De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2013, 23:58 uur
Stalin schreef:
Je bent nooit klaar met Zappa-aankopen doen !
En voor 90 cent zou zelfs fervent Zappa-hater Orbit The Helsinki Concert niet laten liggen
(quote)
Je bent nooit klaar met Zappa-aankopen doen !
En voor 90 cent zou zelfs fervent Zappa-hater Orbit The Helsinki Concert niet laten liggen
Voor 90 cent zou ik hem nog wel kopen...

Geef ik hem wel aan iemand kado....
0
geplaatst: 5 januari 2013, 09:30 uur
Via een mede-user:
Lisa Gerrard - The Mirror Pool
Lisa Gerrard - Whalerider
Lisa Gerrard - The Silver Tree
Kristin Hersh - Hips and Makers
Modern English - Mesh and Lace
Modern English - After the Snow
Lisa Gerrard - The Mirror Pool
Lisa Gerrard - Whalerider
Lisa Gerrard - The Silver Tree
Kristin Hersh - Hips and Makers
Modern English - Mesh and Lace
Modern English - After the Snow
0
Sietse
geplaatst: 5 januari 2013, 18:55 uur
Nieuw:
Far East Family Band - Nipponjin - Join our Mental Phase Sound (LP)
Tweedehands (voor el cheapo)
William Basinski - Silent Night
Paul Bradley - Searching For the Way
Paul Bradley - Liquid Sunset
Greg Davis - Somnia
Lull - Like A Slow River
Windy & Carl - The Dream House / Dedication To Flea
Various - Moroccan Folk Music (LP)
Tweedehands (voor el cheapo)
William Basinski - Silent Night
Paul Bradley - Searching For the Way
Paul Bradley - Liquid Sunset
Greg Davis - Somnia
Lull - Like A Slow River
Windy & Carl - The Dream House / Dedication To Flea
Various - Moroccan Folk Music (LP)
0
geplaatst: 5 januari 2013, 18:58 uur
Sietse schreef:
Nieuw:
Nieuw:
Mooie aankoop!

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 januari 2013, 20:36 uur
Naar aanleiding van de minimeeting vandaag in Antwerpen met Dazzler en Freddze...
Op CD (22 eur) in de Saturn:

Op vinyl (55 eur) in de Record Collector:

Ik vermeld nog even voor de goede vorm:
* Trust - Man's Trap: dient nog - samen met andere albums - toegevoegd, werkje voor morgen
* Wishbone Ash - Here to Hear: deze heb ik met een andere hoes, welke laat ik nog weten bij het album zelf.
Op CD (22 eur) in de Saturn:

Op vinyl (55 eur) in de Record Collector:

Ik vermeld nog even voor de goede vorm:
* Trust - Man's Trap: dient nog - samen met andere albums - toegevoegd, werkje voor morgen

* Wishbone Ash - Here to Hear: deze heb ik met een andere hoes, welke laat ik nog weten bij het album zelf.
0
geplaatst: 5 januari 2013, 23:14 uur
Sir Spamalot schreef:
Staat er wel al op, maar in de Franstalige versie, hun vierde met de alternatieve titel Idéal.

Mooie aankopen. Anvil en Opeth zijn natuurlijk onmisbaar.

0
Sietse
geplaatst: 5 januari 2013, 23:16 uur
Ducoz schreef:
Mooie aankoop!
(quote)
Mooie aankoop!
De rest is niet minder hoor
(enkele zijn zelfs veel mooier)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 januari 2013, 23:51 uur
@Kronos: dat van Trust klopt inderdaad (leve Metal Archives) en de prijzen in de Record Collector beginnen minder mals te worden. Ik verschoot mij een bult toen ik dat album van Trust in mijn handen had. Nog nooit gezien. Toevoeg-zondag morgenochtend! 

0
geplaatst: 5 januari 2013, 23:56 uur
Sir Spamalot schreef:
@Kronos: dat van Trust klopt inderdaad (leve Metal Archives)
@Kronos: dat van Trust klopt inderdaad (leve Metal Archives)
Ik heb de info van Wiki maar als ik op Metal Archives kijk naar de titels en tijden zie ik daar geen overeenkomst.

