De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2006, 10:52 uur
grovonion schreef:
Ik werk als HW project-lijder (soms ook leider) bij een bedrijf dat electronica producten ontwikkeld. Het bedrijf waar ik voor werk is erg onbekend (Jabil) maar we ontwikkelen wel apparatuur voor bekende merken. Momenteel werk ik aan een LCD-TV voor de Chinese markt en woon ik ook voor even in Shanghai.
Ik werk als HW project-lijder (soms ook leider) bij een bedrijf dat electronica producten ontwikkeld. Het bedrijf waar ik voor werk is erg onbekend (Jabil) maar we ontwikkelen wel apparatuur voor bekende merken. Momenteel werk ik aan een LCD-TV voor de Chinese markt en woon ik ook voor even in Shanghai.
Tof! Zo kom je nog eens ergens. En projectmatig werken is natuurlijk ook mooi, steeds weer een nieuwe uitdaging. Als jullie nog een (assistent)controller nodig hebben daar in Shanghai dan hoor ik het wel.

0
geplaatst: 1 november 2006, 14:30 uur
luc011190 schreef:
. Hier wil ik ook zo snel mogelijk weg om te studeren in bijv Leiden of R'dam. Dan richting media, cultuur en Nederlands ofzo. Journalistiek?
. Hier wil ik ook zo snel mogelijk weg om te studeren in bijv Leiden of R'dam. Dan richting media, cultuur en Nederlands ofzo. Journalistiek?
Hé - ik wil precies hetzelfde doen. Maar dan het liefst in Utrecht of Amsterdam. Grappig.
Verder ben ik ontslagen bij mijn tijdschriftenwijk, dus ik zoek nu werk...
0
geplaatst: 1 november 2006, 15:52 uur
levenvergeten schreef:
Hé - ik wil precies hetzelfde doen. Maar dan het liefst in Utrecht of Amsterdam. Grappig.
(quote)
Ik ben op dit moment te lui om te werken. Eigenlijk ook lui op school, maar mij houvast is dat ik hier graag weg wil, en daarom mijn school af wil ronden zonder te blijven zitten.
Ik ga denk ik Nederlands studeren. Niet in Rotterdam (waarom heb ik dat in godsnaam opgeschreven), maar in een echte studentenstad. Het liefst in Amsterdam, maar dat is wel heel ver weg van het gezinnetje