De Site / Gebruikers / Jouw bekendste toevoeging
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2022, 11:25 uur
01. Tame Impala - The Slow Rush (2020) - 345
02. Gov't Mule - Heavy Load Blues (2021) - 38
03. Tedeschi Trucks Band - I Am the Moon: I. Crescent (2022) - 29
04. Wobbler - Dwellers of the Deep (2020) - 27
05. Matthew Halsall - Salute to the Sun (2020) - 23
06. Ill Considered - Liminal Space (2021) - 21
07.Tedeschi Trucks Band featuring Trey Anastasio - Layla Revisited [Live at Lockn'] (2021) - 20
08. GoGo Penguin - Ocean in a Drop (2019) - 18
09. Tedeschi Trucks Band - I Am the Moon: II. Ascension (2022) - 14
10. Portico Quartet - Memory Streams (2019) - 13
11. Muriel Grossmann - Reverence (2019) - 12
02. Gov't Mule - Heavy Load Blues (2021) - 38
03. Tedeschi Trucks Band - I Am the Moon: I. Crescent (2022) - 29
04. Wobbler - Dwellers of the Deep (2020) - 27
05. Matthew Halsall - Salute to the Sun (2020) - 23
06. Ill Considered - Liminal Space (2021) - 21
07.Tedeschi Trucks Band featuring Trey Anastasio - Layla Revisited [Live at Lockn'] (2021) - 20
08. GoGo Penguin - Ocean in a Drop (2019) - 18
09. Tedeschi Trucks Band - I Am the Moon: II. Ascension (2022) - 14
10. Portico Quartet - Memory Streams (2019) - 13
11. Muriel Grossmann - Reverence (2019) - 12
1
geplaatst: 11 juli 2022, 11:32 uur
1.Godspeed You! Black Emperor - G_d's Pee AT STATE'S END! (176)
2. Fucked Up - David Comes to Life (62)
3. Yeah Yeah Yeahs - Is Is (56)
4. Oneida - Rated O (55)
5. Future of the Left - Curses (33)
6. Blonde Redhead - Blonde Redhead (25)
7. The Blood Brothers - Young Machetes (24)
8. Mogwai - Batcat (21)
9. Envy - Recitation (20)
10. Amenra - Afterlife (18)
2. Fucked Up - David Comes to Life (62)
3. Yeah Yeah Yeahs - Is Is (56)
4. Oneida - Rated O (55)
5. Future of the Left - Curses (33)
6. Blonde Redhead - Blonde Redhead (25)
7. The Blood Brothers - Young Machetes (24)
8. Mogwai - Batcat (21)
9. Envy - Recitation (20)
10. Amenra - Afterlife (18)
1
geplaatst: 11 juli 2022, 16:57 uur
1278 - The xx - xx (2009)
0381 - The Mars Volta - Frances the Mute (2005)
0311 - Depeche Mode - Black Celebration (1986)
0237 - Bon Jovi - Cross Road (1994)
0223 - Feist - Metals (2011)
0213 - Roxy Music - Viva! (1976)
0205 - Magazine - Real Life (1978)
0172 - Radiohead - Airbag / How am I Driving? (1998)
0171 - Ellen Allien & Apparat - Orchestra of Bubbles (2006)
0169 - Chris Cornell - Euphoria Morning (1999)
0381 - The Mars Volta - Frances the Mute (2005)
0311 - Depeche Mode - Black Celebration (1986)
0237 - Bon Jovi - Cross Road (1994)
0223 - Feist - Metals (2011)
0213 - Roxy Music - Viva! (1976)
0205 - Magazine - Real Life (1978)
0172 - Radiohead - Airbag / How am I Driving? (1998)
0171 - Ellen Allien & Apparat - Orchestra of Bubbles (2006)
0169 - Chris Cornell - Euphoria Morning (1999)
0
geplaatst: 20 augustus 2022, 21:17 uur
35 toevoegingen, daarvan is er geen enkele echt bekend. Ook omdat ik me niet echt bezig hou met "nieuwe dingen" toe te voegen, nog niet al te lang lid ben en het meeste bekende van vroeger uiteraard al is toegevoegd. Als er iets is dat ik luister dat ontbreekt, voeg ik dat toe.
5 stemmen:
Della Zyr - Vitamins and Apprehension (2022)
Yukari - Echo (2012)
2 stemmen:
Spangle Call Lilli Line - Or (2003)
Panda Dub - Psychotic Symphony (2013)
My Dead Girlfriend - Underdrawing for Three Forms of Unhappiness at the State of Existence (2012)
My Dead Girlfriend - Hades (The Nine Stages of Change at the Deceased Remains) (2015)
Lucid Express - Lucid Express (2021)
Kinoko Teikoku - Long Goodbye (2013)
Hakushi Hasegawa - Sōmoku Hōdō (2018)
Op Panda Dub na allemaal Aziatische albums.
