De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2006, 10:52 uur
grovonion schreef:
Ik werk als HW project-lijder (soms ook leider) bij een bedrijf dat electronica producten ontwikkeld. Het bedrijf waar ik voor werk is erg onbekend (Jabil) maar we ontwikkelen wel apparatuur voor bekende merken. Momenteel werk ik aan een LCD-TV voor de Chinese markt en woon ik ook voor even in Shanghai.
Ik werk als HW project-lijder (soms ook leider) bij een bedrijf dat electronica producten ontwikkeld. Het bedrijf waar ik voor werk is erg onbekend (Jabil) maar we ontwikkelen wel apparatuur voor bekende merken. Momenteel werk ik aan een LCD-TV voor de Chinese markt en woon ik ook voor even in Shanghai.
Tof! Zo kom je nog eens ergens. En projectmatig werken is natuurlijk ook mooi, steeds weer een nieuwe uitdaging. Als jullie nog een (assistent)controller nodig hebben daar in Shanghai dan hoor ik het wel.

0
geplaatst: 1 november 2006, 14:30 uur
luc011190 schreef:
. Hier wil ik ook zo snel mogelijk weg om te studeren in bijv Leiden of R'dam. Dan richting media, cultuur en Nederlands ofzo. Journalistiek?
. Hier wil ik ook zo snel mogelijk weg om te studeren in bijv Leiden of R'dam. Dan richting media, cultuur en Nederlands ofzo. Journalistiek?
Hé - ik wil precies hetzelfde doen. Maar dan het liefst in Utrecht of Amsterdam. Grappig.
Verder ben ik ontslagen bij mijn tijdschriftenwijk, dus ik zoek nu werk...
0
geplaatst: 1 november 2006, 15:52 uur
levenvergeten schreef:
Hé - ik wil precies hetzelfde doen. Maar dan het liefst in Utrecht of Amsterdam. Grappig.
(quote)
Ik ben op dit moment te lui om te werken. Eigenlijk ook lui op school, maar mij houvast is dat ik hier graag weg wil, en daarom mijn school af wil ronden zonder te blijven zitten.
Ik ga denk ik Nederlands studeren. Niet in Rotterdam (waarom heb ik dat in godsnaam opgeschreven), maar in een echte studentenstad. Het liefst in Amsterdam, maar dat is wel heel ver weg van het gezinnetje

Maar to the point, zullen we samen met een groepje op kamers gaan?
0
geplaatst: 1 november 2006, 18:03 uur
Ben ik dan de enige die in de verzorging werkt??
Ik heb een aantal jaren met verstandelijk gehandicapten gewerkt.
En nu werk ik al 6 jaar in een bejaardenhuis, waar ik dementerende ouderen een waardevolle daginvulling geef, en waar ik tevens regelmatig nachtdiensten draai.
En nu werk ik al 6 jaar in een bejaardenhuis, waar ik dementerende ouderen een waardevolle daginvulling geef, en waar ik tevens regelmatig nachtdiensten draai.
0
geplaatst: 1 november 2006, 21:34 uur
Ik zit nog op school, maar heb een half jaartje full-time in madurodam gewerkt. Jawel, met al die kleine huisjes
. Ik werk daar nog steeds, maar dan part-time. En dan wel in de horeca, bedrijfsfeesten of gewoon leuke feesten/bijeenkomsten/diners lopen/publiekscatering, allemaal erg interessant.
Verder verveelt het park zelf al als je er 1 keer doorheen bent gelopen maar dat terzijde
.
. Ik werk daar nog steeds, maar dan part-time. En dan wel in de horeca, bedrijfsfeesten of gewoon leuke feesten/bijeenkomsten/diners lopen/publiekscatering, allemaal erg interessant.Verder verveelt het park zelf al als je er 1 keer doorheen bent gelopen maar dat terzijde
.
0
geplaatst: 1 november 2006, 22:01 uur
deric raven schreef:
Ik zou het niet kunnen. Ontiegelijk veel respect!
0
geplaatst: 1 november 2006, 22:02 uur
heb wel in de zorg gewerkt, verstandelijk gehandicapten ook, nu kotertjes, ook leuk 

0
geplaatst: 1 november 2006, 22:03 uur
Als je het leuk vindt is het natuurlijk helemaal goed.
Ik heb het niet zo op bejaarden, dus mij zou het niet zo goed af gaan denk ik.
0
geplaatst: 2 november 2006, 13:13 uur
Ik studeer nog in m'n laatste jaartje als Interactie-ontwerper. Aan het eind van het jaar ga ik dan waarschijnlijk toch een keertje werken.
Als bijbaantje ben ik drugskoerier bij een apotheek.
Als bijbaantje ben ik drugskoerier bij een apotheek.
0
geplaatst: 2 november 2006, 13:42 uur
gemaster schreef:
dan misschien maar hopen dat je het zelf nooit wordt Ik heb het niet zo op bejaarden, dus mij zou het niet zo goed af gaan denk ik.

