MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie is wie op Last.FM (voorheen audioscrobbler)

zoeken in:
Leuk toch? De Friese benaming voor een parachute

Rare jongens, die Friezen.

nicoot?s Music Profile ? Users at Last.fm

Nog mensen trouwens die hun events niet meer kunnen zien door de update naar een nieuwe versie van de site? Best vervelend, is nu toch al enkele dagen aan de gang...

Events zie ik ook (nog) niet.

Last.fm ... Is dat iets dat nog volop leeft? In de beginjaren heb ik ooit eens profiel aangemaakt, denk ik. Maar ik gebruikte het niet. En eerlijk, ik dacht dat het al een beetje dood was. Zoas MySpace bijvoorbeeld. Vergis ik mij dan zo hard?

Magick1
Enkel de die-hards blijven over. Het blijft toch een grote angst van mij dat last.fm ooit zou verdwijnen. 10 jaar scrobblen in de vuilbak, ik mag er niet aan denken.

Welja, ik heb even mijn e-mail doorzocht en opnieuw ingelogd. Dat was 12 jaar geleden, zo blijkt. Iedereen die ik volgde, zonder één uitzondering, is tussen 2009 en 2012 gestopt met het gebruiken van last.fm ... Ik denk niet dat ik dat opnieuw ga activeren.

Maar voor de fans duim ik mee natuurlijk, hopelijk blijft Last.FM bestaan voor jullie.

Dunnemin
Sinds 2008

Onweerwolf
esteban schreef:
Maar voor de fans duim ik mee natuurlijk, hopelijk blijft Last.FM bestaan voor jullie.

Niet gescrobbled = niet geluisterd!

esteban schreef:
Iedereen die ik volgde, zonder één uitzondering, is tussen 2009 en 2012 gestopt met het gebruiken van last.fm ...

Bizar

Ik volg een paar honderd mensen op Last.fm en op een handjevol mensen na scrobblen ze nog steeds even fanatiek als vroeger (het kost immers ook vrijwel nul moeite)

Ook heel veel van mijn volgers zijn gestopt met scrobblen. Van de MuMe-ers scrobblen de meesten nog wel, maar van de mensen die ik irl ken is er slechts een enkeling overgebleven.

Magick1
Gretz schreef:
(quote)

Bizar

Ik volg een paar honderd mensen op Last.fm en op een handjevol mensen na scrobblen ze nog steeds even fanatiek als vroeger (het kost immers ook vrijwel nul moeite)

Als je fanatiek bent, kost het wel moeite
Overal bijhouden wat je waar gehoord hebt, om dan alles up te daten met de Universal Scrobbler.

Ik heb altijd mijn cd's op mijn computer geinstalleerd dan scobbeld het vanzelf met de univerasl scrobbler. De moeite die je er voor moet doen is voor mij een gewoonte geworden waar ik aan ben gaan wennen.

Magick1 schreef:
(quote)

Als je fanatiek bent, kost het wel moeite
Overal bijhouden wat je waar gehoord hebt, om dan alles up te daten met de Universal Scrobbler.

Ik speel gewoon zoveel mogelijk vanaf mijn pc of telefoon via boxen. Al het andere laat ik maar gaan, teveel moeite. Maar soms zit mijn vriendin muziek te luisteren op mijn pc, en dan kan ik het niet laten om die scrobbles te verwijderen. Zelf niet geluisterd = telt niet

Voor wie dat trouwens nog niet weten: scrobblen vanaf telefoon (iPhone in ieder geval) kan heel makkelijk met de app Eavescrob.

Edwynn schreef:
Edwynn is overigens gewoon edwynn op lastfm.

Voor wie hier nog wel eens kijkt: Sinds vanmiddag heb ik de boel opnieuw ingesteld.

Edwynn schreef:
(quote)

Voor wie hier nog wel eens kijkt: Sinds vanmiddag heb ik de boel opnieuw ingesteld.

Ook al bijna 20 jaar actief, zie ik..
The Gathering, De Jeugd en New Order in common. Niks mis mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:51 uur

geplaatst: vandaag om 19:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.