5 stemmen:
Della Zyr - Vitamins and Apprehension (2022)
Yukari - Echo (2012)
2 stemmen:
Spangle Call Lilli Line - Or (2003)
Panda Dub - Psychotic Symphony (2013)
My Dead Girlfriend - Underdrawing for Three Forms of Unhappiness at the State of Existence (2012)
My Dead Girlfriend - Hades (The Nine Stages of Change at the Deceased Remains) (2015)
Lucid Express - Lucid Express (2021)
Kinoko Teikoku - Long Goodbye (2013)
Hakushi Hasegawa - Sōmoku Hōdō (2018)
Op Panda Dub na allemaal Aziatische albums.
0
geplaatst: 20 augustus 2022, 22:22 uur
Update na 10 jaar. Nog steeds weinig toppers qua aantal stemmers.
279 - Panda Bear - Person Pitch (2007)
243 - Blonde Redhead - 23 (2007)
222 - Iron and Wine - The Shepherd's Dog (2007)
221 - Alela Diane - The Pirate's Gospel (2006)
195 - Monsters of Folk - Monsters of Folk (2009)
194 - Ryan Adams - Easy Tiger (2007)
163 - Beach House - Devotion (2008)
152 - Get Well Soon - Rest Now, Weary Head! You Will Get Well Soon (2008)
142 - of Montreal - Hissing Fauna, Are You the Destroyer? (2007)
141 - Beck - The Information (2006)
279 - Panda Bear - Person Pitch (2007)
243 - Blonde Redhead - 23 (2007)
222 - Iron and Wine - The Shepherd's Dog (2007)
221 - Alela Diane - The Pirate's Gospel (2006)
195 - Monsters of Folk - Monsters of Folk (2009)
194 - Ryan Adams - Easy Tiger (2007)
163 - Beach House - Devotion (2008)
152 - Get Well Soon - Rest Now, Weary Head! You Will Get Well Soon (2008)
142 - of Montreal - Hissing Fauna, Are You the Destroyer? (2007)
141 - Beck - The Information (2006)
0
geplaatst: 21 augustus 2022, 10:01 uur
Gillian Welch - The Harrow & The Harvest (2011) - 187 stemmen - 3.93*
Neil Young - Le Noise (2010) - 237 stemmen - 3.57*
Hoogst scorende, met meer dan 20 stemmen: Neil Young - Carnegie Hall 1970 (2021) - 4.40* (58 stemmen)
Neil Young - Le Noise (2010) - 237 stemmen - 3.57*
Hoogst scorende, met meer dan 20 stemmen: Neil Young - Carnegie Hall 1970 (2021) - 4.40* (58 stemmen)
0
geplaatst: 21 augustus 2022, 13:11 uur
Update na 6 jaar, met een nieuwe nummer 1!
65 - Gas - Narkopop (2017)
54 - Tim Hecker - An Imaginary Country (2009)
26 - Brian Eno - LUX (2012)
65 - Gas - Narkopop (2017)
54 - Tim Hecker - An Imaginary Country (2009)
26 - Brian Eno - LUX (2012)
0
geplaatst: 21 augustus 2022, 18:02 uur
Matthew Halsall - On the Go (2011) met maar liefst 21 stemmen
0
geplaatst: 6 september 2022, 08:51 uur
Leuke oefening, met 1535 toevoegingen kom ik uit op deze 10:
219 - 13th Floor Elevators - The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators (1966)
109 - Country Joe & The Fish - Electric Music for the Mind and Body (1967)
109 - Fela Kuti & The Africa '70 - Expensive Shit (1975)
91 - Guy Clark - Old No.1 (1975)
90 - Weather Report - Heavy Weather (1977)
89 - The Millennium - Begin (1968)
86 - Herbie Hancock - Empyrean Isles (1964)
79 - Albert Ayler Trio - Spiritual Unity (1965)
69 - The Seeds - The Seeds (1966)
68 - Can - Delay... 1968 (1981)
219 - 13th Floor Elevators - The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators (1966)
109 - Country Joe & The Fish - Electric Music for the Mind and Body (1967)
109 - Fela Kuti & The Africa '70 - Expensive Shit (1975)
91 - Guy Clark - Old No.1 (1975)
90 - Weather Report - Heavy Weather (1977)
89 - The Millennium - Begin (1968)
86 - Herbie Hancock - Empyrean Isles (1964)
79 - Albert Ayler Trio - Spiritual Unity (1965)
69 - The Seeds - The Seeds (1966)
68 - Can - Delay... 1968 (1981)
* denotes required fields.