Sir Spamalot schreef:
Ik verschoot mij een bult toen ik dat album van Trust in mijn handen had. Nog nooit gezien.
Ik verschoot mij een bult toen ik dat album van Trust in mijn handen had. Nog nooit gezien.
Ik wel. In de Record Collector natuurlijk.

Geen CJSS gevonden?
0
geplaatst: 6 januari 2013, 00:10 uur

Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark

Dillard & Clark - Through the Morning, Through the Night
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 januari 2013, 09:40 uur
@ Kronos: CJSS wel gevonden maar op het laatste moment toch beslist om te laten liggen. Dat van Trust is inderdaad raar...
0
geplaatst: 6 januari 2013, 19:35 uur
Tower - Titan.
Plaat met een herinnering. Als 11-jarig jochie heb ik ooit de bassist geinterviewd. Hij woonde 2 straten verderop in Roelofarendsveen en 2 deuren verder van een klasgenootje van me. Met wat vrienden maakten we een "tijdschriftje" van maar liefst een pagina of 4 om dat vervolgens proberen te slijten voor een kwartje of zo....aan de bekende ouders/ooms/tantes/buren doelgroep, hahahaha.... Tonight was toen net een hitje, via het klasgenootje hoorden we van de bassist en zo was het interviewtje snel geregeld. Thuis geweest bij de man en zijn vrouw, erg aardige mensen. En nu eindelijk de hele plaat eens, want toen begon het pas net echt met muziek, echt kopen kwam een jaartje later ongeveer. Leuk dat ik deze tegen kwam vandaag.

En ik was wat op de Hollandse toer geloof ik, deze ook maar eens meegepakt...

En de volgende noem ik ook, ondanks dat ik hem niet zelf gekocht heb. Maar zoonlief heeft zijn eerste muziek-cd aangeschaft. De laatste tijd begon hij meer en meer muziek te luisteren, kwam zelfs met bands aanzetten die hij leuk vond en die ik vaak al in de kast had staan, hahahah.
Meteen een leuke aankoop ook, ik kan er zelf ook wel wat mee, maar gek genoeg heb ik er (nog) niks van. Het is de versie met dvd'tje van clips er bij, die ook zeer de moeite waard zijn. Komt wel goed met die jongen.

Plaat met een herinnering. Als 11-jarig jochie heb ik ooit de bassist geinterviewd. Hij woonde 2 straten verderop in Roelofarendsveen en 2 deuren verder van een klasgenootje van me. Met wat vrienden maakten we een "tijdschriftje" van maar liefst een pagina of 4 om dat vervolgens proberen te slijten voor een kwartje of zo....aan de bekende ouders/ooms/tantes/buren doelgroep, hahahaha.... Tonight was toen net een hitje, via het klasgenootje hoorden we van de bassist en zo was het interviewtje snel geregeld. Thuis geweest bij de man en zijn vrouw, erg aardige mensen. En nu eindelijk de hele plaat eens, want toen begon het pas net echt met muziek, echt kopen kwam een jaartje later ongeveer. Leuk dat ik deze tegen kwam vandaag.

En ik was wat op de Hollandse toer geloof ik, deze ook maar eens meegepakt...

En de volgende noem ik ook, ondanks dat ik hem niet zelf gekocht heb. Maar zoonlief heeft zijn eerste muziek-cd aangeschaft. De laatste tijd begon hij meer en meer muziek te luisteren, kwam zelfs met bands aanzetten die hij leuk vond en die ik vaak al in de kast had staan, hahahah.
Meteen een leuke aankoop ook, ik kan er zelf ook wel wat mee, maar gek genoeg heb ik er (nog) niks van. Het is de versie met dvd'tje van clips er bij, die ook zeer de moeite waard zijn. Komt wel goed met die jongen.

0
geplaatst: 7 januari 2013, 17:34 uur
Voor het eerst weer eens naar diverse kringloopwinkels geweest!
LP:

CD:

LP:

CD:

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 januari 2013, 18:48 uur
Waar is Ornette! of heb je niet dat Original Album setje?
0
geplaatst: 7 januari 2013, 20:24 uur
0
geplaatst: 8 januari 2013, 21:46 uur

The Brian Jonestown Massacre - Bravery Repetition and Noise

The Soft Moon - Zeros
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.