De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 februari 2012, 13:57 uur
Dankzij een tip van Duco:
Neil Young - Eldorado
De verzameling compleet maken is nu nog maar een fluitje van een cent.
Neil Young - Eldorado
De verzameling compleet maken is nu nog maar een fluitje van een cent.

0
geplaatst: 16 februari 2012, 14:44 uur
* Death - Human (1991)
* Gotye - Like Drawing Blood (2006)
* Gotye - Making Mirrors (2011)
* Lana Del Rey - Born to Die (2012)
sqpost12 265
* Gotye - Like Drawing Blood (2006)
* Gotye - Making Mirrors (2011)
* Lana Del Rey - Born to Die (2012)
sqpost12 265
0
geplaatst: 16 februari 2012, 16:13 uur
Van Halen - A different kind of truth. Ik vond de single al aardig. Maar toen moest de cd nog komen. En vond men de single niks of zozo....de rest van de cd moest een groot feest zijn. En ja hoor, dat is ie, staat nu te spelen.

Mark Lanegan band - Blues funeral. Ik stond laatst in Concerto en hoorde lekkere muziek. Ik stond nog op het punt te vragen wat er aan stond, maar ik had alweer zoveel cd's dat ik het maar niet gedaan had. Loop ik enkele weken later even de free record shop op centraal station in en hoor ik verdorie weer diezelfde plaat (exact zelfde nummer zelfs van de cd net als toen bij concerto toen ik binnen kwam). Nou ja, daar maar gevraagd wat ie aan had staan....de nieuwe Mark Lanegan band dus....ok, gast, is goed, haal maar uit die speler, krijg je van mij wat centjes....zoekt ie maar een andere cd uit om af te draaien.

En nog 2 bluraytjes...

Mark Lanegan band - Blues funeral. Ik stond laatst in Concerto en hoorde lekkere muziek. Ik stond nog op het punt te vragen wat er aan stond, maar ik had alweer zoveel cd's dat ik het maar niet gedaan had. Loop ik enkele weken later even de free record shop op centraal station in en hoor ik verdorie weer diezelfde plaat (exact zelfde nummer zelfs van de cd net als toen bij concerto toen ik binnen kwam). Nou ja, daar maar gevraagd wat ie aan had staan....de nieuwe Mark Lanegan band dus....ok, gast, is goed, haal maar uit die speler, krijg je van mij wat centjes....zoekt ie maar een andere cd uit om af te draaien.

En nog 2 bluraytjes...

0
geplaatst: 16 februari 2012, 18:02 uur
kobe bryant fan schreef:
Bedankt! Ja ik weet het, het kwam er vreemd genoeg niet van. Maar ben blij dat ik hem nu eindelijk heb. Het schijfje gaat trouwens wel erg moeilijk uit het kartonnetje.
Bedankt! Ja ik weet het, het kwam er vreemd genoeg niet van. Maar ben blij dat ik hem nu eindelijk heb. Het schijfje gaat trouwens wel erg moeilijk uit het kartonnetje.
Ben ik even blij dat ik die fucking mooie juwelcase heb.
0
geplaatst: 16 februari 2012, 18:04 uur
Zo mooi is die toch niet. Altans de gene die ik eens heb zien liggen, is toch gewoon een juwelcase met een boekje met paginas waar er niets in staat?
0
geplaatst: 16 februari 2012, 18:36 uur
net mijn laatste vvv-bonnen opgemaakt:

Afgelopen week besteld:

Afgelopen week besteld:

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 februari 2012, 20:49 uur
Sinds bonemachine bij mij in de auto naar een MuMe meeting in Rotterdam heeft gezeten, begint hij metal te kopen
.
.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 09:44 uur

Een Yamaha FG700MS. Uitstekende beginnersgitaar, met massief bovenblad (van de sitkaspar). Ik kan niet wachten!

Ik zat eigenlijk op een Seagull S6 Original te azen, maar die is dik 2x zo duur. Bijna was ik ervoor gegaan, maar ik ben toch maar verstandig geweest en heb mijn budget niet overschreden. Eerst maar eens goed leren spelen.

