 10:55 uur
Dank jullie wel! Was ideaal weer gisteren om jarig te zijn. Heb lekker zowat de hele dag buiten kunnen zitten. Ik heb geloof ik wel één bonbon teveel op. 
En dan geven we het stokje nu door aan Rhythm & Poetry: van harte gefeliciteerd!

En dan geven we het stokje nu door aan Rhythm & Poetry: van harte gefeliciteerd!

0
geplaatst: 25 mei 2010, 11:17 uur
Grappig dat er sommige users bovengemiddeld actief zijn in dit topic in de dagen voor hun eigen verjaardag..
Rob, van harte knul.
Rob, van harte knul.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 11:22 uur
Ridder Rob is alweer 828, en hij ziet er geen dag ouder uit dan 827. Rob, wat is je geheim?
0
geplaatst: 25 mei 2010, 11:53 uur
Paap_Floyd schreef:
Grappig dat er sommige users bovengemiddeld actief zijn in dit topic in de dagen voor hun eigen verjaardag..
Rob, van harte knul.
Rob, van harte knul.
Ik heb felicitaties nodig om jong te blijven. Verder neem ik elke ochtend twee kindertjes voor ontbijt, dat zorgt voor die mooie glans.
* denotes required fields.