MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Ik kreeg eergisteren een telefoontje voor een sollicitatiegesprek bij de Albert Heijn. Ik wist niet eens meer dat ik daar had gesolliciteerd.

Tering, Louis! Ook in een drukkerij gewerkt?

Aangenomen!

gefeliciteerd!
ik ga over 2 weken weg bij het cafe waar ik iets van 20 maanden gewerkt heb

Tsjo-Wi schreef:
gefeliciteerd!
ik ga over 2 weken weg bij het cafe waar ik iets van 20 maanden gewerkt heb

Dankje!
Nieuwe baan?

Louis2703 schreef:
Aangenomen!
Gefeliciteerd.

Medewerker op een Assurantiekantoor. Is leuker dan het klinkt..

Louis2703 schreef:
(quote)

Dankje!
Nieuwe baan?

nee ik heb ff genoeg van werken, en ik heb et best druk met school en mn examens zitten eraan te komen

Ik heb chronisch geldgebrek dus ik had t wel nodig.

Louis2703 schreef:
Aangenomen!
Excellent dude

Ik ben eerstejaars student Sociale Geografie & Planologie in Utrecht, dus ik heb niet zoveel tijd om te werken.. maar ik werk wel elke zaterdagochtend in de logistiek/schoonmaak bij de Bakkerij Van Maanen. Verder loop ik ook nog 2 keer per week een krantenwijk, waarbij ik ondertussen de nieuwe muziek op m'n iPod kan beluisteren

Ik ben tweedejaars student Duits aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden (lerarenopleiding). Bevalt me tot nu toe uitermate goed, alleen zie ik mezelf niet tot mijn 65e/67e levensjaar voor de klas staan.

lambf
Ik werk als postbode bij de TNT. Ongeveer 2.5 tot 3 uur in de week. Besst wel leuk, verdien er ongeveer €50 per maand mee, alhoewel je vaak meer krijgt.
Verder breng ik 2 uurtjes in de week een paar foldertjes en soms een krantje rond. daar verdien ik ook ongeveer €50 mee.

Poeh, 3e jaars Multimedia Vormgever te Mediacollege Amsterdam.

Verder beetje freelancen als illustrator en animator. Momenteel 5 maanden stagaire bij webdesign bedrijf [saai]. Volgende 5 maanden bij een animationcommercial bedrijf [leuk].

En vorig jaar 1 jaar afgewassen en schoonmaken bij een restaurant. Na m'n stage gewoon weer mee verder, he he.

Even 'n update.
Begin januari ontslag genomen bij het callcenter.
Ik ben afgelopen week aangenomen bij de kledingwinkel Sissy Boy in Utrecht (zit op de Steenweg), en ik zit ook al 'n poosje bij 'Club Chique' (een bedrijf dat promotie doet voor verschillende feesten, flyeren e.d.) Wat niet meer inhoud dan af en toe flyers uitdelen, maar het is makkelijk geld verdienen

2dejaars student Hogeschool van de kunsten, utrecht..digital media design...

Jobs: Vooral sites maken, en programmatjes schrijven...en vrijwilliger bij de reddingsbrigade

Ik ben vanmiddag aangenomen bij de Albert Heijn

Ik ga morgen op zoek!;D

Cath schreef:
Ik ga morgen op zoek!;D

"Niet uitstellen tot morgen,
is een nachtrust zonder zorgen."

neo
nevyn schreef:
Ik ben vwo-5-er en in het weekend postbode

Nee? Ik ook! Alleen doe ik het natuurlijk als echte bikkelaar de hele week....

Ik heb het wonder boven wonder 2 jaar lang uitgehouden als krantenbezorger in de vroege ochtend, maar ik werk nu ongeveer driekwart jaar bij appie heijn. Verdien nog steeds ongeveer hetzelfde in anderhalf uur, waar ik eerder met een uur klaar was. Maar je hebt als krantenbezorger slaaptekort en dus zeer veel moeite met opstaan (ik moest er om 5 uur uit om redelijk uitgeslapen om 6 uur bij het krantendepot te zijn).

Jesse schreef:
Ik heb het wonder boven wonder 2 jaar lang uitgehouden als krantenbezorger in de vroege ochtend, maar ik werk nu ongeveer driekwart jaar bij appie heijn. Verdien nog steeds ongeveer hetzelfde in anderhalf uur, waar ik eerder met een uur klaar was. Maar je hebt als krantenbezorger slaaptekort en dus zeer veel moeite met opstaan (ik moest er om 5 uur uit om redelijk uitgeslapen om 6 uur bij het krantendepot te zijn).

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik begin bij de Appie meestal om 7, soms om 6 uur. Dus van uitslapen kun je, bij mij dan, ook niet spreken
Hoe lang ik het uit ga houden? Tja, op school zit ik vaak zowat slapend in de klas, dus ik vrees niet lang meer

Ik studeer nog steeds. Tweedejaars muziekwetenschapstudent

Erg leuke studie *meer informatie* dus daar ben ik nog wel even mee bezig.

Daarnaast werk ik als postbode voor SandD.

Anna.R schreef:

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik begin bij de Appie meestal om 7, soms om 6 uur. Dus van uitslapen kun je, bij mij dan, ook niet spreken

Ik werk gelukkig alleen 's avonds en zaterdagmiddag, waar ik, als thuiswonend student, goed van kan leven. Dus mij niet gezien 6 uur 's ochtends

neo
Postbode is ook veel leuker als krantenbezorger. Begin altijd vanaf 11 uur door de weeks en op zaterdag om 11:30, dus vroeg op is het nooit.

Pim Latuny
Magazijnmedewerker. Begin om half twaalf en ben klaar om acht uur 's avonds.

SelmaDuim
SelmaDuim schreef:
(quote)

Dit schreef ik op 5 april 2004.
Ik ben nu inmiddels Bachelor in de Klinische Psychologie en hou het studeren verder even voor gezien. Ik ben me nu rustig aan het oriënteren op de arbeidsmarkt en ondertussen werk ik 32 uur per week bij de Albert Heijn to go op het station.

En dat was een berichtje van mij op 7 oktober 2005.

Helaas is er tot nu toe nog maar weinig veranderd, behalve dat ik in plaats van "me rustig aan het oriënteren" ik nu heel dringend op zoek ben naar iets anders. Wat helaas nog nier zo hard wil lukken.

Kos
Hm.. ook niet buiten Nijmegen?

fredpit
Ik ben tijdelijk huisman. Bevalt goed en ik..we zijn in de mogelijkheid dat ik het even rustig aan kan doen, ben wel weer zoekende in de zorgsector. En dan met name in de directe begeleiding van......daar ben ik nog niet helemaal uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:06 uur

geplaatst: vandaag om 05:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.