MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Ik kreeg eergisteren een telefoontje voor een sollicitatiegesprek bij de Albert Heijn. Ik wist niet eens meer dat ik daar had gesolliciteerd.

Tering, Louis! Ook in een drukkerij gewerkt?

Aangenomen!

gefeliciteerd!
ik ga over 2 weken weg bij het cafe waar ik iets van 20 maanden gewerkt heb

Tsjo-Wi schreef:
gefeliciteerd!
ik ga over 2 weken weg bij het cafe waar ik iets van 20 maanden gewerkt heb

Dankje!
Nieuwe baan?

Louis2703 schreef:
Aangenomen!
Gefeliciteerd.

Medewerker op een Assurantiekantoor. Is leuker dan het klinkt..

Louis2703 schreef:
(quote)

Dankje!
Nieuwe baan?

nee ik heb ff genoeg van werken, en ik heb et best druk met school en mn examens zitten eraan te komen

Ik heb chronisch geldgebrek dus ik had t wel nodig.

Louis2703 schreef:
Aangenomen!
Excellent dude

Ik ben eerstejaars student Sociale Geografie & Planologie in Utrecht, dus ik heb niet zoveel tijd om te werken.. maar ik werk wel elke zaterdagochtend in de logistiek/schoonmaak bij de Bakkerij Van Maanen. Verder loop ik ook nog 2 keer per week een krantenwijk, waarbij ik ondertussen de nieuwe muziek op m'n iPod kan beluisteren

Ik ben tweedejaars student Duits aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden (lerarenopleiding). Bevalt me tot nu toe uitermate goed, alleen zie ik mezelf niet tot mijn 65e/67e levensjaar voor de klas staan.

lambf
Ik werk als postbode bij de TNT. Ongeveer 2.5 tot 3 uur in de week. Besst wel leuk, verdien er ongeveer €50 per maand mee, alhoewel je vaak meer krijgt.
Verder breng ik 2 uurtjes in de week een paar foldertjes en soms een krantje rond. daar verdien ik ook ongeveer €50 mee.

Poeh, 3e jaars Multimedia Vormgever te Mediacollege Amsterdam.

Verder beetje freelancen als illustrator en animator. Momenteel 5 maanden stagaire bij webdesign bedrijf [saai]. Volgende 5 maanden bij een animationcommercial bedrijf [leuk].