0
*Laura*
geplaatst: 2 november 2006, 16:39 uur
Ik zit momenteel in mijn eerste Bachelor Communicatiewetenschappen aan de VUB.
0
geplaatst: 2 november 2006, 16:58 uur
*Laura* schreef:
He, dat wil ik ook gaan doen

Bevalt het een beetje?
0
geplaatst: 4 november 2006, 02:14 uur
kjp -lvg = kinder & jeugd psychiatrie, voor kinderen die licht verstandelijk gehandicapt zijn. Dus " in de war"
( soms ernstig) en laag I.Q.
Sorry voor het vakjargon deric.
( soms ernstig) en laag I.Q.
Sorry voor het vakjargon deric.
0
geplaatst: 4 november 2006, 10:00 uur
luc011190 schreef:
Ik ben op dit moment te lui om te werken. Eigenlijk ook lui op school, maar mij houvast is dat ik hier graag weg wil, en daarom mijn school af wil ronden zonder te blijven zitten.
Ik ga denk ik Nederlands studeren. Niet in Rotterdam (waarom heb ik dat in godsnaam opgeschreven), maar in een echte studentenstad. Het liefst in Amsterdam, maar dat is wel heel ver weg van het gezinnetje
(quote)

Over studies gesproken, ik ben nu bezig met druk leren voor de schoolexamens (5havo) en ben van plan om volgend jaar meteen op kamers te gaan. Liefst wél in Rotterdam!, vind ik echt een leuke stad. Typische 'studentensteden als Groningen en Utrecht zijn eigenlijk niks voor mij. Ga over een half uurtje naar de open dag van de Willem De Kooning Academie, ik ben benieuwd, ga wel iets in die richting doen. Dus waarschijnlijk naar de kunstacademie maar welke richting?
Daarbij werk ik nog steeds bij het callcenter, momenteel voor WarChild, FNV Zelfstandige Bondgenoten, AzG en KPN! Mensen die een belbasis abonnement hebben bij KNP neem Slim Bellen!

0
geplaatst: 8 november 2006, 16:38 uur
Vet, kunstacademie
!
Lijkt me echt ontzettend vet om naartoe te gaan, maar ik ben helaas niet zo goed met mijn handen. Eigenlijk durf ik het gewoon niet te proberen, wat ben ik toch een watje...
Maar jij, Dazzled, gewoon doen, stoerste studie die er is!
Ik vind Rotterdam ook een heerlijke stad, maar de eigenlijke reden dat ik daar niet naartoe wil is dat ik dan niet op kamers mág. Vinden mijn ouders zonde van het geld, als het zo makkelijk met OV te bereiken is
Maar nog even over kunst? Ben jij een beetje een tekenaar of schilder? Ontwerper? Meer met filmen of monteren anders? Muziek?
!Lijkt me echt ontzettend vet om naartoe te gaan, maar ik ben helaas niet zo goed met mijn handen. Eigenlijk durf ik het gewoon niet te proberen, wat ben ik toch een watje...
Ik vind Rotterdam ook een heerlijke stad, maar de eigenlijke reden dat ik daar niet naartoe wil is dat ik dan niet op kamers mág. Vinden mijn ouders zonde van het geld, als het zo makkelijk met OV te bereiken is

Maar nog even over kunst? Ben jij een beetje een tekenaar of schilder? Ontwerper? Meer met filmen of monteren anders? Muziek?
0
geplaatst: 8 november 2006, 19:31 uur
Ik werk in een textieldrukkerij, t-shits n stuff. Tegenwoordig zijn de schoonmaakspullen zeer vriendelijk, maar jaren heb ik gewerkt met vluchtig spul als thinner..... Dus als ik een beetje gestoord uit de hoek kom soms heb ik geen excuus, wel een reden.

0
geplaatst: 8 november 2006, 19:36 uur
0
geplaatst: 9 november 2006, 23:25 uur
luc011190 schreef:
Vet, kunstacademie
!
Lijkt me echt ontzettend vet om naartoe te gaan, maar ik ben helaas niet zo goed met mijn handen. Eigenlijk durf ik het gewoon niet te proberen, wat ben ik toch een watje...
Vet, kunstacademie
!Lijkt me echt ontzettend vet om naartoe te gaan, maar ik ben helaas niet zo goed met mijn handen. Eigenlijk durf ik het gewoon niet te proberen, wat ben ik toch een watje...

Dat is allemaal nog maar de vraag, ik vind zo'n beetje alle studies leuk op de kunstacademie maar er is er geen één die er echt uit springt. Het idee om volgend jaar een jaar niks te gaan doen en alleen te gaan werken klinkt ook steeds aanlokkelijker, maar dan wil ik wel een kamer in Amsterdam of Rotterdam.
Achja, eerst maar eens zien te slagen

* denotes required fields.