MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie is wie op Last.FM (voorheen audioscrobbler)

zoeken in:

Harco
Zes jaar en (vooral in de eerste twee jaar) zesduizend accounts verder, ben ik vorig jaar toch maar weer teruggekeerd naar mijn allereerste: D0dg3r’s Music Profile – Users at Last.fm

Alleen scrobble ik alleen fatsoenlijk getagde muziek, dus representatief is 'ie zeer zeker niet.

algoedc en ik accepteer alle vriendschapsverzoeken (ben nogal wanhopig aan het worden )

En gelijk al een kleine 5000 nummers beluisterd in een krappe 3 dagen. Petje af hoor

GrafGantz schreef:
En gelijk al een kleine 5000 nummers beluisterd in een krappe 3 dagen. Petje af hoor

Nee was van mijn Windows Media Player waar ik Lijsten mee afspeel zoals de hele top 4000 en ben nu bezig met 11 jaar top 2000 aan het luisteren

Haha, ik had idd ook 8953 scrobbles op mijn eerste dag. (Dat aantal heb ik nooit meer kunnen overtreffen, kom nu niet verder dan zo'n 100 nummers per dag)

Ik haal niet eens de 100 in de week.

100 per week haal ik alleen in de vakanties, in schoolperiodes denk ik 50/60 nummers per week. Nu 257 nummers.

Ik zit momenteel de hele dag thuis te werken. Anders haal ik het ook bij lange na niet.

Edwynn is overigens gewoon edwynn op lastfm.

Sid Vicious
IllumSphere?s Music Profile ? Users at Last.fm

Men mag me altijd toevoegen, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Fidelodelientje
Fidelodelientje = fidelodelientje. Hoi. fidelodelientje?s Music Profile ? Users at Last.fm

nicoot
nicoot?s Music Profile ? Users at Last.fm

Iedereen die dat wenst, mag me toevoegen.

Jazzthieve
zelfde als op musicmeter.

Wat is jouw naam op MusicMeter dan?

Ik heb al een aantal weken een ban op last.fm.

Jocharo-T
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?

Meisjes stalken?

Grapjes maken bij klassieke muzikanten.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:02 uur

geplaatst: vandaag om 05:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.