Geweldige site voor muziekinstrumenten is dat trouwens, gigantisch assortiment, laagsteprijsgarantie en gratis verzending.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 15:48 uur
Toch nog even naar Concerto geweest...
Parliament - Gloryhallastoopid.

Nightwish - Imaginaerum....voor 10 euro laat ik hem niet liggen, genoeg mensen lovend over de plaat gehoord.

Bat for lashes - Fur and gold.

The Charlatans - Simpatico.

Parliament - Gloryhallastoopid.

Nightwish - Imaginaerum....voor 10 euro laat ik hem niet liggen, genoeg mensen lovend over de plaat gehoord.

Bat for lashes - Fur and gold.

The Charlatans - Simpatico.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 15:58 uur
0
geplaatst: 17 februari 2012, 16:04 uur
Over een geweldige bestelling gesproken! 
Die voorkant van het boekje van The Death Defying Unicorn is echt geweldig, ik heb hem nu als achtergrond op mijn laptop!

Die voorkant van het boekje van The Death Defying Unicorn is echt geweldig, ik heb hem nu als achtergrond op mijn laptop!

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 februari 2012, 16:23 uur
@ Paalhaas:
Goede beslissing. Ik ben meer een elektrische gitarist, dus ik heb geen dure Martin of Ovation, maar als je eenmaal gevorderd bent sla je de gitaren van 400-700 meestal over en wil je toch meteen een dure.
Kun je dus inderdaad beter met een goede beginnersgitaar beginnen en die tussenstap overslaan. Ik had zelf een Ibanez uit dezelfde prijsklasse genomen, maar dat is een kwestie van uitproberen en kijken welke het beste bevalt.
Goede beslissing. Ik ben meer een elektrische gitarist, dus ik heb geen dure Martin of Ovation, maar als je eenmaal gevorderd bent sla je de gitaren van 400-700 meestal over en wil je toch meteen een dure.
Kun je dus inderdaad beter met een goede beginnersgitaar beginnen en die tussenstap overslaan. Ik had zelf een Ibanez uit dezelfde prijsklasse genomen, maar dat is een kwestie van uitproberen en kijken welke het beste bevalt.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 17:03 uur
Dank je, ik heb zojuist mijn bestelling geannuleerd.
In gesprek geraakt met de lokale gitaarhandelaar/-reparateur, echt een gitaargeleerde zeg maar (al 31 jaar repareert-ie ze), en die raadde me heel andere dingen aan voor die prijsklasse: o.a. Greg Bennett (GD-100S en D-5) en Sigma (DM-18). Kortom ik ga toch iets anders nemen, maar wat precies daar ga ik mijn hoofd nog even over breken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 februari 2012, 17:56 uur
Paalhaas schreef:
In gesprek geraakt met de lokale gitaarhandelaar/-reparateur, echt een gitaargeleerde zeg maar (al 31 jaar repareert-ie ze), en die raadde me heel andere dingen aan voor die prijsklasse: o.a. Greg Bennett (GD-100S en D-5) en Sigma (DM-18). Kortom ik ga toch iets anders nemen, maar wat precies daar ga ik mijn hoofd nog even over breken.
(quote)
In gesprek geraakt met de lokale gitaarhandelaar/-reparateur, echt een gitaargeleerde zeg maar (al 31 jaar repareert-ie ze), en die raadde me heel andere dingen aan voor die prijsklasse: o.a. Greg Bennett (GD-100S en D-5) en Sigma (DM-18). Kortom ik ga toch iets anders nemen, maar wat precies daar ga ik mijn hoofd nog even over breken. Ik zou echt zelf een paar gitaren gaan uitproberen. Online kopen is bovendien lastig met de service. Als er iets met de gitaar is, kun je het hele land afrijden. Goede service in de buurt is die paar tientjes extra wel waard.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 19:12 uur
Eveningguard schreef:
(quote)
Rotding inderdaad, helaas zijn al mijn Sigur Ros platen in deze verpakking

Ikzelf heb dit plaatje besteld, kan niet wachten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.